Franciza din denim cu administratori moldoveni

Aridon, o companie înregistrată în Republica Moldova, a preluat recent franciza Levi’s pentru România. "Pentru luna aprilie anul 2013, ne-am propus marea deschidere a magazinului Levi’s în Afi Palace Cotroceni Mall", a declarat Iulia Rubtova, Manager Marketing al Aridon. Magazinul va fi deschis în același spațiu care a fost în administrarea vechiului deținător al francizei și va întrupa cel mai nou design-concept al brandului – REVO-2.
Compania Aridon deține drepturi exclusive pe teritoriul Moldovei asupra vânzării mărcilor Levi’s, Celio, Lee, Wrangler, Colin’s, OGGI-Oodji si LTB. Reprezentanții acesteia își propun extinderea atât pe teritoriul Republicii Moldova, cât și în România. Aridon operează pe piața vecinilor de peste Prut o rețea care numără peste 20 de magazine, cu peste 300 de angajați.
Levi Strauss & Co. este una dintre cele mai mari companii de îmbrăcăminte. Printre cele mai cunoscute branduri lansate de aceasta se numără: Levi's, Dockers şi Levi Strauss Signature.
Piața de fashion din România s-a dezvoltat puternic în ultimii ani, tot mai multe brand-uri intrând pe piața locală ori prin franciză, ori direct. Liderul pieței de modă este grupul Inditex, urmat de suedezii de la H&M.
(E.C.)
Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Noul McCafé este cel de-al de-al nouălea din România. Primul McCafé din ţară a fost deschis în decembrie 2010, în restaurantul McDonald’s din magazinul Unirea.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment