Perla italiană din piaţa francizei
La Perla, liderul mondial de lenjerie intimă de lux, a intrat prin franciză în România, în februarie 2012. Primul magazin monobrand a fost deschis pe Calea Victoriei şi a înregistrat în primul an de activitate o cifră de afaceri de 280.000 de euro. Pentru acest an, La Perla vizează o creştere a afacerilor cu 8%.
"Suntem de un an pe piaţă şi încă ne sosesc clienţi noi în magazin. Unii dintre ei cunosc bine brandul, dar sunt destui şi cei pe care îi consiliem noi, acum, să-l descopere. O dovadă clară că era nevoie de un astfel de brand în România este bilanţul anual: rezultat financiar bun într-un context economic foarte dificil", a declarat Camelia Tomoiagă, manager La Perla România, citată de Mediafax.
Magazinul de pe Calea Dorobanţi are o suprafaţă de 68 de metri pătraţi şi o bază de peste 400 de clienţi fideli. Valoarea medie a bonului de cumpărături este de circa 800 de euro, se precizează într-un comunicat al firmei.
Fondat in 1954, La Perla este unul dintre cele mai cunoscute branduri italiene de lux si lider mondial pe segmentul de lenjerie si articole de plaja, cu peste 220 magazine la nivel mondial, dintre care 70 de francize, şi venituri de 120 de milioane de euro în 2011.
Principalii competitori La Perla de pe piaţa locală sunt Jolidon, Triumph, I.D. Sarrieri şi Etam. Brand-ul autohton Jolidon are succes atât pe piaţa locală, cât şi pe cea internaţională, compania dezvoltând şi o reţea de franciză. În ultimii ani, Triumph s-a orientat spre dezvoltarea francizelor în cadrul centrelor comerciale și mall-urilor din cele mai mari orașe din țară, ajungând la un număr de peste 200 de puncte de distribuție la nivel național și 25 de magazine exclusive.
Articole citite
O nouă piață
/11.07.2024
Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite
Cafenea in loc de masina!
/31.08.2016
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
O reţea de saloane specializate în manichiură şi pedichiură oferă în franciză reţeta unghiilor perfecte.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment