Perla italiană din piaţa francizei
La Perla, liderul mondial de lenjerie intimă de lux, a intrat prin franciză în România, în februarie 2012. Primul magazin monobrand a fost deschis pe Calea Victoriei şi a înregistrat în primul an de activitate o cifră de afaceri de 280.000 de euro. Pentru acest an, La Perla vizează o creştere a afacerilor cu 8%.
"Suntem de un an pe piaţă şi încă ne sosesc clienţi noi în magazin. Unii dintre ei cunosc bine brandul, dar sunt destui şi cei pe care îi consiliem noi, acum, să-l descopere. O dovadă clară că era nevoie de un astfel de brand în România este bilanţul anual: rezultat financiar bun într-un context economic foarte dificil", a declarat Camelia Tomoiagă, manager La Perla România, citată de Mediafax.
Magazinul de pe Calea Dorobanţi are o suprafaţă de 68 de metri pătraţi şi o bază de peste 400 de clienţi fideli. Valoarea medie a bonului de cumpărături este de circa 800 de euro, se precizează într-un comunicat al firmei.
Fondat in 1954, La Perla este unul dintre cele mai cunoscute branduri italiene de lux si lider mondial pe segmentul de lenjerie si articole de plaja, cu peste 220 magazine la nivel mondial, dintre care 70 de francize, şi venituri de 120 de milioane de euro în 2011.
Principalii competitori La Perla de pe piaţa locală sunt Jolidon, Triumph, I.D. Sarrieri şi Etam. Brand-ul autohton Jolidon are succes atât pe piaţa locală, cât şi pe cea internaţională, compania dezvoltând şi o reţea de franciză. În ultimii ani, Triumph s-a orientat spre dezvoltarea francizelor în cadrul centrelor comerciale și mall-urilor din cele mai mari orașe din țară, ajungând la un număr de peste 200 de puncte de distribuție la nivel național și 25 de magazine exclusive.
Articole citite
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
Subiecte populare in Forum
Primăvara întâmpinată cu ”Bine ați venit!”
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie