Fii de top în tot ceea ce faci
International Franchise & Branding Exhibition (IFBE) și-a deschis porțile în această dimineață, la Sala Palatului din București. În cadrul evenimentului au fost prezentate câteva dintre conceptele care vor să se extindă pe piața din România, într-un decor în care s-au remarcat standurile celor de la Euromaster, Demmers Teehaus și Fornetti, care au încercat să-și aducă afacerile în cel mai realist mod la Sala Palatului. Euromaster a creat sediul unui service auto cu ajutorul unei machete în miniatură. Fornetti a venit cu binecunoscutul format de magazin care folosește sistemul de coacere la vedere și ne-a delectat cu prăjiturele proaspăt scoase din cuptor.
Standul celor de la Demmers Teehaus te transferă într-o altă lume, cu muzica ambientală, suveniruri orientale și cu multe delicatese: ceaiuri, ciocolată, prăjiturele și, bineînțeles, cel mai solicitat produs: ”fortune cookie”. ”Se spune că aceste bilețelele din aceste prăjiturele îți prezică viitorul”, au explicat reprezentanții companiei. Am avut onoarea să extrag din urnă ”fortune cokie-ul” acestui eveniment. Mesajul răvașului se regăsește în titlul articolului: ”Fii de top în tot ceea ce faci”. L-am considerat un motto al IFBE 2013. Dacă vrei să vezi ce mi-a ieșit la răvașul personal, găsești o fotografie pe pagina de Facebook a portalului Franchising.info.ro: https://www.facebook.com/Franchising.info.ro .
S-a remarcat și stand-ul Equivalenza, un brand care vrea să dezvolte pe piața românească magazine care comercializează parfumuri de înaltă calitate la prețuri low-cost, care ne-a încântat cu cele mai rafinate arome, dar și a celor de la Trufe Mureș, care au respectat tradiția de anul trecut și au expus ghivece cu puieți micorizați. Andrei Popa de la Spălare în Parcare ne-a prezentat produsele celuilalt business pe care îl gestionează: lumănările electronice ECO Flame. Pe un LCD poziționat la standul Mr. CAP afli cum reușește acest concept să-ți facă mașina să arate ca nouă. Iar la orice întrebare despre acest concept are un răspuns Georgiana Ioniță, Sales and Marketing Manager Mr. CAP.
Chiar dacă erau ”veterani” ai acestui eveniment, cum este cazul lui Alex Oprițoiu de la Sign a Rama, chiar dacă participau pentru prima oară, cum este cazul celor de la Fornetti, scopul expozanților a fost același: să întâlnească posibili viitori francizați.
Fii de top în tot ceea ce faci Răvașul nărăvaș care a dat titlul acestui articol. Mulțumim Demmers Teehaus! |
: |
În primele ore de la startul oficial, evenimentul nu a atras foarte mulți vizitatori. Referitor la numărul acestora, Constantin Anton, președintele ARF ne-a declarat că ”În acest an așteptăm cel puțin la fel de mulți vizitatori ca anul trecut”. El ne-a dezvăluit și un plan interesant al Asociației, care va fi derulat împreună cu Universitatea Creștină Dimitrie Cantemir, unul dintre partenerii IFBE 2013: crearea unui master specializat pe domeniul francizei.
La IFBE 2013 nu afli doar informații despre cum îți poți deschide o afacere în franciză. Ai ocazia să cunoști niște oameni deosebiți de la care ai multe de învățat. Discuția cu Alex Oprițoiu de la Sign a Rama nu m-a surprins foarte mult întrucât știam încă de la interviul pe care i l-am luat în urmă cu câteva luni că orice subiect pe care îl abordează este unul extrem de interesant. Același lucru se aplică și în cazul lui Lucian Meiss, managerul general al saloanelor Gett’s care îți vorbește cu atât de multă pasiune despre business încât l-ai putea asculta ore în șir.Oana de la Wasabi, nu numai că este foarte inteligentă (printre multe alte calități, vorbește japoneza la perfecție) mi-a arătat că se pricepe și la origami și mi-a dăruit un cocor construit de ea. În Japonia, cocorul este cunoscut ca pasărea fericirii. Iar dacă trebuia să te convingi încă o dată de frumusețea moldovencelor, vei vedea două reprezentante de seamă la standul celor de la Bio Bucovina/Sultan Baiazid/Spartan Restaurant. Ele îți aduc și o veste bună: dacă într-una dintre cele trei zile ale târgului achiziționezi una dintre francizele enumerate, beneficiezi de o reducere de 50% din valoarea taxei de franciză.
Dacă vei vizita IFBE vei rămâne cu siguranță impresionat(ă) de prietenia și de zâmbetul sincer al celor de la Fornetti, care au grijă și de stomăcelul tău, dar și de disponibilitatea lui Cosmin Munteanu de la Euromaster să-ți ofere câteva sfaturi pentru întreținerea anvelopelor mașinii. Vei putea vorbi atât în engleză, cât și în franceză cu domnul Luc Gesvet de la Accor Hotels și vei ajunge în scurt timp să-i îndrăgești accentul. Și, bineînțeles, vei avea ocazia să-i cunoști pe doi dintre organizatorii evenimentului din acest an : Constantin și Ariana Anton, doi profesioniști din piața francizei care te vor ajuta și îți vor răspunde cu amabilitate și amiciție la toate întrebările.
Te-ai hotărât să vizitezi târgul de la Sala Palatului? O mai poți face maine sau vineri, între orele 9:30-17:30. Accesul este gratuit. Vei fi primit cu prietenie și vei putea adresa toate întrebările pe care ți le pregătești fiecărei companii participante: Fornetti, Euromaster, Demmers Teehaus, Euromaster, Spălare în Parcare/Ecoflame, Gett’s, Sign a Rama, Accor Hotels, Wasabi, Geta Voinea Hair and Beauty Salon, Equivalenza, Diego, Bio Bucovina/Sultan Baiazid/Spartan Restaurant, Mr. Cap, Trufe Mureș, Pons Asevi, Milenium Insurance Broker, Palmie Bistro, Star Kebab, Public Euroconsulting și, bineînțeles, standul Asociației Române de Franciză, organizatoarea acestui eveniment.
(E.C.)Articole citite
Piața francizelor este în strânsă legătură cu evoluția economică; pentru 2014 vom avea o creștere nesemnificativă, a declarat Constantin Anton, președintele ARF.
Aceasta ar fi concluzia generală a expozanților singurului eveniment dedicat francizei din România: IFBE.
Compania îți oferă posibilitatea să afli ”direct de la sursă” informații despre sistemul de franciză Fornetti.
Constantin Anton, preşedintele Asociaţiei Române de Franciză vorbeşte despre IFBE 2013 şi prezintă situaţia pieţei de franciză din România.
Comparativ cu prima zi a evenimentului, a doua zi a Expoziţiei Internaţionale de Franchising şi Branding (IFBE) 2012 a adus un număr mai mare de vizitatori la Sala Palatului.
Cele mai citite
O franciză care pregătește copiii, prin joc, pentru ce îi așteaptă peste câțiva ani, caută parteneri în România. Conceptul Edukido este ascum deschis pentru antreprenorii din țara noastră.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Lanțurile de restaurante în franciză KFC și Pizza Hut au angajat 70 de tineri pentru noile locații pe care le vor deschide la 1 septembrie.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
5 to Go a luat naștere din dorința fondatorilor, Radu Savopol si Lucian Bădilă, de a oferi o băutură pe baza de cafea de calitate, la prețul corect și, totodată, de a dezvolta zona de consum stradal din România, prin implementarea unui concept aproape exclusiv de produse “to go”.
Subiecte populare in Forum
Franciză la „mâna a doua”
Doresc o franciza Va multumesc Astept un raspuns
Franciza – cu ce se mănâncă?
Super util!
Propriul patron sau angajat?
Dupa 45 de ani de comunism si 25 de jaf normal ar fi sa fii raspunzator de munca ta
Idei de afaceri în oraşe mici
Multi au profitat de fondurile europene si nu au facut nimic...pacat.
Propriul patron sau angajat?
Normal ca patron mi-ar placea sa fiu...visez...
Propriul patron sau angajat?
Inceputurile sunt dificile si ar trebui initiata taxa zero in anumite conditii pentru ca ulterior se vor recupera...dar la noi legile se aplica numai in defavoare individului
Propriul patron sau angajat?
As vrea sa scriu despre Rodipet care au investit initial in chioscuri micute si cochete aveau colaboratori adevarati profesionisti si dintr-o data nu mai aveau resurse dar au...
Idei de afaceri în oraşe mici
Mare greseala ca nu s-au folosit fondurile europene, cei vinovati vor da socoteala pentru aceasta pentru ca sunt platiti niste indivizi pentru aceasta care nu fac nimic