Şi vrei să fii francizat?

WASABI propune 4 tipuri de afacere pentru franciză: running sushi, sushi bar, sushi delivery şi sushi shop.
Joi
17.05.2012
Demonstraţii culinare, tratamente cosmetice şi de înălbire a dinţilor şi plantaţii de trufe şi la Expoziţia Internaţională de Franciză şi Branding 2012.
 

Prima zi de la IFBE poate fi caracterizată printr-un singur cuvânt: diversitate. Companii din toate colţurile lumii:Franţa, Statele Unitele ale Americii, Spania şi din diferite zone ale ţării: Sibiu, Târgu-Mureş, Bucureşti au venit la expoziţia de la Sala Palatului pentru a-şi promova afacerile şi pentru a căuta potenţiali francizaţi. Aceştia au fost foarte deschişi la discuţiile cu reprezantanţii mass-media care i-au acaparat pe rând pe fiecare şi bineînţeles cu cei interesaţi să le cumpere conceptul de afacere.

Printre reprezentanţii domeniului culinar de la IFBE se numără francizorii de la WASABI sushi Bar, Quasi Pronti,Star Kebab, Chocolate&Chocolate, Ci gusta! ş.a. WASABI propune 4 tipuri de afacere pentru franciză: running sushi, sushi bar, sushi delivery şi sushi shop. Star Kebab, un brand nou pe piaţa fast-food, are ca produs de bază puiul în lipie pregătit cu ajutorul donerului (grilul vertical). Franciza Ci gusta! oferă clienţilor deserturi pe bază de iaurt congelat, hamburgeri dulci, espresso de îngheţată. Chocolate&Chocolate, un concept de desert premium care are ca ingredient principal ciocolata, urmează să deschidă aproximativ 100 de noi locaţii în Europa, dar şi în Asia de Sud Est.

Domeniul cosmetic şi de îngrijire corporală este reprezentat de Biothecare Estetika şi Epilpulsar. Biothecare Estetika oferă trei tipuri diferite de franciză:”Bază”, “Smart” şi “Complet”. Epilpulsar, o afacere începută în anul 2010, vine cu preţuri şi oferte adaptate crizei economice.

Tuber Uncinatum By Trufe Mureş este o apariţie inedită la IFBE. Compania se ocupă cu producerea puieţilor micorizaţi cu Tuber Uncinatum şi cultivarea Trufelor.

Francizorul Spălare în parcare vrea să se extindă în toate judeţele ţării şi la nivel internaţional. În anul 2010 Asociaţia Română de Franciză a acordat premiul “Franciza Verde” pentru conceptul afacerii.

Ce poţi să vezi ca vizitator la această expoziţie? Francizori care doresc să-ţi împărtăşească experienţa şi care te pot ajuta să înţelegi importanţa unui concept unic într-o afacere.

Companii prezente la IFBE: Star Kebab, Tuber Ucinatum By Trufe Mureş, WASABI sushi bar, Epilpulsar, bam boo, Spălare în parcare, OPTIblu, Presse Café, Ci gusta!, Chocolate&Chocolate,GSbet, Sign A Rama, Smile Box, Quasi Pronti, EZ Wash Romania, day by day, Biothecare Estetika, , EXIMTUR, Plafar, Oriflame, The Chamber of Commerce and Industry of Serbia, Universitatea Creştină Dimitrie Cantemir, Microsoft, Grup Patronal România Moldova.

(E.C.)

Subiecte populare in Forum

Idei de afaceri în oraşe mici

Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Idei de afaceri în oraşe mici

Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii

Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...

1 Declaratii
Final 09.02.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))

2 Declaratii
Final 25.01.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare

2 Declaratii
Final 16.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce

3 Declaratii
Final 13.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Cei din urma vor fi cei dintai....

3 Declaratii
Final 12.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start

3 Declaratii
Final 12.01.2015