Diva care vrea să cucerească România

Amprenta crizei financiare se resimte încă în multe industrii. Totuși, în timpul acestui cutremur financiar, piața de bijuterii și accesorii s-a dezechilibrat foarte puțin. Așa numita teorie ”the effect of lipstick” confirmă faptul că în vremuri grele, pentru a-și schimba starea de spirit, consumatorii își permit luxul să-și cumpere mici atenții ieftine, cum ar fi bijuteriile sau produsele cosmetice. Clienții se orientează tot mai mult spre produsele care imită pietrele prețioase, iar bijuteriile fantezie au devenit o alternativă excelentă la bijuteriile scumpe, care sunt păstrate și purtate ”doar la ocazii”. Așa că, de ce nu zirconiu în loc de diamant?
Brand-ul Diva ne confirmă faptul că nu a existat criză financiară în industria de accesorii și bijuterii pentru femei. Numărul mare de magazine pentru echilibrarea costurilor, precum și raportul calitate-preț, sunt modalități prin care compania a resimțit mai puțin efectele crizei economice. Rețeaua Diva a fost fondată în anul 2003 în Australia, iar în prezent numără peste 4.000 de magazine în 27 de țări. Primele unități ale brand-ului de bijuterii și accesorii pentru femei au fost deschise în Noua Zeelandă. Datorită interesului ridicat al clienților, proprietarii acestui business au decis să-și extindă afacerea și în alte regiuni. Au urmat Indonezia, Singapore, Malaesia, Thailanda, Statele Unite ale Americii, Africa de Sud, Rusia și Polonia.
”Diva noastră se extinde în general prin franciză. Acest model de business este soluția ideală dacă vrei să-ți pornești propria afacere. Mai mult decât atât, parteneriatul de franciză este profitabil pentru ambele părți. Un antreprenor local, viitorul francizat, care cunoaște cerințele și schimbările pieței de profil poate urma drumul ultimelor trend-uri în fashion, permițându-ne să aducem un produs atractiv”, spune Peter Bon, CEO Diva.
Bijuteriile și accesoriile Diva sunt adresate în general femeilor cu vârsta cuprinsă între 15-35 ani. Colecțiile sunt schimbate săptămânal și cuprind circa 1.000 de modele. Locațiile ideale pentru magazinele Diva sunt străzile aglomerate sau spațiile situate în apropierea intrărilor principale din cadrul marilor centre comerciale.
Sezonul de vară este cel în care vânzările de bijuterii înregistrează cele mai mari creșteri. Ne schimbăm garderoba, avem mai mult timp liber, zilele sunt mai lungi, acordăm o mai mare importanță ținutelor și accesoriilor. Și știm bine că mai nou se poartă simplitatea. O ținută simplă completată cu accesoriile potrivite te poate scoate oricând din anonimat.
Nici sezonul toamnă - iarnă nu este însă o perioadă rea pentru deschiderea unui magazin de bijuterii. Dacă îți deschizi magazinul în timpul iernii, clienții vor avea timp să se familiarizeze cu brand-ul, iar în câteva luni vânzările vor crește. Bineînțeles, vânzări considerabile se vor înregistra și în perioada Sărbătorilor de Iarnă și în Februarie, numită și Luna Iubirii, când la mare căutare vor fi inimioarele.
Vrei să-ți deschizi un magazin de bijuterii? Diva poate fi soluția ideală pentru tine. Ai nevoie de circa 100.000 de euro, dintre care 50.000 de reprezintă taxa de franciză, restul sumei fiind necesară pentru deschiderea și design-ul magazinului și pentru achiziționarea produselor inițiale. ”În cazul în care viitorul partener a găsit locația potrivită, magazinul poate fi deschis în circa 30 de zile de la semnarea contractului de franciză”, spune Igor BolshakovIgor Bolshakov, director de franciză și de acordare a licențelor. ”Avem deja experiența necesară pentru a echipa complet un magazin nou și pentru a-i acorda identitatea și design-ul specific rețelei noastre în mai puțin de o lună”.
(E.C.)
Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment