Diva care vrea să cucerească România

Diva vrea să se extindă în Europa Centrală și de Est, România fiind una dintre țările în care compania caută un master francizat.
Vineri
14.02.2014
Nu este vorba despre o nouă artistă ci despre o ”divă” căreia îi place expansiunea prin franciză.
 

Amprenta crizei financiare se resimte încă în multe industrii. Totuși, în timpul acestui cutremur financiar, piața de bijuterii și accesorii s-a dezechilibrat foarte puțin. Așa numita teorie ”the effect of lipstick” confirmă faptul că în vremuri grele, pentru a-și schimba starea de spirit, consumatorii își permit luxul să-și cumpere mici atenții ieftine, cum ar fi bijuteriile sau produsele cosmetice. Clienții se orientează tot mai mult spre produsele care imită pietrele prețioase, iar bijuteriile fantezie au devenit o alternativă excelentă la bijuteriile scumpe, care sunt păstrate și purtate ”doar la ocazii”. Așa că, de ce nu zirconiu în loc de diamant?

Brand-ul Diva ne confirmă faptul că nu a existat criză financiară în industria de accesorii și bijuterii pentru femei. Numărul mare de magazine pentru echilibrarea costurilor, precum și raportul calitate-preț, sunt modalități prin care compania a resimțit mai puțin efectele crizei economice. Rețeaua Diva a fost fondată în anul 2003 în Australia, iar în prezent numără peste 4.000 de magazine în 27 de țări. Primele unități ale brand-ului de bijuterii și accesorii pentru femei au fost deschise în Noua Zeelandă. Datorită interesului ridicat al clienților, proprietarii acestui business au decis să-și extindă afacerea și în alte regiuni. Au urmat Indonezia, Singapore, Malaesia, Thailanda, Statele Unite ale Americii, Africa de Sud, Rusia și Polonia.

”Diva noastră se extinde în general prin franciză. Acest model de business este soluția ideală dacă vrei să-ți pornești propria afacere. Mai mult decât atât, parteneriatul de franciză este profitabil pentru ambele părți. Un antreprenor local, viitorul francizat, care cunoaște cerințele și schimbările pieței de profil poate urma drumul ultimelor trend-uri în fashion, permițându-ne să aducem un produs atractiv”, spune Peter Bon, CEO Diva.

Bijuteriile și accesoriile Diva sunt adresate în general femeilor cu vârsta cuprinsă între 15-35 ani. Colecțiile sunt schimbate săptămânal și cuprind circa 1.000 de modele. Locațiile ideale pentru magazinele Diva sunt străzile aglomerate sau spațiile situate în apropierea intrărilor principale din cadrul marilor centre comerciale.

Sezonul de vară este cel în care vânzările de bijuterii înregistrează cele mai mari creșteri. Ne schimbăm garderoba, avem mai mult timp liber, zilele sunt mai lungi, acordăm o mai mare importanță ținutelor și accesoriilor. Și știm bine că mai nou se poartă simplitatea. O ținută simplă completată cu accesoriile potrivite te poate scoate oricând din anonimat.

Nici sezonul toamnă - iarnă nu este însă o perioadă rea pentru deschiderea unui magazin de bijuterii. Dacă îți deschizi magazinul în timpul iernii, clienții vor avea timp să se familiarizeze cu brand-ul, iar în câteva luni vânzările vor crește. Bineînțeles, vânzări considerabile se vor înregistra și în perioada Sărbătorilor de Iarnă și în Februarie, numită și Luna Iubirii, când la mare căutare vor fi inimioarele.

Vrei să-ți deschizi un magazin de bijuterii? Diva poate fi soluția ideală pentru tine. Ai nevoie de circa 100.000 de euro, dintre care 50.000 de reprezintă taxa de franciză, restul sumei fiind necesară pentru deschiderea și design-ul magazinului și pentru achiziționarea produselor inițiale. ”În cazul în care viitorul partener a găsit locația potrivită, magazinul poate fi deschis în circa 30 de zile de la semnarea contractului de franciză”, spune Igor BolshakovIgor Bolshakov, director de franciză și de acordare a licențelor. ”Avem deja experiența necesară pentru a echipa complet un magazin nou și pentru a-i acorda identitatea și design-ul specific rețelei noastre în mai puțin de o lună”.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist