O geantă nouă, o vacanță la Roma
Una dintre cele mai luxoase genți existente (la limita a ceea ce numim kitsch) este Trophy Bag, semnată Barry Kieselstein-Cord. Geanta are un preț de circa 8.000 $ deoarece este confecționată numai din pielea extrem de moale de pe abdomenul crocodilului.
Înainte să-ți cumperi o nouă geantă de suflet este indicat să o probezi în fața unei oglinzi. De obicei, forma ei trebuie să fie în contrast cu constituția sa. Începând de sâmbătă, 22 iunie, vom avea o nouă locație în care ne vom putea accesoriza ținutele. Brand-ul italian de genți Carpisa, numit pentru a cincea oară “Retailerul anului în Italia” la categoria genți și accesorii, deschide cel de-al treilea magazin din România, în centrul comercial Băneasa Shopping City din București. Pentru ziua inaugurării retailerul le-a pregătit clienților promoții, cadouri și o tombolă în cadrul căreia pot câștiga o vacanță la Roma.
Primul magazin Carpisa de pe piața locală a fost deschis în octombrie 2010, în AFI Palace Cotroceni din București. În aprilie 2013, brand-ul a ajuns și în City Park Mall din Constanța. Conceptul a fost adus în țara noastră prin franciză de către doi antreprenori, un român și un polonez. Acționarul polonez are experiență pe piața francizei, el fiind cel care a dezvoltat rețeaua Carpisa în Polonia și în Estonia.
"Carpisa îi ajută pe francizați în alegerea locației pentru viitorul magazin. Sunt recomandate centrele istorice ale orașelor sau marile centre comercile (cu peste 1 milion de vizitatori pe an). Francizaţii Carpisa nu necesită experienţă în domeniu: acestora le vor fi asigurate training-uri şi diferite stagii de pregătire profesională", potrivit informaţiilor publicate pe site-ul companiei.
În prezent, Carpisa are peste 600 magazine în Italia, Franța, Spania, Elveția, Marea Britanie, Serbia, Germania, Grecia, Polonia, Spania, Emiratele Arabe și Kuweit și în alte peste 20 de țări.
Anul trecut, Carpisa s-a alăturat numeroaselor francize italiene prezente pe piața locală, din domenii variate: cafenele: Lavazza, Filicori Zecchini, Segafredo, Illy, Caffe Vergnano 1882, fashion: Replay, Calzedonia, Roberto Cavalli, Brunello Cucinelli, Moschino, gastronomie: Bella Italia, cioccogelateria Venchi, instrumente de scris: Montegrappa ş.a.
(E.C.)Articole citite
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Un joc de culoare, arome și texturi - preparatele culinare japoneze oferite de Wasabi Running Sushi ne încântă simțurile de 5 ani.
Lanțurile de restaurante în franciză KFC și Pizza Hut au angajat 70 de tineri pentru noile locații pe care le vor deschide la 1 septembrie.
O franciză care pregătește copiii, prin joc, pentru ce îi așteaptă peste câțiva ani, caută parteneri în România. Conceptul Edukido este ascum deschis pentru antreprenorii din țara noastră.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Primăvara întâmpinată cu ”Bine ați venit!”
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie