Vânzări în creștere pentru H&M
În cel de-al doilea trimestru al anului fiscal în curs, respectiv perioada martie-mai 2013, vânzările Hennes & Mauritz (H&M) în România au crescut cu 38% față de aceeași perioadă a anului trecut, la 222 milioane coroane suedeze (25,8 milioane euro), informează Mediafax. În 2013, retailerul a deschis șase magazine noi în România, trei dintre acestea, în Baia Mare, Botoșani și Buzău fiind inaugurate în perioada analizată.
La nivelul primului semestru, respectiv perioada decembrie 2012- mai 2013, vânzările H&M România au atins 410 milioane coroane suedeze (47,7 milioane euro), cu 42% mai mari decât în aceeași perioadă a anului fiscal 2011-2012. România se clasează pe locul al doilea la nivelul retailerului suedez în funcție de creșterea vânzărilor în coroane suedeze din primul semestru, după Bulgaria (+217%). După țara noastră, urmează Coreea de Sud și Turcia (ambele +41%).
Principalii competitori H&M de pe piața locală sunt brand-urile grupului spaniol Inditex, liderul pieței locale de fashion: Zara, Bershka, Pull & Bear, Massimo Dutti, Stradivarius, Oysho şi Uterque , dar și retaileri ca C&A, Takko, New Look și New Yorker.
La nivel internațional, în primul semestru al anului fiscal, grupul H&M a înregistrat vânzări în valoare de 60,027 milioane coroane suedeze, arată un comunicat de presă al retailerului. Vânzările din cel de-al doilea trimestru au fost de 31,635 milioane coroane suedeze.
”În cel de-al doilea trimestru am avut o perioadă foarte încărcată, în care am deschis aproximativ 100 de magazine noi”, a declarat Karl-Johan Persson, CEO H&M. ”Am deschis primele magazine din sudul Americii de Sud – în Santiaga și în Chile. Magazinele au avut un feedback extraordinar din partea clienților. Continuăm expansiunea în Asia, unde avem 200 de magazine și unde vrem să dezvoltăm și brand-uri mai noi, ca Monki și COS.”
Articole citite
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Cele mai citite
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
Lanțurile de restaurante în franciză KFC și Pizza Hut au angajat 70 de tineri pentru noile locații pe care le vor deschide la 1 septembrie.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Subiecte populare in Forum
Primăvara întâmpinată cu ”Bine ați venit!”
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie