Idei de afaceri pentru toate buzunarele

Cei mai mulţi oameni au venit cu un scop clar: vor să-şi deschidă un business şi au nevoie de o idee pentru dezvoltarea unei afaceri. Alţi vizitatori au venit în calitate de însoţitori. Unii au aflat despre eveniment prin intermediul mass-media şi au fost curioşi să vadă ce reprezintă de fapt o expoziţie de francize şi branding. Unele persoane s-au arătat mulţumite de ceea ce au găsit la IFBE însă altele nu au găsit ideile potrivite pentru afacerea pe care vor să o înceapă.
Vizitatorii expoziţiei au avut ocazia să afle ce reprezintă o franciză al cărei preţ începe de 999 de euro, cum ar fi Spălare în parcare, dar şi o franciză al cărei preţ este de 5.000 de euro, cum ar fi OptiBlu. În cadrul expoziţiei s-a lansat şi conceptul Smile Box care are la bază saloanele de albire dentară cosmetică.
Ariana Anton, General Project Manager IFBE, apreciază că în cele două zile ale evenimentului, respectiv 17-18 mai, expoziţia a avut peste 1000 de vizitatori, cea mai mare parte din aceştia făcând parte din publicul ţintă. “Majoritatea expozanţilor sunt foarte bucuroşi pentru că şi-au creat contacte pozitive. Unii dintre ei au fost şi la ediţiile de anii trecuţi şi, comparându-le, am înţeles că anul acesta au fost cei mai mulţumiţi”, a declarat Ariana Anton. Potrivit acesteia, cei mai mulţi vizitatori au fost interesaţi de francizele al căror preţ este sub 10.000 de euro.
În a doua zi a evenimentului vizitatorii au avut ocazia să participe şi la workshop-urile organizate de Universitatea Creştină “Dimitrie Cantemir” şi de Ministerul Culturii şi Patrimoniului Naţional.
(E.C.)Articole citite

Piața francizelor este în strânsă legătură cu evoluția economică; pentru 2014 vom avea o creștere nesemnificativă, a declarat Constantin Anton, președintele ARF.
Aceasta ar fi concluzia generală a expozanților singurului eveniment dedicat francizei din România: IFBE.
Citește cum am ajuns să considerăm acest mesaj motto-ul IFBE 2013 și care este obiectivul comun al expozanților.
Compania îți oferă posibilitatea să afli ”direct de la sursă” informații despre sistemul de franciză Fornetti.
Constantin Anton, preşedintele Asociaţiei Române de Franciză vorbeşte despre IFBE 2013 şi prezintă situaţia pieţei de franciză din România.
Cele mai citite

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Noul McCafé este cel de-al de-al nouălea din România. Primul McCafé din ţară a fost deschis în decembrie 2010, în restaurantul McDonald’s din magazinul Unirea.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start