Idei de afaceri pentru toate buzunarele

Vizitatorii de la IFBE au fost interesaţi de francizele al căror preţ este sub 10.000 de euro.
Vineri
18.05.2012
Comparativ cu prima zi a evenimentului, a doua zi a Expoziţiei Internaţionale de Franchising şi Branding (IFBE) 2012 a adus un număr mai mare de vizitatori la Sala Palatului.
 

Cei mai mulţi oameni au venit cu un scop clar: vor să-şi deschidă un business şi au nevoie de o idee pentru dezvoltarea unei afaceri. Alţi vizitatori au venit în calitate de însoţitori. Unii au aflat despre eveniment prin intermediul mass-media şi au fost curioşi să vadă ce reprezintă de fapt o expoziţie de francize şi branding. Unele persoane s-au arătat mulţumite de ceea ce au găsit la IFBE însă altele nu au găsit ideile potrivite pentru afacerea pe care vor să o înceapă.

Vizitatorii expoziţiei au avut ocazia să afle ce reprezintă o franciză al cărei preţ începe de 999 de euro, cum ar fi Spălare în parcare, dar şi o franciză al cărei preţ este de 5.000 de euro, cum ar fi OptiBlu. În cadrul expoziţiei s-a lansat şi conceptul Smile Box care are la bază saloanele de albire dentară cosmetică.

Ariana Anton, General Project Manager IFBE, apreciază că în cele două zile ale evenimentului, respectiv 17-18 mai, expoziţia a avut peste 1000 de vizitatori, cea mai mare parte din aceştia făcând parte din publicul ţintă. “Majoritatea expozanţilor sunt foarte bucuroşi pentru că şi-au creat contacte pozitive. Unii dintre ei au fost şi la ediţiile de anii trecuţi şi, comparându-le, am înţeles că anul acesta au fost cei mai mulţumiţi”, a declarat Ariana Anton. Potrivit acesteia, cei mai mulţi vizitatori au fost interesaţi de francizele al căror preţ este sub 10.000 de euro.

În a doua zi a evenimentului vizitatorii au avut ocazia să participe şi la workshop-urile organizate de Universitatea Creştină “Dimitrie Cantemir” şi de Ministerul Culturii şi Patrimoniului Naţional.

(E.C.)

Subiecte populare in Forum

Idei de afaceri în oraşe mici

Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Idei de afaceri în oraşe mici

Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii

Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...

1 Declaratii
Final 09.02.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))

2 Declaratii
Final 25.01.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare

2 Declaratii
Final 16.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce

3 Declaratii
Final 13.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Cei din urma vor fi cei dintai....

3 Declaratii
Final 12.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start

3 Declaratii
Final 12.01.2015