Insia a intrat pe piața de asigurări din România
Reţeaua de brokeraj în asigurări Insia, prezentă pe pieţele din Europa Centrală şi de Est şi controlată de brokerul Marsh, a intrat pe piaţa românească de asigurări prin deschiderea unei sucursale în Bucureşti. În următorii trei ani, compania vizează să construiască o reţea puternică de brokeri în asigurări în sistem franciză şi să ajungă la un număr de 50 de birouri în România, se arată într-un comunicat de presă. Insia a semnat deocamdată două contracte cu francizați pentru primele birouri din România.
"Modelul Insia se lansează în această perioadă în mai multe pieţe pe care noi le considerăm cu potenţial pentru acest tip de business: Polonia, România, Italia şi Ungaria", a declarat Louis Coomans, Managing Director al Insia Europe. Acest concept va fi implementat şi dezvoltat în toate ţările în care operează Marsh, furnizor de servicii de brokeraj în asigurări şi consultanţă de risc, care a intrat în acţionariatul Insia în 2011.
„Modelul INSIA va aduce servicii de înaltă calitate pentru furnizarea unei game complete de produse de asigurări pentru segmentul de retail şi cel de IMM-uri. Dorim să atragem în reţeaua Insia cei mai buni profesionişti în asigurări din România care urmăresc să-şi dezvolte o afacere în acest domeniu”, a explicat Alexandra Arsenie, Business Development Manager Insia Romania.
Insia a fost fondată în Cehia, în urmă cu 20 de ani, de către doi prieteni Ivan Spirakus şi Petr Marek. În prezent, compania deţine peste 250 de birouri în Cehia şi Slovacia şi lucrează cu peste 1.200 de specialişti. Mai multe detalii despre franciza Insia găsești în interviul acordat de Alexandra Arsenie portalului nostru.
(E.C.)
Articole citite
Noutăți de la Ritter
/07.07.2019
Viziune, transparență și profesionalism sunt 3 valențe ale unui business complet - marca RITTER Broker Asigurare și Reasigurare.
Modelul de franciză RITTER Broker a fost construit, avându-se în vedere și posibilitatea de a crea sinergii cu afaceri deja existente și care activează în zona de Business-to-Consumer.
RITTER Broker a lansat recent o provocare pe piața asigurărilor, adresată celor care doresc să devină brokeri de asigurări sau să aibă propria afacere în franciză.
Pentru asigurarea tranzacțiilor cu bani, efectuate de clienții Smith&Smith, compania folosește cel mai eficient sistem de securitate.
De ce franciza RITTER Broker? Nu este mai simplu să îți înființezi singur o companie de brokeraj în asigurări?
Cele mai citite
O afacere care cucerește piața
/12.12.2025
Franciza Crazy Bubble, cu multitudinea ei de puncte de desfacere de pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Brandul Vitamix, cunoscut deja la nivel național pe piața suplimentelor alimentare, oferă noi oportunități de parteneriat prin lansarea propriului sistem de franciză.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Operând în peste 20 de țări din întreaga lume, Verbatoria este o rețea globală de centre specializate în testarea neurometrică și identificarea talentelor umane înnăscute.
Subiecte populare in Forum
Un startup românesc vrea sa iți aducă contabilul în buzunar
Stiu sa-si atraga clientii printr-o perioada de gratie mai ales gratuita,unde nu ai sa intalnesti la un contabil
Un startup românesc vrea sa iți aducă contabilul în buzunar
Cand timpul este pretios,cand primesti sanctiuni pentru orice modificare de lege care se aplica in defavoarea micului intreprinzator sa ramana mic pare totul ok
Interview with David Banfield, President of The Interface Financial Group
E favorabil mediului de afaceri termenul mai scurt dar noua oamenilor de rand nu ne e...
Interview with David Banfield, President of The Interface Financial Group
Conteaza mult termenul de plata care cu cat este mai scurt cu atat este mai favorabil mediului de afaceri