Tenacitatea, cea mai importantă calitate a unui manager

Viorel Vasile a înființat Safety Broker în anul 2005. A ales un domeniu care îl pasionează, iar opt ani mai târziu, se poate mândri că se află în fruntea celui mai mare broker de asigurare independent cu capital integral românesc ce operează în România. Consecvența, tenacitatea și inovația continuă sunt câțiva dintre pașii care au transformat Safety Broker într-un loc de întâlnire al profesioniștilor din industria de asigurări.
În acest an ați fost desemnat ”Managerul Anului” în cadrul Ediției 2013 a Premiilor Brokerilor de Asigurare. Care este cea mai importantă lecție pe care ați învățat-o ca manager?
Vă răspund scurt și la obiect: cea mai importantă lecție pe care cu toții continuăm să o învățăm este că nu poți face nimic decât alături de o echipă redutabilă, o echipă formată din oameni cu adevărat pasionați de ceea ce fac. Și de aici ia naștere și unul dintre cele mai plăcute sentimente pe care le poate avea un manager sau un antreprenor, să vadă că ceea ce a visat și apoi construit pas cu pas devine realitate și nu oricum, ci un succes. Safety Broker a devenit acum, fără falsă modestie, de la o structura de tip one-man-show, un loc de întâlnire al celor mai buni profesioniști și manageri din industria de asigurări și, sperăm noi, o școala de afaceri unică pentru viitorii brokeri.
Spuneți-mi vă rog care considerați că este cea mai reprezentativă calitate pentru un manager de succes?
Orice manager este unic în felul său și este într-adevar determinat de o sumă de aptitudini și calități. Proporția în care acestea se manifestă este poate cea care se simte cu adevărat. Managerii individualiști nu pot ajunge departe și mă întorc la ideea de echipă. Însă dacă vorbim despre calități, tenacitatea ar fi favorita mea, drive-ul cu care îți urmărești obiectivele pas cu pas. Tenacitatea este o calitate pe care nu o poți preda echipei, nu o poți explica unui colectiv - trebuie demonstrată și practicată pentru a putea fi preluată de o organizație. Aici este cheia succesului...
Safety Broker este cel mai mare broker de asigurare independent cu capital integral românesc din piața locală de asigurări. Ce obiective aveți pentru dezvoltarea rețelei până la finalul acestui an?
Fireste ca vom continua și vom merge înainte urmărindu-ne strategia de până acum, cu accent pe dezvoltarea segmentelor de asigurări corporate - clienți persoane juridice pentru care am înființat o divizie dedicată, online - unde avem deja proiecte de anvergură precum www.goya.ro si www.casco-ieftin.ro și pe segmentul asigurărilor premium, VIP. Legat de rezultatele financiare, estimam la începutul lui 2013 ca în acest an vom desfășura afaceri în valoare de peste 45 milioane euro, adică lucrăm pentru a realiza o creștere de peste 30% față de anul trecut. Suntem mândri să fim recunoscuți de toată lumea ca fiind cel mai mare broker de asigurare independent cu capital integral românesc ce operează în țara noastră.
În cei 8 ani de activitate pe piața românească, afacerile Safety Broker au crescut considerabil. Care sunt pașii necesari pentru a ajunge la un asemenea succes?
Consecvență, tenacitate și inovație continuă - aceștia sunt pașii. Rezultatele noastre de acum sunt o consecință a celor 8 ani de dezvoltări și se datorează în exclusivitate clienților și partenerilor noștri - cărora am dori să le mulțumim, firește.
(E.C.)
Articole citite

Viziune, transparență și profesionalism sunt 3 valențe ale unui business complet - marca RITTER Broker Asigurare și Reasigurare.
Modelul de franciză RITTER Broker a fost construit, avându-se în vedere și posibilitatea de a crea sinergii cu afaceri deja existente și care activează în zona de Business-to-Consumer.
RITTER Broker a lansat recent o provocare pe piața asigurărilor, adresată celor care doresc să devină brokeri de asigurări sau să aibă propria afacere în franciză.
Pentru asigurarea tranzacțiilor cu bani, efectuate de clienții Smith&Smith, compania folosește cel mai eficient sistem de securitate.
De ce franciza RITTER Broker? Nu este mai simplu să îți înființezi singur o companie de brokeraj în asigurări?
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Un startup românesc vrea sa iți aducă contabilul în buzunar
Stiu sa-si atraga clientii printr-o perioada de gratie mai ales gratuita,unde nu ai sa intalnesti la un contabil
Un startup românesc vrea sa iți aducă contabilul în buzunar
Cand timpul este pretios,cand primesti sanctiuni pentru orice modificare de lege care se aplica in defavoarea micului intreprinzator sa ramana mic pare totul ok
Interview with David Banfield, President of The Interface Financial Group
E favorabil mediului de afaceri termenul mai scurt dar noua oamenilor de rand nu ne e...
Interview with David Banfield, President of The Interface Financial Group
Conteaza mult termenul de plata care cu cat este mai scurt cu atat este mai favorabil mediului de afaceri