Carpisa, franciza câștigătoare made in Italy
Ce îți vine prima oară în minte când te gândești la Italia? O poveste de succes made in Italy este și brand-ul de genți și accesorii Carpisa, cunoscut la nivel internațional cu un logo reprezentând o broască țestoasă. Cu ajutorul francizei, Carpisa a reușit să cucerească treptat noi teritorii. În octombrie 2012, brand-ul intra și pe piața din România, odată cu inaugurarea magazinului din AFI Palace Cotroceni din București. Anul acesta, Carpisa a deschis alte două unități pe piața locală, în centrul comercial Băneasa Shopping City din Capitală și în City Park Mall Constanța, iar inaugurările nu se opresc aici. Pe 9 august, Carpisa își deschide ușile în Iulius Mall Cluj, într-un spațiu de 70 mp, unde își întâmpină clientele cu multe surprize.
”Vom oferi, ca la fiecare deschidere, posibilitatea de a participa la o tombolă, unde premiul constă într-un City-Break în doi la Roma. Nu trebuie decât să achiziționezi un produs de minimum 100 lei. De asemenea, primii clienți vor primi și mici cadouri surpriză. Atracția principală a magazinului va fi superba colecție de toamnă, dar pentru că sezonul estival nu s-a încheiat încă, vom avea și produse ideale pentru călătorie și vacanța de vară: genți de voiaj, valize, genți de plajă”, a declarat pentru Franchising.info.ro Anatolie Tighinean, administratorul FIG Trade Romania SRL, compania care deține drepturile francizei Carpisa pe piața românească.
Prețul mediu al genților Carpisa este de circa 149 de lei, iar cele mai scumpe produse depășesc foarte rar prețul de 450 de lei. Din această toamnă, brand-ul numit pentru a cincea oară “Retailerul anului în Italia” la categoria genți și accesorii, va ajunge și în centrul comercial AFI Palace Ploiești. ”Brand-ul a fost extrem de bine primit pe piața românească, el fiind cunoscut deja de multă lume din Italia. Din reacțiile avute în magazine și în mediile de socializare suntem foarte optimiști în ce privește penetrarea brand-ului pe piata românească”, spune Anatolie Tighinean.
Fondat în urmă cu 12 ani, brand-ul Carpisa a devenit un nume important în piața francizei, numărând în prezent peste 600 magazine în Italia, Franța, Spania, Elveția, Marea Britanie, Serbia, Germania, Grecia, Polonia, Spania, Emiratele Arabe și Kuweit și în alte peste 20 de țări.
(E.C.)
Articole citite
O nouă piață
/11.07.2024
Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite
Cafenea in loc de masina!
/31.08.2016
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
O reţea de saloane specializate în manichiură şi pedichiură oferă în franciză reţeta unghiilor perfecte.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment