CIPO&Baxx, franciza din colț

Magazinele Cipo&Baxx comercializează articole extravagante de îmbrăcăminte și accesorii.
Marţi
27.08.2013
Brand-ul european de fashion CIPO&Baxx își schimbă strategia de extindere a rețelei de franciză. Compania caută parteneri și în țara noastră.
 

Deschide-ți o franciză de tip ”corner” , iar dacă vezi că brand-ul are succes- deschide un magazin! Aceasta este strategia pe care a adoptat-o recent compania Yilba Textile, cea care se ocupă de extinderea rețelei de franciză a brand-ului CIPO&Baxx. Reprezentanții companiei recomandă strategia francizei ”corner” celor care au deja un magazin de haine multibrand, iar un colț cu colecțiile CIPO&Baxx poate fi un bun indicator pentru modul cum se va dezvolta brand-ul pe piață.

Compania Yilba Textile are o experiență impresionantă în Polonia unde a dezvoltat o rețea de franciză de 42 de unități. ”Cu toate acestea, căutăm în continuare parteneri noi, care vor să dezvolte brand-ul în țările lor”, spune Agnieszka Steel, CEO Yilba Textiles. ”De asemenea, ne dorim și dezvoltarea conceptului ”franchise corner” în marile magazine.”

Anul trecut compania a început să caute potențiali master francizați în România și în țările vecine. După cum am mai zis în articolele precedente, intrarea în rețeaua CIPO&Baxx nu implică taxă de franciză sau alte redevențe.

Este recomandat ca magazinele CIPO&Baxx să fie localizate în zone cu trafic intens, în mall-uri sau pe străzi aglomerate. Reprezentanții companiei sprijină francizații în alegerea locației potrivite. Investiția într-un magazin nou depinde de mărime și de localizare, însă, în general pornește de la 10.000 euro.

Brand-ul CIPO&Baxx operează în prezent sute de magazine în Australia, Franța, Italia, Polonia, Africa de Sud, Ungaria, Olanda, Germania, Rusia, Spania, Suedia, Turcia și Statele Unite ale Americii.


Elena Cărăușu
ziarist