CIPO&Baxx, franciza din colț
Deschide-ți o franciză de tip ”corner” , iar dacă vezi că brand-ul are succes- deschide un magazin! Aceasta este strategia pe care a adoptat-o recent compania Yilba Textile, cea care se ocupă de extinderea rețelei de franciză a brand-ului CIPO&Baxx. Reprezentanții companiei recomandă strategia francizei ”corner” celor care au deja un magazin de haine multibrand, iar un colț cu colecțiile CIPO&Baxx poate fi un bun indicator pentru modul cum se va dezvolta brand-ul pe piață.
Compania Yilba Textile are o experiență impresionantă în Polonia unde a dezvoltat o rețea de franciză de 42 de unități. ”Cu toate acestea, căutăm în continuare parteneri noi, care vor să dezvolte brand-ul în țările lor”, spune Agnieszka Steel, CEO Yilba Textiles. ”De asemenea, ne dorim și dezvoltarea conceptului ”franchise corner” în marile magazine.”
Anul trecut compania a început să caute potențiali master francizați în România și în țările vecine. După cum am mai zis în articolele precedente, intrarea în rețeaua CIPO&Baxx nu implică taxă de franciză sau alte redevențe.
Este recomandat ca magazinele CIPO&Baxx să fie localizate în zone cu trafic intens, în mall-uri sau pe străzi aglomerate. Reprezentanții companiei sprijină francizații în alegerea locației potrivite. Investiția într-un magazin nou depinde de mărime și de localizare, însă, în general pornește de la 10.000 euro.
Brand-ul CIPO&Baxx operează în prezent sute de magazine în Australia, Franța, Italia, Polonia, Africa de Sud, Ungaria, Olanda, Germania, Rusia, Spania, Suedia, Turcia și Statele Unite ale Americii.
Articole citite
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Un joc de culoare, arome și texturi - preparatele culinare japoneze oferite de Wasabi Running Sushi ne încântă simțurile de 5 ani.
Lanțurile de restaurante în franciză KFC și Pizza Hut au angajat 70 de tineri pentru noile locații pe care le vor deschide la 1 septembrie.
O franciză care pregătește copiii, prin joc, pentru ce îi așteaptă peste câțiva ani, caută parteneri în România. Conceptul Edukido este ascum deschis pentru antreprenorii din țara noastră.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Primăvara întâmpinată cu ”Bine ați venit!”
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie