Toamnă în stil italian

Indiferent dacă au învățat sau nu ce înseamnă conceptul ”silent rich”, românii își pot cumpăra produse de lux (cu sau fără vedere la etichetă) din mai multe zone ale Capitalei. Una dintre acestea este galeria comercială The Grand Avenue, aflată la parterul hotelului de cinci stele JW Marriott. Două dintre brand-urile de lux prezente aici, Valentino și Roberto Cavalli au fost aduse în România de Robert Coman. Antreprenorul s-a orientat tot spre un brand italian și deschide în toamnă, în aceeași galerie comercială, un monobrand Dolce&Gabbana, scrie ZF. Magazinul de 310 metri pătrați va funcționa în sistem de franciză și va fi cel mai mare din galeria The Grand Avenue.
Brand-ul Dolce&Gabbana a fost creat de italienii Domenico Dolce și Stefano Gabbana. Printre vedetele care au apelat la serviciile celor doi se numără Madonna, Monica Bellucci, Isabella Rossellini, Kylie Minogue și Angelina Jolie. În prezent, magazinele D&G pot fi găsite în Italia, China, Cipru, Franța, Japonia, Liban, Qatar, Spania, Statele Unite, Austria, Belgia, Thailanda, Germania, Grecia, Brazilia, Azerbaijan, Canada, Marea Britanie, Correa de Sud, Indonezia, dar și în Europa Centrală și de Est: Ucraina, Cehia și Rusia.
În ultimii ani, tot mai multe branduri de lux au intrat pe piața locală deși ponderea persoanelor persoanelor cu venituri mari în totalul populației României este mică. În Bucureşti, în afară de galeria The Grand Avenue, două zone au primit numele de artere comerciale de lux: Calea Dorobanţilor şi Calea Victoriei, unde au fost deschise magazine ale unora dintre cele mai renumite case de modă.
Majoritatea brandurilor de lux au intrat în sistem de franciză în România: Escada, Hugo Boss, Burberry, Gucci, Brunello Cucinelli, Canali, Moschino, Montegrappa. Louis Vuitton este singurul brand intrat direct pe piața locală.

Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment