Toamnă în stil italian
Indiferent dacă au învățat sau nu ce înseamnă conceptul ”silent rich”, românii își pot cumpăra produse de lux (cu sau fără vedere la etichetă) din mai multe zone ale Capitalei. Una dintre acestea este galeria comercială The Grand Avenue, aflată la parterul hotelului de cinci stele JW Marriott. Două dintre brand-urile de lux prezente aici, Valentino și Roberto Cavalli au fost aduse în România de Robert Coman. Antreprenorul s-a orientat tot spre un brand italian și deschide în toamnă, în aceeași galerie comercială, un monobrand Dolce&Gabbana, scrie ZF. Magazinul de 310 metri pătrați va funcționa în sistem de franciză și va fi cel mai mare din galeria The Grand Avenue.
Brand-ul Dolce&Gabbana a fost creat de italienii Domenico Dolce și Stefano Gabbana. Printre vedetele care au apelat la serviciile celor doi se numără Madonna, Monica Bellucci, Isabella Rossellini, Kylie Minogue și Angelina Jolie. În prezent, magazinele D&G pot fi găsite în Italia, China, Cipru, Franța, Japonia, Liban, Qatar, Spania, Statele Unite, Austria, Belgia, Thailanda, Germania, Grecia, Brazilia, Azerbaijan, Canada, Marea Britanie, Correa de Sud, Indonezia, dar și în Europa Centrală și de Est: Ucraina, Cehia și Rusia.
În ultimii ani, tot mai multe branduri de lux au intrat pe piața locală deși ponderea persoanelor persoanelor cu venituri mari în totalul populației României este mică. În Bucureşti, în afară de galeria The Grand Avenue, două zone au primit numele de artere comerciale de lux: Calea Dorobanţilor şi Calea Victoriei, unde au fost deschise magazine ale unora dintre cele mai renumite case de modă.
Majoritatea brandurilor de lux au intrat în sistem de franciză în România: Escada, Hugo Boss, Burberry, Gucci, Brunello Cucinelli, Canali, Moschino, Montegrappa. Louis Vuitton este singurul brand intrat direct pe piața locală.
Articole citite
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Un joc de culoare, arome și texturi - preparatele culinare japoneze oferite de Wasabi Running Sushi ne încântă simțurile de 5 ani.
Lanțurile de restaurante în franciză KFC și Pizza Hut au angajat 70 de tineri pentru noile locații pe care le vor deschide la 1 septembrie.
O franciză care pregătește copiii, prin joc, pentru ce îi așteaptă peste câțiva ani, caută parteneri în România. Conceptul Edukido este ascum deschis pentru antreprenorii din țara noastră.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Primăvara întâmpinată cu ”Bine ați venit!”
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie