Al 13-lea pas e cu noroc?
O femeie nu are niciodată prea multe perechi de pantofi. Se pare că acesta este și principiul pe care se bazează retailerii de încălţăminte prezenți pe piața locală, care ne oferă locații numeroase de unde putem să ne alegem încălțările. Il Passo, unul dintre cei mai mari retaileri autohtoni de pantofi şi accesorii, își extinde lanțul de magazine în AFI Palace Ploiești, ajungând astfel la 13 unități operate în întreaga țară. Magazinul va fi inaugurat pe 3 octombrie, odată cu deschiderea oficială a mall-ului, în urma unei investiții totale de 110.000 de euro.
Cu o suprafață de 74 mp, acesta este prima unitate a retailerului din Ploiești. Locația va oferi spre vânzare peste 500 de modele de încălţăminte şi accesorii pentru femei şi bărbaţi, produse ce fac parte din colecția de toamnă – iarnă 2013 / 2014.
“Deschiderea magazinului din AFI Palace Ploiești reprezintă un pas natural în strategia de dezvoltare a companiei, fiind prima unitate pe care o inaugurăm în orașul prahovean. Ploieștiul este un pol comercial important, cu un public ce pune accentul pe calitate și design, trăsături ce definesc produsele IL PASSO”, a declarat Petru Chiriac, Managing Partner IL PASSO.
În prezent, IL PASSO operează 12 magazine deschise în Bucureşti, Braşov, Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, Timişoara și Craiova. Reţeaua de distribuţie este completată de outlet-ul din Fashion House Militari și de magazinul online lansat în 2011.
Piața de încălțăminte din România este împărțită între retaileri autohtoni și străini, unii dintre aceștia dezvoltându-se și în sistem de franciză. Cele mai cunoscute brand-uri care îi încalță pe români sunt: Benvenuti, Il Paso, Musette, Geox, Aldo, Deichmann, Leonardo și nou intratul CCC.
Articole citite
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Un joc de culoare, arome și texturi - preparatele culinare japoneze oferite de Wasabi Running Sushi ne încântă simțurile de 5 ani.
Lanțurile de restaurante în franciză KFC și Pizza Hut au angajat 70 de tineri pentru noile locații pe care le vor deschide la 1 septembrie.
O franciză care pregătește copiii, prin joc, pentru ce îi așteaptă peste câțiva ani, caută parteneri în România. Conceptul Edukido este ascum deschis pentru antreprenorii din țara noastră.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Primăvara întâmpinată cu ”Bine ați venit!”
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie