O nouă franciză fabricată în Italia

Antony Morato se vinde în 30 de magazine mono-brand în Europa, Asia, America de Sud, şi în magazine multi-brand, în peste 50 de ţări.
Miercuri
02.10.2013
Zara Men și H&M Men au din luna septembrie un nou competitor. Brand-ul italian Antony Morato a deschis primul magazin din România, în regim de franciză.
 

România s-a alăturat celor peste 50 de țări în care este prezent brand-ul de îmbrăcăminte pentru bărbați Antony Morato. Primul magazin Antony Morato din țara noastră a fost deschis în regim de franciză în București, pe Calea Victoriei. Potrivit ZF, partenerul local al companiei are în plan deschiderea a opt magazine în țara noastră în următorii cinci ani.

„România este una dintre ţările cu potenţial. Credem că în următorii ani piaţa locală se va dezvolta şi noi vrem să fim aici când se va întâmpla acest lucru. Dacă vii în România, vezi pe stradă mulţi tineri care emană o energie pozitivă. Ei sunt targetul brandului nostru", a declarat Lello Caldarelli, unul dintre fondatorii brand-ului.

Antony Morato este un brand 100% italienesc, creat de trei frați, Lello, Giovanni și Tania Caldarelli în anul 2007. Pe piața locală, brand-ul va concura cu alte magazine dedicate în exclusivitate bărbaților, cum ar fi Zara Men, H&M, Bigotti ș.a.

Tot pe Calea Victoriei din București BSB va inaugura în curând cel de-al doilea magazin stradal. Prima unitate stradală a brand-ului a fost deschisă anul trecut, pe bulevardul Magheru din Capitală.


Elena Cărăușu
ziarist