Asociația Română de Franciză
Asociația Română de Franciză îşi desfăşoară activităţile în beneficiul pieței de franciză, atât pentru întreaga societate, cât şi pentru unul dintre segmentele acesteia. Ea activează în concordanţă cu statutul organizaţiei, colaborînd cu organizaţiile şi persoanele asociate la valorile şi scopurile comune.
ARF își propune satisfacerea dorinței de cunoaștere și de informare atât a publicului larg, cât mai ales a profesioniștilor din domeniu (francizați, francizori, asociații, Camere de Comerț și Industrie, consultanți). Ideea de bază care a dus la crearea Asociației Române de Franciză a fost ca, dincolo de spiritul competitiv care caracterizează sectorul francizei, este necesar un spațiu de dialog care să permită identificarea problemelor de interes comun și soluționarea lor.
Dincolo de promovarea interesele membrilor, scopul Asociației Române de Franciză este de a impune standardele unui climat de afaceri onest, performant, transparent, prin inițiative cum ar fi lupta împotriva francizelor ilegale , combaterea furturilor de know how, contrafacerilor, promovarea concurenței loiale între toți comercianții din România.
Conducerea este asigurată de Adunarea Generală, formată din Directorii Generali ai societăților membre. Proiectele asociației sunt realizate în cadrul unor grupuri de lucru, la care participă membrii asociației, prin punerea la dispoziție de mijloace sau de specialiști în franciză. Această asociație este o organizație non-profit și de sine stătătoare și nu poate fi afiliată la vreun partid politic.
Cele mai citite
Cafenea in loc de masina!
/31.08.2016
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
O reţea de saloane specializate în manichiură şi pedichiură oferă în franciză reţeta unghiilor perfecte.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start