Asociația Română de Franciză

Asociația Română de Franciză are ca scop principal analiza, dezvoltarea și promovarea francizei ca activitate comercială în România.
Luni
06.02.2012
Asociația Română de Franciză a luat ființă în 2006, la inițiativa unui grup de manageri de firme americane de comerț având printre obiective de activitate și franciza.
 

Asociația Română de Franciză îşi desfăşoară activităţile în beneficiul pieței de franciză, atât pentru întreaga societate, cât şi pentru unul dintre segmentele acesteia. Ea activează în concordanţă cu statutul organizaţiei, colaborînd cu organizaţiile şi persoanele asociate la valorile şi scopurile comune.

ARF își propune satisfacerea dorinței de cunoaștere și de informare atât a publicului larg, cât mai ales a profesioniștilor din domeniu (francizați, francizori, asociații, Camere de Comerț și Industrie, consultanți). Ideea de bază care a dus la crearea Asociației Române de Franciză a fost ca, dincolo de spiritul competitiv care caracterizează sectorul francizei, este necesar un spațiu de dialog care să permită identificarea problemelor de interes comun și soluționarea lor.

Dincolo de promovarea interesele membrilor, scopul Asociației Române de Franciză este de a impune standardele unui climat de afaceri onest, performant, transparent, prin inițiative cum ar fi lupta împotriva francizelor ilegale , combaterea furturilor de know how, contrafacerilor, promovarea concurenței loiale între toți comercianții din România.

Conducerea este asigurată de Adunarea Generală, formată din Directorii Generali ai societăților membre. Proiectele asociației sunt realizate în cadrul unor grupuri de lucru, la care participă membrii asociației, prin punerea la dispoziție de mijloace sau de specialiști în franciză. Această asociație este o organizație non-profit și de sine stătătoare și nu poate fi afiliată la vreun partid politic.


Subiecte populare in Forum

Idei de afaceri în oraşe mici

Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Idei de afaceri în oraşe mici

Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii

Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...

1 Declaratii
Final 09.02.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))

2 Declaratii
Final 25.01.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare

2 Declaratii
Final 16.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce

3 Declaratii
Final 13.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Cei din urma vor fi cei dintai....

3 Declaratii
Final 12.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start

3 Declaratii
Final 12.01.2015