Suedezii apasă accelerația

Cu toate că gurile rele spun că magazinele H&M din alte țări oferă produse mult mai bune decât cele din România, suedezii au în continuare succes pe piața locală. La fiecare nouă deschidere clienții iau cu asalt magazinul, iar mulți dintre aceștia rămân fideli brand-ului. Ce îi atrage pe români? Prețurile accesibile și varietatea articolelor scoase la vânzare. Pe 3 octombrie retailerul suedez a inaugurat cea de-a 27-a unitate din țara noastră, în centrul comercial AFI Palace Ploiești.
"Primul nostru magazin în acest oraş a fost foarte bine primit şi am convingerea că de acelaşi succes se va bucura şi magazinul pe care îl deschidem astăzi", a declarat, într-un comunicat citat de Mediafax, Ralf Wein, country manager al H&M România. Primul H&M din Ploieşti a fost deschis în Ploieşti Shopping City.
Retailerul suedez profită de toate inaugurările de mall-uri, urmând să deschidă un nou magazin și în Promenada Mall Floreasca, centru comercial care va fi inaugurat pe 17 octombrie. Până la finalul anului H&M va deschide și prima unitate stradală pe Lipscani și un nou magazin în Iris Titan Shopping Center, unde îi va întâlni pe doi dintre principalii săi concurenți C&A și New Yorker.
Compania H&M (Hennes&Mauritz) a fost fondată în anul 1947, în Suedia, şi este listată la NASDAQ OMX Stockholm. Retailerul suedez are peste 2.900 de magazine în 49 de pieţe, inclusiv magazine deschise în sistem de franciză, și peste 100.000 de angajați. Cea mai mare piață a grupului H&M este Germania, urmată de Statele Unite ale Americii, Marea Britanie și Franța.
Primul magazin H&M din România a fost deschis pe 25 martie 2011, la parterul centrului comercial AFI Palace Cotroceni din București. Principalii competitori H&M de pe piața locală sunt brand-urile grupului spaniol Inditex, liderul pieței locale de fashion, C&A, Takko, New Look, New Yorker.

Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Noul McCafé este cel de-al de-al nouălea din România. Primul McCafé din ţară a fost deschis în decembrie 2010, în restaurantul McDonald’s din magazinul Unirea.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment