Polonezii vor să-i încalțe pe români

În iunie 2012 pe piața românească de încălțăminte își făceau apariția polonezii de la CCC. Nu s-au temut de nume importante de pe piața de profil ca Diechmann, Leonardo, Benvenuti, Otter, Aldo, Office, Musette, Il Paso sau Geox și și-au extins lunar rețeaua de magazine, atât în România cât și în alte țări europene. În luna noiembrie, în țara noastră va intra un nou brand polonez de încălțăminte, Kazar. Compania a ales România pentru startul programului de extindere a rețelei de magazine în afara granițelor Poloniei.
Inițial, țările prioritare pentru expansiunea brand-ului Kazar au fost Rusia și Ucraina. În cele din urmă, CEO-ul Kazar, Artur Kazienki, a anunțat că primul magazin internațional al brand-ului va fi deschis la București. Potrivit acestuia, compania este în căutare de master-francizați în mai multe țări.
Rețeaua Kazar are în prezent peste 40 de magazine în cele mai importante orașe din Polonia, șase outleturi și un magazin online. În 2012 vânzările companiei au fost de 106 milioane zloți, iar potrivit estimărilor CEO-ului Kazienki, în 2013 vor crește cu 15%.
Magazinele Kazar oferă încălțăminte și accesorii (genți, curele, produse pentru întreținerea încălțărilor) cu prețuri asemănătoare produselor Leonardo, CCC sau Deichmann. Astfel, prețul unei perechi de botine începe de la 469 zloți (circa 230 RON) și poate ajunge până la 799 zloți (400 RON), în timp ce poșetele costă între 500 – 999 zloți (250 – 500 RON).

Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Noul McCafé este cel de-al de-al nouălea din România. Primul McCafé din ţară a fost deschis în decembrie 2010, în restaurantul McDonald’s din magazinul Unirea.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment