Polonezii vor să-i încalțe pe români
În iunie 2012 pe piața românească de încălțăminte își făceau apariția polonezii de la CCC. Nu s-au temut de nume importante de pe piața de profil ca Diechmann, Leonardo, Benvenuti, Otter, Aldo, Office, Musette, Il Paso sau Geox și și-au extins lunar rețeaua de magazine, atât în România cât și în alte țări europene. În luna noiembrie, în țara noastră va intra un nou brand polonez de încălțăminte, Kazar. Compania a ales România pentru startul programului de extindere a rețelei de magazine în afara granițelor Poloniei.
Inițial, țările prioritare pentru expansiunea brand-ului Kazar au fost Rusia și Ucraina. În cele din urmă, CEO-ul Kazar, Artur Kazienki, a anunțat că primul magazin internațional al brand-ului va fi deschis la București. Potrivit acestuia, compania este în căutare de master-francizați în mai multe țări.
Rețeaua Kazar are în prezent peste 40 de magazine în cele mai importante orașe din Polonia, șase outleturi și un magazin online. În 2012 vânzările companiei au fost de 106 milioane zloți, iar potrivit estimărilor CEO-ului Kazienki, în 2013 vor crește cu 15%.
Magazinele Kazar oferă încălțăminte și accesorii (genți, curele, produse pentru întreținerea încălțărilor) cu prețuri asemănătoare produselor Leonardo, CCC sau Deichmann. Astfel, prețul unei perechi de botine începe de la 469 zloți (circa 230 RON) și poate ajunge până la 799 zloți (400 RON), în timp ce poșetele costă între 500 – 999 zloți (250 – 500 RON).
Articole citite
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Un joc de culoare, arome și texturi - preparatele culinare japoneze oferite de Wasabi Running Sushi ne încântă simțurile de 5 ani.
Lanțurile de restaurante în franciză KFC și Pizza Hut au angajat 70 de tineri pentru noile locații pe care le vor deschide la 1 septembrie.
O franciză care pregătește copiii, prin joc, pentru ce îi așteaptă peste câțiva ani, caută parteneri în România. Conceptul Edukido este ascum deschis pentru antreprenorii din țara noastră.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Primăvara întâmpinată cu ”Bine ați venit!”
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie