Grecii dau tonul în fashion-ul românesc
Unii dintre noi respectăm o tradiție grecească: spargem farfurii și pahare la petreceri pentru a înlătura ghinionul din viața noastră. Grecii nu se mulțumesc doar să ne împrumute câteva dintre obiceiurile lor și vor să ne dicteze și ultimele tendințe în fashion. Cu toate că anul 2013 a marcat ieșirea unui retailer grec de fashion din România- Sprider, mai există un brand grecesc care vrea să ne insufle cele mai noi tendințe de fashion: BSB. 2013 a fost un an tumultos pentru retailerul grecesc: a lansat programul de franciză la nivel internațional, iar în România a inaugurat trei magazine proprii, o franciză și primul flagship store.
BSB Flagship Store a fost deschis în octombrie, pe Calea Victoriei din București, iar aici vor fi vândute produsele de top ale retailer-ului. Anul trecut, BSB a inaugurat primul său magazin stradal din Capitală, pe B-dul Magheru, reprezentanții companiei vizând în continuare spațiile stradale pentru expansiunea în România.
“Cred că și Bucureștiul trebuie să se alinieze marilor capitale europene din punct de vedere al comerțului stradal iar prin deschiderea flagship store-ului brand-ului BSB pe o arteră comercială cu tradiție, alături de marile nume din moda internațională, consider că punem încă o cărămida la temelia acestui fapt”, a declarat Evangelos Poulios, owner BSB.
Pe Calea Victoriei retailerul grec s-a pozitionat lângă branduri precum Max Mara, Burberry sau Gucci.
BSB SA a fost înființată în anul 1980, în Grecia, de Vassilios și Sophia Bitharas, ca societate producătoare de îmbrăcăminte pentru femei. La nivel internațional retailerul oferă haine, accesorii și produse complementare în 12 ţări, prin intermediul unei rețele de peste 120 de magazine în ţări ca Grecia, România, Turcia, Marea Britanie, Rusia, Bulgaria, Liban, Cipru, Albania şi Egipt. Retailerul grec de fashion BSB a intrat pe piața românească în anul 2004, când a deschis o unitate în centrul comercial București Mall.
Despre franciza BSB
Condiţiile cerute de BSB pentru francizare sunt legate de faptul că în oraş nu trebuie să existe magazin propriu al companiei, iar magazinul trebuie să aibă o suprafaţă minimă de 100 mp. Deşi nu se aplică taxă de franciză, investiţia iniţială este cuprinsă între 30.000 de euro şi 60.000 de euro.
Un alt retailer de fashion care se dezvoltă prin franciză în ţara noastră este New Look. Drepturile de franciză pentru România sunt deţinute de compania elenă Fourlis, reprezentată pe piaţa locală de Genco Trade, companie care deţine şi franciza magazinelor de articole sportive Intersport. Anul trecut, trei brand-uri de fashion şi-au anunţat intenţia de a se dezvolta prin franciză pe piaţa românească. Detalii în catalogul nostru de franciză.
Articole citite
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Francizele de investigații private se extind în toată Europa, oferind servicii discrete, la cerere, atât persoanelor fizice, cât și juridice.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment