Vineri
01.11.2013
Slovacia se alătură țărilor în care PROFIT system își oferă serviciile prin intermediul unui portal dedicat antreprenorilor, specializat în domeniul francizei.
 

În ultimii ani, piața de franciză din Slovacia a înregistrat o creștere rapidă. Multe concepte din Republica Cehă au trecut treptat granița la vecinii slovaci. Dezvoltarea francizelor în regiune va fi administrată de compania de consultanță PROFIT system care își oferă acum serviciile și antreprenorilor din Slovacia prin intermediul portalului Franchising.sk.

Slovacia devine astfel cea de-a noua țară în care PROFIT system promovează afacerile în franciză, alături de România, Polonia, Rusia, Cehia, Ungaria, Rusia, Ucraina, Serbia și Croația. Franchising.sk va prezenta modele de afaceri în franciza și va publica noutăți din Slovacia și din întreaga lume, experiențe ale francizaților, sfaturi pentru start-up-uri și dezvoltări de business-uri, și povești de succes.

Jozef Šetafi, președintele Asociației de Franciză din Slovacia spune că piața de franciză din țară, deși încă tânără și aflată la început de drum, a înregistrat în ultimii doi ani o ascensiune rapidă. ”Ca orice piața independentă și piața de franciză din Slovacia are caracterul său specific, pentru că este condiționată de structuri sociale și geografice. Antreprenorii ar trebui în primul rând să studieze foarte bine piața și caracteristicile sale”, a explicat Šetafi care susține că piața de franciză din Slovacia nu este suficient de bine promovată.

Asociația de Franciză din Slovacia are în prezent 30 de membri. Asociația lucrează la un proiect care va facilita expansiune pe piața de franciză. Alte organizații importante din Slovacia sunt: Asociația Antreprenorilor sau Agenția Națională pentru Dezvoltarea Întreprinderilor Mici și Mijlocii. PROFIT system și portalul Franchising.sk vor juca cu siguranță un rol important în dezvoltarea pieței de franciză din regiune.


Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Idei de afaceri în oraşe mici

Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Idei de afaceri în oraşe mici

Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii

Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...

1 Declaratii
Final 09.02.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))

2 Declaratii
Final 25.01.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare

2 Declaratii
Final 16.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce

3 Declaratii
Final 13.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Cei din urma vor fi cei dintai....

3 Declaratii
Final 12.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start

3 Declaratii
Final 12.01.2015