Fericirea, obligatorie în orice garderobă

Apropiata perioadă a Sărbătorilor de Iarna este cea mai profitabilă pentru Bossini. În luna decembrie magazinele înregistrează cele mai mari vânzări din an.
Joi
07.11.2013
Franciza Bossini face clienții fericiți în șapte locații din România, iar pentru anul 2014 reprezentanții brand-ului de fashion pregătesc noi magazine.
 

”A te îmbrăca bine e la fel cu a te săruta: foarte plăcut, dar e nevoie de puțin exercițiu înainte de a obține rezultate deosebite. Însă, odată ce ai învățat cum se face, nu mai uiți niciodată”, ne spune Cinzia Felicetti, o cunoscută jurnalistă din Italia. Iar ca să te îmbraci bine, trebuie să alegi magazinele potrivite. Și ce magazin poate fi mai potrivit decât unul care transmite întregii familii un mesaj apropiat sufletului: ”Be Happy!”. Este vorba despre Bossini, brand-ul de fashion adus prin franciză pe piața românească în anul 2007.

”Misiunea și viziunea brandului Bossini este de a face experiența de shopping una fericită pentru întreaga familie. De acolo și conceptul „Be Happy”, a declarat pentru portalul Franchising.info.ro Sama Shakhshir, Marketing Manager Bossini. ”Profilul clientului Bossini este acela de om fericit, care vine la cumpărături cu familia și care apreciază calitatea”.

Media de vârstă a clienților magazinelor Bossini este între 25-35 de ani. Brand-ul oferă colecții casual și smart-casual, potrivite pentru o zi la birou, dar și pentru o ieșire cu prietenii. ”În ceea ce privește prețurile, ele sunt potrivite persoanelor cu venit mediu, având un raport preț-calitate bun, lucru confirmat de clienții noștri în ultima cercetare de piață facută în rândul acestora”, explică Sama.

Bossini este prezent pe piața internațională de îmbrăcăminte încă din 1987, ajungând în 2013 la peste 1300 magazine în 36 țări. În noiembrie 2007, brand-ul a ajuns și în România, în sistem de franciză, prin intermediul companiei Safeway Fashion. Magazinele Bossini pot fi găsite în Cluj, Mureș, Alba Iulia, Bistrița, Deva, Satu Mare și Zalău, însă reprezentanții companiei au în plan extinderea rețelei de franciză.

”Estimăm că în 2014 să avem cel puțin nouă magazine și deja ne pregătim pentru deschiderea magazinelor noi în țară”, spune Sama Shakhshir. ”Credem că expansiunea va continua, nu doar regional ci și național, Bucureștiul fiind un mare punct de atracție pentru noi”.

(L.N.)
Elena Cărăușu
ziarist