Fericirea, obligatorie în orice garderobă

”A te îmbrăca bine e la fel cu a te săruta: foarte plăcut, dar e nevoie de puțin exercițiu înainte de a obține rezultate deosebite. Însă, odată ce ai învățat cum se face, nu mai uiți niciodată”, ne spune Cinzia Felicetti, o cunoscută jurnalistă din Italia. Iar ca să te îmbraci bine, trebuie să alegi magazinele potrivite. Și ce magazin poate fi mai potrivit decât unul care transmite întregii familii un mesaj apropiat sufletului: ”Be Happy!”. Este vorba despre Bossini, brand-ul de fashion adus prin franciză pe piața românească în anul 2007.
”Misiunea și viziunea brandului Bossini este de a face experiența de shopping una fericită pentru întreaga familie. De acolo și conceptul „Be Happy”, a declarat pentru portalul Franchising.info.ro Sama Shakhshir, Marketing Manager Bossini. ”Profilul clientului Bossini este acela de om fericit, care vine la cumpărături cu familia și care apreciază calitatea”.
Media de vârstă a clienților magazinelor Bossini este între 25-35 de ani. Brand-ul oferă colecții casual și smart-casual, potrivite pentru o zi la birou, dar și pentru o ieșire cu prietenii. ”În ceea ce privește prețurile, ele sunt potrivite persoanelor cu venit mediu, având un raport preț-calitate bun, lucru confirmat de clienții noștri în ultima cercetare de piață facută în rândul acestora”, explică Sama.
Bossini este prezent pe piața internațională de îmbrăcăminte încă din 1987, ajungând în 2013 la peste 1300 magazine în 36 țări. În noiembrie 2007, brand-ul a ajuns și în România, în sistem de franciză, prin intermediul companiei Safeway Fashion. Magazinele Bossini pot fi găsite în Cluj, Mureș, Alba Iulia, Bistrița, Deva, Satu Mare și Zalău, însă reprezentanții companiei au în plan extinderea rețelei de franciză.
”Estimăm că în 2014 să avem cel puțin nouă magazine și deja ne pregătim pentru deschiderea magazinelor noi în țară”, spune Sama Shakhshir. ”Credem că expansiunea va continua, nu doar regional ci și național, Bucureștiul fiind un mare punct de atracție pentru noi”.
(L.N.)
Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment