Centrul Istoric- o nouă arteră de shopping?
Dacă până de curând Centrul Istoric al Capitalei atrăgea mai mult tinerii care căutau un loc de distracție, iată că în ultima perioadă a atras atenția retailerilor de fashion. Suedezii de la H&M au inaugurat pe strada Lipscani din centrul Bucureștiului primul magazin stradal al brand-ului și cea de-a 28-a unitate din rețea.
"Am crescut foarte mult din anul 2011, când am deschis primul magazin din Romania, astfel incat o locatie stradala a fost o miscare naturala dupa toate magazinele pe care le-am deschis in centrele comerciale”, a declarat Andreia Urzica, PR manager H&M, citată de Wall-Street. ”Centrul Vechi merge mana in mana cu conceptul nostru de magazine. Suntem primul mare retailer de fashion care deschide aici".
Noul magazin H&M are o suprafață de circa 1.800 de metri și este structurat pe două etaje. Odată cu deschiderea noului magazin, retailerul a creat 20 de locuri noi de muncă.
Planurile H&M pentru acest an nu se opresc însă aici. Până la finalul lui 2013, retailerul va deschide două noi magazine, unul în București, în centrul comercial Iris Shopping Center și unul în Galați, șo va încheia anul cu circa 700 de angajați. La nivel mondial, grupul numără peste 3.000 de magazine în 52 de piețe, inclusiv magazine operate în sistem de franciză.
Principalul competitor H&M de pe piața locală, Zara, parte a grupului Inditex, s-a orientat de asemenea spre deschiderea de magazine stradale în centrele istorice ale unor orașe importante din România. Pe lângă cele patru magazine stradale Zara, Pull&Bear, Stradivarius și Bershka pe care compania le deține în centrul Capitalei, în zona Piața Unirii, Inditex mai are un magazin stradal Zara în Pitești, într-o clădire veche de peste 110 ani, situată în centrul orașului, și încă două magazine stradele în Sibiu, Zara și Massimo Duti.
La nivel internațional, în țări ca Franța, Austria, Germania, Spania sau Italia, multe dintre magazinele Zara sunt deschise în clădiri istorice, Amancio Ortega Gaona, președintele și fondatorul Inditex fiind unul dintre membrii UNESCO.
Articole citite
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Cele mai citite
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Ai visat vreodată să ai propria ta afacere? Noi avem soluția perfectă! Într-o lume în care toți caută mâncare autentică și gustoasă, Ciorbe și Plăcinte este răspunsul pe care toți îl adoră.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
În ţările din fosta Iugoslavie franciza este la început de drum, însă în ultimii ani a parcurs un traseu ascendent, spune Igor Bogojevic, Director General PROFIT system Serbia.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment