Franciza la mâna a doua a ajuns la București

Avantajul pe care îl aduc magazinele second-hand este preţul foarte redus al produselor. Tot mai mulţi români amatori de produse de marcă se îndreaptă spre magazinele comercianţilor „la mâna a doua”.
Marţi
10.12.2013
Anul 2013 a fost unul benefic pentru Irish Second Hand Retailer care s-a extins în Slovacia, dar a deschis și primul magazin din România.
 

Luna noiembrie a marcat intrarea unui nou retailer de fashion pe piața din România. Este vorba despre retailerul care comercializează articole second hand, Irish Second Hand Retailer care a deschis primul magazin din București. ”Am purtat discuții cu numeroși parteneri din România pentru acest parteneriat. Mulți oameni ne-au vizitat chiar și în Ungaria, iar după un lung proces de selecție ne-am ales colaboratorul pentru România”, a declarat Bedő Ákos, fondatorul rețelei de magazine. ”Este destul de dificil să găsești un partener care să se ocupe de procesul de expansiune pe o piață nouă”, a adăugat acesta.

Recent, conceptul Irish Second Hand Retailer a intrat și pe piața din Slovacia, însă reprezentanții companiei continuă dezvoltarea și pe piața mamă, în Ungaria. Aici, compania a lansat și conceptul de outlet.

Primul outlet Ir Hasznaltruha cu haine second hand a fost deschis în anul 2008, în Irlanda. Compania a deschis în anul 2009 primul magazin din Ungaria, iar în 2010 a lansat şi un program de franciză, ajungând în prezent la un număr de 24 de parteneri master francizaţi pe teritoriul maghiar.

Business-ul hainelor second second-hand poate fi unul profitabil chiar şi în condiţiile recesiunii economice. Avantajul pe care îl aduc aceste magazine este preţul foarte redus al produselor. Tot mai mulţi români amatori de produse de marcă se îndreaptă spre magazinele comercianţilor „la mâna a doua”.


Elena Cărăușu
ziarist