CCC îl încalță și pe Moș Crăciun
Polonezii de la CCC amenință să-și ajungă din urmă principalii competitori de pe piața de încălțăminte. Intrat prin franciză în România, în iunie 2012, brand-ul a ajuns în cele mai importante centre comerciale din București și din țară. Cel mai recent magazin CCC a fost deschis în centrul comercial Cora Lujerului din cartierul bucureștean Militari, cu puțin timp înainte Sărbătorilor de Iarnă.
Brand-ul CCC a fost creat de Dariusz Milek în urmă cu mai bine de un deceniu, în Polonia, unde administrează în prezent peste 700 de magazine sub numele CCC, Boti și Quazi. Franciza a fost un factor decisiv în procesul de dezvoltare naţională a brand-ului. La un moment dat, CCC avea un număr impresionant de francizaţi în Polonia. În prezent compania a renunţat la acest tip de expansiune pe piaţa poloneză.
Un alt brand polonez de încălțăminte a intrat recent în România. Kazar. Este vorba despre Kazar, compania care a ales România pentru startul programului de extindere a rețelei de magazine în afara granițelor Poloniei.
Cu toate acestea, piaţa locală de încălţăminte, evaluată la 650 de milioane de euro la nivelul anului 2012, este dominată de jucători cu acţionariat român ca Leonardo (controlat de Florin Panea), Benvenuti (Dan Pavel), Otter (Filip Schwartz) sau Il Passo (Petru Chiriac, Corina Vlad), cât şi producătorii cu activităţi de retail, cum e cazul Musette (familia Bîtlan).
Articole citite
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Cele mai citite
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Ai visat vreodată să ai propria ta afacere? Noi avem soluția perfectă! Într-o lume în care toți caută mâncare autentică și gustoasă, Ciorbe și Plăcinte este răspunsul pe care toți îl adoră.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
În ţările din fosta Iugoslavie franciza este la început de drum, însă în ultimii ani a parcurs un traseu ascendent, spune Igor Bogojevic, Director General PROFIT system Serbia.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment