Joyeux Aniversaire, Franchise!

Orașul îndrăgostiților devine orașul francizei în cea de-a doua parte a lunii martie. În perioada 23-26 martie, Capitala Franței va găzdui cel mai mare târg de franciză din Europa: Franchise Expo Paris. Evenimentul va avea loc la Porte de Versailles și va reuni concepte de franciză din întreaga lume, care își vor prezenta planurile de business. Cele mai multe concepte aparțin domeniilor gatsronomie și hotelier.
Târgul de franciză de la Paris va avea o durată 4 zile, perioadă în care vizitatorii pot intra în contact cu peste 500 de expozanți din 22 de țări. Desigur, va avea loc și o serie interactivă de workshop-uri. Studiile arată că peste 70% dintre vizitatorii evenimentului de la Paris și-au găsit aici o afacere pe care să o dezvolte.
Printre partenerii media ai evenimentului se numără și portalurile deținute de PROFIT system. Reprezentanți ai Franchising.pl și Franchising.cz ne vor transmite informații la cald de la cel mai mare eveniment dedicat francizelor din Europa.
Anul trecut, târgul de franciză de la Paris a atras peste 34.000 de vizitatori. În acest an, organizatorii evenimentului așteaptă un număr similar de vizite. Comparativ cu anul 2012, în 2013, numărul expozanților a crescut cu 7,2%. Este un semn că franciza captează din ce în ce mai multă atenție în Europa, iar PROFIT system nu putea să rateze acest eveniment.

Articole citite

Varșovia va redeveni, la sfârșitul lunii octombrie, capitala europeană a sistemelor de franciză. Cu o existență de peste două decenii, cel mai mare târg de franciză din Europa Centrală și de Est va avea loc în perioada 23-24 octombrie a.c., la Palatul Culturii și Științei din capitala Poloniei.
Dezvoltarea agresivă, în special în primii ani ai afacerii prin francizare, devine adesea o provocare cu costuri nedorite.
Branduri foarte cunoscute la nivel global continuă să domine piața francizelor, gastronomia rămânând și în anul precedent cel mai puternic sector.
Franciza islandeză Hopp Mobility, care folosește un sistem inteligent de partajare și promovează micromobilitatea urbană ecologică cu trotinete electrice robuste, vrea să se extindă și în România.
Cum se calculează valoarea reală a unei investiții într-o franciză? Câteva sfaturi despre cum să verificați costurile inițiale și cele de pe parcursul derulării unei afaceri de acest fel.
Cele mai citite

Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start