Antony Morato, primul magazin într-un mall din Capitală

Brandul s-a poziţionat ca un jucător competitiv în categoria de îmbrăcăminte sport-casual pentru bărbaţi.
Vineri
25.04.2014
Antony Morato s-a alăturat arterei brandurilor de lux din mall-ul bucureştean Afi Palace Cotroceni.
 

După deschiderea primului magazin stradal din România în regim de franciză, în toamna anului 2013, brandul italian de haine pentru bărbaţi Antony Morato este prezent de acum şi în centrul comercial AFI Palace Cotroceni.

În prezent, Antony Morato se vinde în 30 de magazine mono-brand, în puncte strategice din Europa, Asia, America de Sud şi în magazine multi-brand, în peste 50 de ţări.

În 2011, după doar cinci ani de la înfiinţare, compania a atins o producţie anuală de 4 milioane de articole vestimentare, distribuite în aproape 3.000 de puncte de vânzare în întreaga lume, transformând Antony Morato într-unul dintre producãtorii de haine bărbăteşti cu cea mai rapidă ascensiune din ultimii douăzeci de ani.

Antony Morato este un brand 100% italienesc, creat de trei frați, Lello, Giovanni și Tania Caldarelli în anul 2007. Pe piața locală, brand-ul concurează cu alte magazine dedicate în exclusivitate bărbaților, cum ar fi Zara Men, H&M sau Bigotti.

 

 


Elena Cărăușu
ziarist