Peeraj Brands International a mizat pe francize şi a câştigat
În acelaşi timp, grupul arab îşi propune să ajungă la peste 50 de unităţi şi la afaceri de până la 30 de milioane de euro în ţara noastră. Pe lista planurilor viitoare ale grupului Peeraj se numără şi extinderea portofoliului, respectiv aducerea unei francize pe segmentul food & beverage.
„Pentru acest an ne-am bugetat alte 13-14 deschideri în retailul de modă şi afaceri de 26-30 de milioane de euro, creşterea businessului urmând să vină din dezvoltare şi din maturizarea magazinelor deschise anul trecut“, spune Sachin Arora, country manager pentru România, într-un interviu acordat ZF.
Cel mai important pariu al grupului îl reprezintă brandul de încălţăminte CCC, care în circa doi ani a ajuns la peste 20 de magazine. Intrat prin franciză în România, în iunie 2012, brand-ul a ajuns în cele mai importante centre comerciale din București și din țară.
„Modelul nostru de business este să aducem în România francize pentru că avem două avantaje: pe de-o parte sprijinul financiar al grupului-mamă şi pe de alta notorietatea fiecărui brand“, a subliniat country managerul Peeraj Brand Internatioanl pentru tara noastra.
Încă de la început Peeraj a mizat pe francize, astăzi având în portofoliu nume precum CCC, Geox, Piazza Italia, Springfield, Women Secret, Jack & Jones, Swarovski, Kazar Shoes şi de luna aceasta Six Accessories. De altfel, mai multe branduri au intrat pe piaţa din România iniţial în franciză şi apoi au venit direct, printre acestea numărându-se Zara, Marks & Spencer şi Promod, a mai precizat Sachin Arora.
Articole citite
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Cele mai citite
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Ai visat vreodată să ai propria ta afacere? Noi avem soluția perfectă! Într-o lume în care toți caută mâncare autentică și gustoasă, Ciorbe și Plăcinte este răspunsul pe care toți îl adoră.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
În ţările din fosta Iugoslavie franciza este la început de drum, însă în ultimii ani a parcurs un traseu ascendent, spune Igor Bogojevic, Director General PROFIT system Serbia.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment