Orbis plătește cash
Orbis este cel mai mare lanț hotelier din Polonia, numârând un total de 12 mii de camere în 63 de hoteluri. Atât în Polonia, cât și în statele baltice, hotelurile sunt operate sub brand-urile Sofitel, Novotel, Mercure, Ibis, Ibis Styles, Ibis budget. Portofoliul internațional va crește după semnarea contractului cu partenerul francez Accor. Parteneriatul stabilește achiziționarea a 46 de hoteluri din Europa Centrală pentru cosiderabila sumă de 142,3 milioane de euro. Orbis devine astfel singurul grup care deține licența Accor în 16 țări, inclusiv în România, Republica Moldova, Ungaria, Croația și Serbia.
”Tranzacția se pliază perfect pe obiectivele noastre întrucât demult ne doream să ne extindem în regiune. În urma negocierilor cu Accor, licența a fost extinsă de la 10 la 16 țări, iar durata acesteia a crescut de la 15 la 20 de ani. Considerăm că am plătit un preț corect. Acest lucru ne-a fost confirmat și de analiștii noștri. În prezent, Orbis deține mulți bani în numerar, drept urmare nu a fost necesar să ne împrumutăm de la bănci”, a declarat Gilles Claive, CEO Orbis.
Potrivit firmei de consultanța poloneze Horwath HTL, în orașele Wroclaw, Poznan, Gdansk, Lodz și Szczecin lanțul hotelier operează peste 50% din numărul total de camere. În Varșovia și în Katowice procentul depășește 80%. În anul 2013, experții au observat o încetinire a investițiile din domeniul hotelier. Când vorbim despre orașe mari, cele mai multe hoteluri au fost deschise în Lodz- cinci. Alte 3 au fost deschise în Varșovia și câte două în Krakovia și în Wroclaw.
Orbis în Europa Centrală și de Est
Lanțul hotelier polonez deține 63 de hoteluri în Polonia și 43 în străinătate. Alte 8 sunt în proces de construcție. Toate acestea diferă în funcție de clasificarea oficială- de la 1 stea la 5 stele.
”Numărul total al unităților grupului Orbis Hotel, atât în Polonia, cât și în străinătate, va ajunge în curând la 110. Cumpărăm hoteluri care sunt în stare bună, localizate în marile capitale europene. Orbis are deja personal care lucrează în mediul internațional, care înțelege perfect business-ul din regiune. Suntem convinși că Orbis și companiile care operează în aceste piețe vor beneficia de o bună cooperare reciprocă”, a declarat Ireneusz Węgłowski, vicepreședinte al grupului Orbis.
Unul dintre principalele criterii pentru includerea în grupul Orbis este localizarea și dimensiunile hotelului deținut de antreprenor. Strategia de dezvoltarea nu vizează numai orașele mari, ci și cele mai mici, în care grupul Orbis nu este deocamdată prezent. Cea mai importantă condiție este ca orașul să aibă potențial de business și să fie un punct de atracție turistică. Deținătorul hotelului nu trebuie să aibă experiență în industria hotelieră, întrucât va primi sprijin pentru derularea activităților zilnice, în fiecare stagiu al dezvoltării facilităților hotelului, cât și în domeniul rezervărilor, marketingului și suport în toate operațiunile curente.
Articol publicat de portalul Franchising.pl, preluat de Franchising.info.ro.
Articole citite
Franciza cu biciclete electrice de închiriat în zone turistice, cu un mijloc de transport și distribuție mobil, tinde să devină una de interes internațional.
"Căutăm francizați care sunt interesați să înceapă propria afacere sau au deja o agenție de turism" - spune Nino Dubretic, proprietarul brandului Direct Booker.
Marile lanțuri hoteliere din Europa apelează din ce în ce mai mult la modelul de afaceri al francizei, potrivit raportului Hotel Franchising in Europe 2019, elaborat de HVS Consulting Company.
DirectBooker, agenția care administrează locuințe private, extinde rețeaua de francize pe piața croată și, în paralel, este pregătită de expansiune în România.
Franciza oferită de gigantul hotelier european AccorHotels va atrage atenţia hotelierilor din România. Malgorzata Morek de la Orbis Group vine cu detalii despre ceea ce aduce nou pe piaţă.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.