Retailerul 4F este în creștere rapidă

Brandul 4F este cunoscut în principal datorită sponsorizărilor acordate sportivilor polonezi și a personalului tehnic pentru Jocurile Olimpice din această vară. Cu toate acestea, magazinele cu echipamente sportive ale companiei OTCF sunt disponibile în primul rând pentru iubitorii de activități fizice sau sportive.
„La cele 140 de magazine existente am adăugat în acest an cele trei noi showroom-uri deschise în zone comerciale cu trafic intens. Acestea sunt situate în Torun Mall Copernic, Wroclaw și Lublin Terase Arcades. Fiecare dintre ele are mai mult de 140 metri pătraţi”, spune Małgorzata Gabryś, director de investiții și dezvoltare a companiei OTCF, proprietarul brandului 4F.
Francizorul are planuri pentru a deschide 14 puncte noi de vânzare, iar cele 10 deja existente își vor schimba decorul. Mai întâi a fost magazinul din galeria Focus Mall Zielona Gora, unde spațiul comercial s-a lărgit de la 97 la 190 metri pătrați, devenind cel mai mare salon de franciza 4F. Prin urmare, magazinul a trebuit să-și schimbe locația, așa că el a fost mutat în magazinele din cartierul Badura și în magazinele Wojas și Reebok.
”Pentru clienții, aceasta înseamnă cumpărături în condiții mai confortabile”, susține Marta Radziwon, director al galeriei Focus Mall Zielona Gora.
Strategia de dezvoltare 4F prevede deschiderea în orașele cu mai mult de 30 de mii de locuitori rezidenți. Suprafața preconizată a spațiilor este de 110-150 metri pătrați. Francizorul ajută partenerii în găsirea locației și ulterior în negocierile și condițiile financiare ale contractului de leasing. Cu toate acestea, aplicațiile cele mai frecvente din partea antreprenorilor sunt cele cu propuneri concrete de locații. Investiția pe un metru pătrat este de circa 2000 lei. Aceasta este o valoare suficientă pentru executarea spațiilor "la cheie". Cooperarea cu franciza 4F se bazeaza pe modelul clasic de vânzare a depozitului. Francizorul ofer[ produse partenerilor în depozit și remunerația ia forma unui comision din vânzări.
”Partenerul nostru de afaceri ideal ar trebui să aibă experiență în desfășurarea activităților comerciale cu alte tipuri de haine de marcă. Nu necesită să fie sportiv activ, dar un sportiv este întotdeauna binevenit printre proprietarii de magazine. Partenerul 4F ar trebui să se implice activ în gestionarea magazinului: consolidarea echipei, procedurile de pus în aplicare, precum și cooperarea permanentă cu departamentele noastre de asistență”, precizează Margaret Gabryś. ”De câțiva ani nu se mai observă o sezonalitate clasică în vânzări, am reușit să reducem acest fenomen prin schimbarea mixului de produse în anotimpurile primăvara și vara. Fiecare magazin are o categorie de produse stabilită în funcție de dimensiune. Prin urmare, la începutul discuțiilor cu clienții francizaţi se sugerează că este benefică o suprafața mai mare în contractul de închirier”, a mai spus Margaret Gabryś.
Articol preluat si tradus din http://franchising.info.pl
Autor: Daniel Wilk
Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Într-o lume în care educația de calitate este tot mai căutată, programul inovator Fibonacci Kids – matematică mentală vedică, dedicat copiilor între 4 și 14 ani, și-a găsit rapid locul în inimile părinților și copiilor din Bacău.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Dacă vrei să ai șansa preluării unei francize cu o expansiune accelerată în statele europene, deosebit de atractivă și profitabilă, atunci vezi ce îți oferă Blue Elephant.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment