Business de sezon cu pomi de Crăciun

Sistemul de franciză al Silva Group România (SGR) datează din anul 2009 și are în focus consumatorii din zona urbană, beneficiarii finali ai pomilor de Crăciun. Atenția este focusată către comunitățile ce depășesc 50.000 de locuitori. Începând cu anul 2017, se va putea lucra și cu materia din noile plantații, ceea ce înseamnă orientarea și către localități mai mici din țară.
SGR oferă francizaților posibilitatea mutării francizei dintr-o locație în alta în funcție de oportunitățile de vânzare, asistență tehnică de specialitate privind amenajarea punctelor de lucru, precum și instruirea personalului pentru manipularea utilajelor puse la dispoziție. Efectuează traininguri specializate pentru manageri, seminarii specializate și participarea la conferințe internaționale.
Pentru startul unei francize, Silva Group asigură: o căsuță din lemn de circa 200/300 cm sau 300/400 cm, o freză electrică rotundă pentru așchierea precisă a trunchiului pentru fixarea pomului în suportul special, panouri de gard metalic mobile pentru înconjurarea spațiului de desfacere cu elemente de prindere și stabilizare, mașini electrice de filetat trunchiuri pentru fixarea în suport a pomilor, o mașină manuală de împachetat pomul în plasă.
În perioada Sărbătorilor de Crăciun partenerii beneficiază de cel puțin un articol specializat destinat vânzării promoționale. Toate aceste articole sunt etichetate cu sigla Silva Group, denumirea produsului, instrucțiunile de folosire și îngrijire. De asemenea, se oferă și transportul gratuit al produselor în condiții de siguranță.
”Potențialii noștri parteneri vor avea parte de rentabilitatea afacerii în primul rând. Acest lucru va putea fi observat chiar din primul an de colaborare. Din colaborările actuale avem semne că toți francizații noștri au avut o marjă netă satisfăcătoare la încheierea fiecărui sezon”, ne-au comunicat reprezentanții SGR.
Articole citite

IKEA promovează oportunitatea testării mobilierului în magazinele dotate cu echipamente pentru experimentarea realității virtuale. În paralel, va dezvolta și rețeaua internațională de magazine.
La Belgrad, a fost inaugurat un nou magazin cu brandul de franciză Coincasa. Compania italiană intenționează să se extindă în Croația și Slovenia.
Lanțul asiatic de retail KIODA intenționează să-și extindă rețeaua pe piețele din Europa. Pe harta expansiunii, există țări din Europa Centrală și de Est, printre care și România.
Duka este o marcă comercială cu radacini suedeze, fiind un sinonim pentru magazine unde poti cumpara si mobila bucătăria ta. În plus, in afara de mobila, electrocasnice și textile, Duka ofera - inclusiv o franciza!
Firma cehă ORFA are 5 showroom-uri de mobilă. Catalogul inițial cuprinde pachetul de franciză ce se adresează francizaților, punând accent puternic pe clienți.
Cele mai citite

Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.