Farmec
Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
Activitatea companiei Farmec, care a debutat cu peste 130 de ani în urmă, are astăzi o largă recunoaștere atât la nivel național, cât și pe mai multe meridiane, produsele companiei fiind exportate în aproximativ 30 de țări din Europa, Asia și America de Nord. Istoria modernă a celui mai mare producător de cosmetice cu capital integral românesc începe în 1967, când iese pe piață cu cremele şi emulsiile Gerovital H3 prof. Dr. Ana Aslan. Astăzi, Farmec are certificare internaţională GMP și peste 600 de produse cosmetice și pentru curățenia casei, care acoperă o gamă largă de utilizare.
Principiile active folosite în produse provin în mare parte din natură: fructe hrănitoare şi bogate în vitamine, care sunt bune şi pentru frumuseţe, nu doar la gust, plante medicinale autohtone recunoscute pentru regenerarea tenului şi a părului, argila din munţi, care n-ar fi fost decât pământ, dacă cercetătorii Farmec nu ar fi aflat ce minuni poate face. Acestora li se adaugă ingrediente de ultimă generație, care sunt testate și combinate în aşa fel încât să ofere tot ce e mai bun pentru frumuseţe şi sănătate. Prin rețelele performante și inovații permanente, brandul Gerovital se menține de mulți ani în top pe segmentul produselor antirid în România, din punct de vedere al vânzărilor, fiind declarat Superbrand 2019 și brandul numărul 1 în Top Branduri Românești 2019 (realizat de Biz).
Grija pentru frumos şi respectul faţă de tradiţie, sănătate şi mediul înconjurător, completate de cercetarea continuă, originalitatea şi atenţia faţă de cerinţele clienţilor săi, au făcut din Farmec un producător apreciat și un business performant. Portofoliul companiei însumează peste 30 de game, cele mai cunoscute fiind: GEROVITAL H3 CLASSIC, GEROVITAL H3 EVOLUTION, GEROVITAL PLANT, GEROVITAL H3 EQUILIBRIUM, ASLAVITAL, FARMEC, ASLAMED, DOINA, ATHOS, OBSESIE, NUFĂR și TRIUMF.
Pentru atingerea obiectivelor de performanţă şi menţinerea unui standard superior de calitate, Farmec a dezvoltat relaţii de colaborare cu numeroşi parteneri de prestigiu din țară și din străinătate: Societatea Română de Cosmetologie, Universitatea de Medicină şi Farmacie Iuliu Hatieganu din Cluj-Napoca, clinici de dermatologie din Cluj-Napoca şi Bucureşti, clinici care fac teste de eficienţă a produselor, Laboratoarele Dermscan Franţa şi Evic Internaţional România. Astfel, garantează pentru calitatea și eficiența produselor, apreciate de generații întregi.
Împărtăşim cu partenerii noştri experienţa de peste un secol în industria cosmeticii, pentru a-I susține în a avea propriul business de succes în franciză, sub brandul Gerovital.
Compania este primul producător local de cosmetice care dispune de o reţea proprie de magazine de brand. Dezvoltarea magazinelor Gerovital are la bază conceptul unic de "Doctor în Frumuseţe" care a fost creat în armonie deplină cu atributele brandului: inovaţie, încredere şi eficienţă. În cadrul magazinelor se regăsesc produse cosmetice de îngrijire a tenului, părului şi corpului, din gamele îndrăgitelor branduri Gerovital şi Aslavital. Pe de altă parte, magazinele Farmec (de tip stradal) oferă spre vânzare toate brandurile companiei Farmec, inclusiv pentru îngrijirea locuinţei, Nufăr şi Triumf.
Unitati personalizate
Unități proprii – 30 (8 Farmec și 22 Gerovital)
Unitati in sistem de franciza
Unități în sistem de franciză - 1
Fotografie locatie
Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
SPRIJIN PENTRU FRANCIZATI
Deschiderea unei afaceri sănătoase cu riscuri mici pentru partenerii noștri, pe o durată lungă de timp include:
• Consiliere şi sprijin pentru start-up, plecând de la analiza locaţiei, până la proiectul final de magazin.
• Organizarea lansării magazinului, având inclusă comunicarea şi gestionarea unui eveniment dedicat.
• Sprijin şi monitorizarea proceselor de implementare a deschiderii de magazin. Aici includem: sortimentaţie adaptată local, concept şi echipamente magazin, pregătire personal şi echipă de management.
• Francizatul va avea la dispoziţie toate noutăţile şi inovaţiile reţelei, fiind membru activ în echipa Farmec.
După deschiderea magazinului, suportul va continua cu ajutorul unei echipe dedicate francizatului, cu acţiuni de marketing specifice, programe şi promoţii organizate de Farmec. Sistemul de raportări şi monitorizarea afacerii vor fi susţinute de programe standardizate Farmec. Echipa francizatului va beneficia de programe de pregătire periodice cu update pe inovaţii, relaţia cu clienţii şi, nu în ultimul rând, de programe de motivare.
Investitie totala, asteptari
Suprafaţă: minim 50 mp
Poziţionare: centre comerciale, mall-uri, zone de trafic
Nivel investiţional: peste 35.000 EURO, raportat în mod direct la suprafaţa şi locaţia magazinului.
Cerinte de baza
Suntem dornici să găsim francizaţi care pot dezvolta brand-ul Gerovital / Farmec pe teritoriile lor.
Considerăm acest parteneriat drept o relație bidirecțională, oferind toate instrumentele necesare pentru a vă conduce afacerea cu succes, cu transparenţă maximă asupra obiectivelor şi rezultatelor pe care le urmărim.
Informatii despre francizor
Persoana de contact pentru candidati
Vasile Ungurean
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite
Când ai depășit centenarul în industria cosmeticii și reunești două branduri recunoscute internațional într-un sistem de franciză, este vorba doar despre Farmec și Gerovital.
Brandurile recunoscute internațional Farmec și Gerovital, reunite într-un singur sistem de franciză, asigură partenerilor săi o afacere rafinată, dar și profitabilă.
Cu peste o sută de ani de experiență în industria cosmeticii și cu un business de succes, franciza Farmec își caută noi parteneri.
Brandul My Geisha, un concept de parfumerie orientală, adus din Emiratele Arabe Unite, este un sistem de franciză care și-a dovedit foarte repede profitabilitatea.
Farmec a deschis primul magazin Gerovital în sistem de franciză, la Bacău. Poți deveni acum partenerul unei companii cu o îndelungată tradiție!
SEMILAC este o nouă franciză pregătită să intre pe piața românească. Care este investiția și cât de repede devii profitabil?
Dacă în Serbia, parfumurile L'ARÔME și-au găsit un Master Francizat extrem de activ, în România, procesul de căutare încă nu s-a finalizat.
În ultimii doi ani, marca croată a cunoscut o expansiune fulgerătoare, reușind să intre pe șapte noi piețe: Slovenia, Serbia, Canada, Israel, Italia, Slovacia și Cehia.
Risc minim de investiție, taxe zero și marje mari la produse – într-un cuvânt, franciza L’Arôme.
L’ARÔME s-a extins pe mai multe piețe în ultimul an și este în căutare de francizați sau master francizat pentru România.
În acest moment este posibilă recuperarea investiției în franciza L’ARÔME, în toate formatele disponibile, fiecare deținând secretul expansiunii rapide, declară Davor Bagić, creatorul conceptului.
O familie de antreprenori din Suceava pregăteşte francizarea business-ului de 2,4 milioane de lei
Ai 2 variante: 1. poți începe o afacere de la zero și te zbați singur/ă cu sistemul sau 2. poți merge direct către succes cu o afacere în franciză. Noi îți dăm idei de francize, tu decizi în ce direcție vrei să mergi! Înscrie-te acum la newsletter și fii la curent cu ce se întâmplă pe piața francizelor!
Pentru mulți, Wycon este un concept italian unic, sinonim cu marca de top a produselor cosmetice decorative.
Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.