Qjob

Informatii despre sisteme de franciza

Descrierea sistemului de franciza

Qjob Professional Finder este o piață inovatoare C2C în care se cererea cu oferta de servicii ocazionale, prestate de profesioniști locali. Pe această platformă puteți găsi rapid un specialist de încredere, cu costuri de până la 40% mai mici decât pe piața obișuită. Printre serviciile puse la dispoziția clienților sunt cele de curierat, construcții și reparații, transport cargo, curățenie și asistență socială, consultanță calculator, evenimente și promoții, design, web development, frumusețe și sănătate etc.

Atât clienții, cât și profesioniștii se înregistrează pe site. Utilizatorul poate fi atât client, cât și profesionist cu un anumit profil. Clienții își postează solicitările pe site, iar comenzile lor vor fi notificate profesioniștilor înscriși în acea categorie. Apoi, aceștia fac o ofertă, iar clientul le compară. El poate purta negocieri suplimentare cu cei mai buni specialiști. În plus, poate fi solicitată o licitație între prestatori, iar clientul îl alege pe cel care corespunde cel mai mult cerințelor sale. Ceilalți ofertanți vor fi anunțați că nu au primit comanda.

După prestarea serviciului, specialistul închide cerința de pe pagină, iar clientul confirm că aceasta a fost îndeplinită. În încheiere, părțile se evaluează reciproc. Această evaluare este inclusă în profilul utilizatorilor și, pe baza unui algoritm, valoarea evaluării este inclusă într-un clasament.

Serviciul este activ în Ungaria din ianuarie 2020, iar 20.000 de utilizatori s-au înregistrat deja pe site în primele nouă luni.

Fondatorii Qjob vor să accelereze expansiunea internațională prin implicarea partenerilor de franciză. Beneficiarii au opțiunea de a alege dreptul desfășurării afacerii într-un anumit oraș (sau aglomerare urbană) sau chiar pe teritoriul unei țări. Master francizorii care cumpără drepturi naționale pot, la rândul lor, vinde drepturi suplimentare de franciză.

Piața pentru profesioniști nu este un concept nou, așa cum știm din exemplele de platforme occidentale de mare succes (TaskRabbit, Thumbtack) sau East (YouDo, Kabanchik). Potrivit sondajelor de opinie, în prezent doar 5-7% din munca / serviciile casnice și interne se fac online, dar există o schimbare de atitudine în contextual creat de pandemie, ceaa ce duce la extinderea cererii de căutare de servicii profesionale online.

Piața Europei Centrale și de Est din această zonă este destul de segmentată și nu există un segment consolidat, în ciuda încercărilor repetate și a numeroaselor investiții în domeniu.

Succesul modelului de afaceri Qjob constă în faptul că acesta combină dinamismul și flexibilitatea startup-urilor cu avantajele managementului clasic al afacerii, care oferă reprezentare și management local prin modelul francizei, contribuind la succesul afacerii.

Unitati personalizate

Conceptul a început pe piața internă din Ungaria, concentrându-se asupra Budapestei.

Unitati in sistem de franciza

Nu încă

Fotografie locatie
Informatii pentru francizati

Sprijin pentru francizati

Oferim o gamă largă de servicii partenerilor noștri franciză, inclusiv asistență IT, SEO și consultanță de marketing și management online.

Datorită modelului Qjob, oricine își poate începe propriul start-up IT de succes, chiar și în absența experienței antreprenoriale online.

Datorită sprijinului oferit de francizor, noii parteneri se pot concentra în totalitate pe promovarea regională a site-ului lor.

5 motive pentru a vă alătura rețelei Qjob:

1. Soluții tehnologice:

Ne susținem activitatea zilnică pe o piață în expansiune. Datorită interfeței de administrare integrată, veți obține informații actualizate despre procesele de afaceri.

2. Creștere și marcă:

Este o afacere online în dezvoltare dinamică, cu capacități tehnice de pornire, construită pe nevoile unei ere în schimbare, de la telecomunicații și până la securitatea comunicațiilor.   

3. Marketing:

Activitățile de marketing ale Qjob se caracterizează printr-o comunicare puternică în rețea și activitate locală de PR.

4. Educație:

Biroul nostru central oferă instrucțiuni, pas cu pas, despre cum să construiți o piață de succes, adaptând soluțiile practice la nevoile locale.

5. Soluții de afaceri:

În rețeaua noastră, acordăm o atenție specială planificării conștiente a afacerii, ajutată de un program de proiectare internă.


Investitie totala, asteptari

Valoarea investiției este întotdeauna supusă unui acord individual. Este întotdeauna calibrate în funcție de populația localității sau arealului stabilit. Vizează așezările cu cel puțin 200.000 de locuitori.

Investiția este constituită din următoarele elemente:

  • Taxa de franciză: o singură data;
  • Suport tehnic - taxă lunară;
  • Contribuție de marketing - taxă lunară;
  • Redevență - 0% în primul an, iar din luna a 13-a, progresivă în funcție de cifra de afaceri;
     

Cerinte de baza

Francizatul este responsabil pentru:

Conceptul de franciză Qjob oferă o soluție pentru oricine dorește să înceapă propriul start-up IT cu un model de afaceri deja încercat, testat și funcțional.

  • Acces liber
  • Trebuie să aibă sediul într-un oraș cu o populație minimă de 200.000 de locuitori
  • Aplicați îmbunătățiri
  • Angajament pentru o relație de afaceri pe termen lung
  • Atitudine activă, agilă
  • Timp alocat: minimum 2-4 ore pentru a gestiona proiectul la nivel local
  • Cel puțin cunoaștere basic a limbii engleze

 


Informatii despre francizor

Webtech Group Kft.

H-1095 Budapesta, Soroksári út 44. Etajul 2

+36309380892

robert@qjob.hu

qjob.hu

Persoana de contact pentru candidati

Róbert Kaszó

Afla mai multe

Completeaza formularul de contact de mai jos daca vrei mai multe informatii. Informatiile din formular vor fi trimise direct catre Qjob.

Mesaj
Nume si prenume *
Oras *
Telefon *
E-mail *

Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.