LOFT
Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
Credința noastră: Fii curajos !
Povestea noastră: Viziunea noastră de companie ne ridică valoarea de marcă prin designul unic și produsele de calitate pe fiecare piață pe care o avem.
Misiunea noastră: Face ca modelele originale Jean să fie accesibile celor care vor să vadă care este diferența. Am construit o rețea de furnizori cu capacități de fabricație superioare, pentru a asigura atât accesibilitatea, cât și valoarea excepțională a produselor noastre. Acest lucru ne-a permis să atragem și să menținem segmentul de piață al produselor Jeans cu modele inovatoare și produse de calitate superioară. Realul nostru succes, ca un creator de trend, provine din neîncetata căutare pentru a depăși așteptările clienților noștri și pasiunea de a fi și de a oferi un „semn de dragoste”.
Conceptul nostru de afaceri
Suntem o marcă inovatoare și la modă, dar totuși iconică în vremurile noastre, care vinde produse de calitate și concepute la prețuri accesibile.
Loft intenționează să deschidă 80 de francize și magazine deținute de companii în locații atent selecționate în Rusia, Ucraina, România, Serbia, Maroc, EAU, Arabia Saudită, Kuweit, Iordania, Liban, Georgia, Bulgaria, Irak, Kosovo și Libia, până la sfârșitul anului 2024.
Unitati personalizate
50 în Turcia
Unitati in sistem de franciza
15 în Albania, Azerbaijan, Cipru (partea de nord), Rusia, Kazakhstan, Luxemburg, Kirghizstan, Algeria.
Loft intenționează să deschidă 80 de francize și magazine deținute de companii în locații atent selecționate în Rusia, Ucraina, România, Serbia, Maroc, EAU, Arabia Saudită, Kuweit, Iordania, Liban, Georgia, Bulgaria, Irak, Kosovo și Libia, până la sfârșitul anului 2024.
Fotografie locatie
Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
LOFT oferă asistență inițială și continuă pentru franciza dvs. Aceasta include: operațiuni, dezvoltare și calitate de produse noi, marketing și PR, instruire / resurse umane, lanț de aprovizionare, financiar, tehnic, precum și strategie de management și de afaceri.
Suport tehnic și îndrumare în curs
• Vizita site-ului la fiecare 2 luni
• Suport permanent de la sediul central
Manualul de operare
• Cartea operațiunilor companiei
• Cartea de marcă
Instruire la fața locului
• Instruirea produsului
• Tehnici de vânzare
• Integrarea sistemului și utilizarea software
• Merchandising visual
Consultanță permanentă de marketing
• Suport pentru planul anual de marketing
• Îndrumări pentru conținut
Suport pentru deschiderea magazinului
• Instruire la fața locului pentru vânzări
• Instruire la fața locului pentru utilizarea software-ului
• Instruire la fața locului pentru merchandising vizual
• Suport pentru plasarea produselor
Investitie totala, asteptari
Cerințe pentru investiții:
• Suprafață: 250 m²;
• Taxă de franciză: Se decide în funcție de modelul de franciză;
• Garanții: Scrisoare de garanție bancară;
• Taxă de redevență: Niciuna;
• Marja brută: 55% - 58%;
• Costul magazinului (excluzând A / C și Constraction) pentru 250 m²: 250 EUR / m², inclusiv:
• Gresie
• Iluminat
• Mobilier
Amenajare magazin: 60.000 - 70.000 EUR pentru aproximativ 250 m². Această sumă include doar mobilierul magazinului, spoturile, podeaua, fațada și panoul de afișaj. Francizatul va fi responsabil cu construcția din interior.
Investiție inițială: 50.000-60.000 de euro pentru aproximativ 250 m²
Instrumente de raportare și de lucru: Francizatul este obligat să utilizeze software-ul de gestionare cu amănuntul deteriminat / aprobat de francizor în toate magazinele. Investiția inițială și costurile ulterioare de dezvoltare / întreținere aparțin francizatului.
Costurile menționate mai sus sunt orientative. Aceste costuri vor varia în funcție de mărimea și forma magazinului.
Cerinte de baza
Un francizat de succes ar trebui să aibă, dar nu neapărat:
• Resurse financiare pentru a sprijini lansarea în mai multe magazine;
• Experiență în industria de retail cu infrastructură pentru gestionarea logisticii, distribuției și vânzărilor;
• O relație bună cu administrațiile mall-urilor și cu magazinele de pe stradă, cu proprietarii din teritoriu.
Informatii despre francizor
Loft Mağazacılık Inc.
Huzur mah. C Blok Türk Telekom Kapısı Seyrantepe Sitesi SKYLAND 34396 Sarıyer/İstanbul, Turkey
+90 530 413 24 08
Persoana de contact pentru candidati
Doğan Tarhan
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Jeansul LOFT este foarte căutat în Turcia pentru designul lui unic, creativ și contemporan. Acum, firma este pregătită să se extindă în Europa.
Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Brandul polonez Esotiq & Henderson vrea să intre pe piața din România. Ce trebuie să faci să devii partener?
Brandul Brutale, recunoscut la nivel european pentru costumele bărbătești stilate pe care le produce, caută parteneri de franciză în România.
Brandul bulgar Brutale, renumit pentru costumele elegante pentru bărbați, se extinde în Europa. Francizorul caută parteneri pentru dezvoltarea francizei în această regiune, inclusiv în România.
Brandul de modă pentru bărbați Giovanni Galli își extinde rețeaua de franciză în Europa. Francizorul caută parteneri pentru dezvoltarei rețelei de franciză și în țările din această regiune.
Brandurile britanice de fashion Topshop și Topman urmează să intre pe piața din România cu un concept unic.
În Japonia, potrivit datelor din 2017, Uniqlo deținea 831 de magazine, dintre care 41 de magazine erau în franciză.
Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.