LOFT

Informatii despre sisteme de franciza

Descrierea sistemului de franciza

Credința noastră: Fii curajos !

Povestea noastră: Viziunea noastră de companie ne ridică valoarea de marcă prin designul unic și produsele de calitate pe fiecare piață pe care o avem.

Misiunea noastră: Face ca modelele originale Jean să fie accesibile celor care vor să vadă care este diferența. Am construit o rețea de furnizori cu capacități de fabricație superioare, pentru a asigura atât accesibilitatea, cât și valoarea excepțională a produselor noastre. Acest lucru ne-a permis să atragem și să menținem segmentul de piață al produselor Jeans cu modele inovatoare și produse de calitate superioară. Realul nostru succes, ca un creator de trend, provine din neîncetata căutare pentru a depăși așteptările clienților noștri și pasiunea de a fi și de a oferi un „semn de dragoste”.

Conceptul nostru de afaceri

Suntem o marcă inovatoare și la modă, dar totuși iconică în vremurile noastre, care vinde produse de calitate și concepute la prețuri accesibile.

Loft intenționează să deschidă 80 de francize și magazine deținute de companii în locații atent selecționate  în Rusia, Ucraina, România, Serbia, Maroc, EAU, Arabia Saudită, Kuweit, Iordania, Liban, Georgia, Bulgaria, Irak, Kosovo și Libia, până la sfârșitul anului 2024.

Unitati personalizate

50 în Turcia

Unitati in sistem de franciza

15 în Albania, Azerbaijan, Cipru (partea de nord), Rusia, Kazakhstan, Luxemburg, Kirghizstan, Algeria.

Loft intenționează să deschidă 80 de francize și magazine deținute de companii în locații atent selecționate  în Rusia, Ucraina, România, Serbia, Maroc, EAU, Arabia Saudită, Kuweit, Iordania, Liban, Georgia, Bulgaria, Irak, Kosovo și Libia, până la sfârșitul anului 2024.

Fotografie locatie
Informatii pentru francizati

Sprijin pentru francizati

LOFT oferă asistență inițială și continuă pentru franciza dvs. Aceasta include: operațiuni, dezvoltare și calitate de produse noi, marketing și PR, instruire / resurse umane, lanț de aprovizionare, financiar, tehnic, precum și strategie de management și de afaceri.

Suport tehnic și îndrumare în curs

• Vizita site-ului la fiecare 2 luni

• Suport permanent de la sediul central

Manualul de operare

•  Cartea operațiunilor companiei

•  Cartea de marcă

Instruire la fața locului

• Instruirea produsului

• Tehnici de vânzare

• Integrarea sistemului și utilizarea software

• Merchandising visual

Consultanță permanentă de marketing

•  Suport pentru planul anual de marketing

• Îndrumări pentru conținut

Suport pentru deschiderea magazinului

• Instruire la fața locului pentru vânzări

• Instruire la fața locului pentru utilizarea software-ului

• Instruire la fața locului pentru merchandising vizual

• Suport pentru plasarea produselor


Investitie totala, asteptari

Cerințe pentru investiții:

• Suprafață: 250 m²;

• Taxă de franciză: Se decide în funcție de modelul de franciză;

• Garanții: Scrisoare de garanție bancară;

• Taxă de redevență: Niciuna;

• Marja brută: 55% - 58%;

• Costul magazinului (excluzând A / C și Constraction) pentru 250 m²: 250 EUR / m², inclusiv:         

             • Gresie

             • Iluminat

              • Mobilier

Amenajare magazin: 60.000 - 70.000 EUR pentru aproximativ 250 m². Această sumă include doar mobilierul magazinului, spoturile, podeaua, fațada și panoul de afișaj. Francizatul va fi responsabil cu construcția din interior.

Investiție inițială: 50.000-60.000 de euro pentru aproximativ 250 m²

Instrumente de raportare și de lucru: Francizatul este obligat să utilizeze software-ul de gestionare cu amănuntul deteriminat / aprobat de francizor în toate magazinele. Investiția inițială și costurile ulterioare de dezvoltare / întreținere aparțin francizatului.

Costurile menționate mai sus sunt orientative. Aceste costuri vor varia în funcție de mărimea și forma magazinului.


Cerinte de baza

Un francizat de succes ar trebui să aibă, dar nu neapărat:

• Resurse financiare pentru a sprijini lansarea în mai multe magazine;

• Experiență în industria de retail cu infrastructură pentru gestionarea logisticii, distribuției și vânzărilor;

• O relație bună cu administrațiile mall-urilor și cu magazinele de pe stradă, cu proprietarii din teritoriu.


Informatii despre francizor

Loft Mağazacılık Inc.

Huzur mah. C Blok Türk Telekom Kapısı Seyrantepe Sitesi SKYLAND 34396 Sarıyer/İstanbul, Turkey

+90 530 413 24 08

dogan.tarhan@loft.com.tr

loft.com.tr

Persoana de contact pentru candidati

Doğan Tarhan

Afla mai multe

Completeaza formularul de contact de mai jos daca vrei mai multe informatii. Informatiile din formular vor fi trimise direct catre LOFT.

Mesaj
Nume si prenume *
Oras *
Telefon *
E-mail *

Articole citite

Cele mai citite

Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.