PLUG IN CAFE

Informatii despre sisteme de franciza

Descrierea sistemului de franciza

Plug In Cafe, un concept inovator de francize din Romania, a fost lansat în a doua jumatate a anului 2022, cu scopul de a crea un concept modern de cafenea, adaptat stilului de viață activ al noii generații de consumatori. Proiectul se remarcă printr-o abordare flexibilă, oferind mai multe variante de implementare: Plug In Urban Cup, Island, Cargo si Plug Inside, concepte gândite pentru a raspunde diferitelor tipologii de spații.

Plug In Cafe pune în prim-plan cafea 100% Arabica, proaspat prajită în România, preparate creative și snack-uri sănătoase, concepute pentru a oferi un plus de energie și de vitalitate pe parcursul întregii zile.

Compania își propune dezvoltarea sustenabilă a brandului prin integrarea continuă a inovației și tehnologiei în procesul de preparare a cafelei, păstrând în același timp respectul pentru tradiția și calitatea produsului final.

Credem că adevarata reușită în afaceri înseamnă sustenabilitate și dezvoltare continuă, iar din acest motiv, Plug In Cafe pune la dispoziție cele mai accesibile condiții de intrare pe piață.

În plus, Plug In Cafe își propune să depașească pragul de 100 de locații, consolidând o rețea puternică și sanatoasă.

Unități proprii

București

Unități in sistem de franciză

58 de locații în Alba Iulia, Arad, Bacău, Baia Mare, Bârlad, Beclean, Bragadiru, Brașov, București, Buzău, Câmpina, Ciorogârla, Constanța, Craiova, Fieni, Giurgiu, Hârlău, Iași, Mangalia, Piatra Neamț, Pitești, Ploiești, Popești-Leordeni, Râmnicu Sărat, Sebeș, Târgoviște și Timișoara

Fotografie locatie
Informatii pentru francizati

Sprijin pentru francizati

  • Dreptul de utilizare a mărcii comerciale (nume, logo, design interior etc.)
  • Know-how și manuale de franciză
  • Asistență la deschidere (amenajare, furnizori, training)
  • Sisteme de gestiune și proceduri standardizate
  • Marketing național
  • Acces la rețele de aprovizionare negociate
  • Suport pe toata durata contractului

Investitie totala, asteptari

Buget necesar – 15.000 – 20.000 Euro

  • Renovare locaţie conform proiect de amenajare
  • Mobilier si semnalistică
  • Echipamente și accesorii
  • Taxă de franciză si taxe locale
  • Stoc inițial de marfă

Locație: 6-8 MP ( Urban Cup ); 10-12 MP  ( Urban Cargo ); 6-10  MP  ( Urban Island); 14-50 MP ( Inside )

Utilități: 6-8 kW

Forme legale: documentația necesară pentru deschiderea unui punct de lucru


Cerinte de baza

Francizatul ideal este o persoană cu resursele necesare pentru a deschide și opera un Coffee Shop. Îl motivează dorința de independență financiară și dezvoltare personală, având în același timp așteptări realiste legate de câștiguri și de perioada de recuperare a investiției.

Succesul într-o cafenea vine din abilități de comunicare și networking, care permit construirea unor relații autentice cu clienții și comunitatea. Creativitatea și curiozitatea completează acest profil, aducând energie și idei noi. O bună înțelegere a noțiunilor de management și finanțe reprezintă un avantaj important, la fel și cunoștințele de social media, esențiale pentru promovarea brandului în mediul online.

În ceea ce privește atitudinea, punem accent pe etică, responsabilitate și respect față de clienți și parteneri. Adaptabilitatea și reziliența sunt calități indispensabile într-un domeniu dinamic precum HoReCa, iar pasiunea pentru cultura cafelei completează portretul antreprenorului care își dorește să devină parte din rețeaua PLUG IN CAFE.


Informatii despre francizor

STRETTO PLUG IN S.R.L.

Șoseaua Străulești, Nr. 76 – 86, Sector 1, București

+40 721 270 329

catalina.badea@alkaco.com

plug-in.ro

Persoana de contact pentru candidati

Cătălina Badea - tel. +40 721 270 329

e-mail: catalina.badea@alkaco.com

Bogdan Atanasiu - e-mail: bogdan.atanasiu@alkaco.com

Afla mai multe

Completeaza formularul de contact de mai jos daca vrei mai multe informatii. Informatiile din formular vor fi trimise direct catre PLUG IN CAFE.

Mesaj
Nume si prenume *
Oras *
Telefon *
E-mail *

Articole citite

Cele mai citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.