Latte COFFEE TO GO
Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
Latte Coffee To Go este o franciză de cafenele self-service, cu lapte natural și cafea 100% Arabica. Oferim aparatul complet echipat, instalare, training și suport continuu, într-un model accesibil și scalabil pentru antreprenori.
Unități proprii
La început, am avut 7 locații. Le-am vândut pe toate pentru ca locațiile sunt limitate și să nu fim în contradictoriu cu francizații, aâand avantaje în găsirea locației
Unități in sistem de franciză
45 francize amplasate. Până în decembrie a.c. vor fi 124. Orașele mari. Toate locațiile se găsesc pe https://latte.ro, jos în pagină
Fotografie locatie
Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
Francizații beneficiază de instalarea completă a cafenelei, training operațional, suport IT și fiscalizare, manager de cont dedicat, materiale de instruire, ghid de locații și acces la comunitatea de parteneri Latte. Asigurăm livrarea de materii prime, mentenanță și consultanță permanentă pentru dezvoltarea afacerii.
Investitie totala, asteptari
Investiție minimă: 3.000 € + TVA (taxă franciză + aparat complet echipat, training, suport). Redevență: 5% din CA sau min. 100 €/lună. Nu există taxă de marketing.
Locație - Spațiu mic (de 1 mp), interior, trafic intens, orașe mari sau medii.
Cerinte de baza
Francizatul ideal este o persoană cu spirit antreprenorial, serioasă și orientată spre rezultate, care dorește să își dezvolte propria afacere. Nu este necesară experiență anterioară în domeniul cafelei – oferim noi tot suportul și instruirea necesară.
Informatii despre francizor
Persoana de contact pentru candidati
Melnic Filip
tel. +40770360529
e-mail: filip@latte.ro
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite
De ce să te alături francizei Latte Coffee To Go
/03.11.2025
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
O afacere care cucerește piața
/12.12.2025
Franciza Crazy Bubble, cu multitudinea ei de puncte de desfacere de pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Dogu este un concept care a devenit o franciză de success și are deja un nume pe piața din România.
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare
/04.08.2025
We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.
Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.
Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.