BELLA ITALIA - PIZZA EXPRESS
Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
Franciza Bella Italia România a apărut în urmă cu peste 20 de ani, în Brăila, într-o afacere de familie pentru care aluatul și modelarea lui a fost și a rămas o a doua religie. Este prima franciză privată 100% românească în domeniul restaurantelor și pizzeriilor.
Contrar tuturor prejudecăților, că tot ce este românesc nu este bun, ”Bella Italia” România s-a dezvoltat, a inventat și s-a reinventat în permanență.
Principalul atu al acestei francize este că s-a adaptat realităților românești, păstrând în același timp rigorile și standardele francizelor de talie internațională. Stau mărturie zecile de locații ”Bella Italia” din România.
Chiar de la început, totul a gravitat în jurul ideeii de a crea rețete proprii, originale, cu gust autentic de pizza coaptă pe vetrele cuptoarelor însoritului Napoli.
Ingredientele noastre sunt mereu proaspete, de calitate, majoritatea înregistrate ca marcă proprie ”Bella Italia”, iar aluatul rivalizează cu cel al unui pizzaiolo autentic, “de la mama lui”.
Pentru că ne pricepem la pizza (și nu numai) ne dorim ca brandul ”Bella Italia” să ajungă în cât mai multe orașe din România, iar scopul nostru este de a integra francizați, profitabili, care să aibă succes.
Suntem prietenoși cu mediul și am integrat în filozofia noastră de afaceri proiecte de responsabilitate socială...
Conceptele de franciză Bella Italia se regăsesc în format:
* Restaurant Bella Italia ( >100mp ) - adresat unor spații generoase pentru amenajare și avand un meniu bogat cu specialitați italiene, petreceri pentru copii Bella Bambini, terasa de vară, parcare proprie.
* Bella Italia Express Drive ( >100mp ) - concept drive thru în curs de implementare.
* Bella Italia Pizza Express ( 30 mp - 99 mp ) - concept flexibil, disponibil în 3 variante:
- modul stradal pentru amplasare stradală/parcare/ zona pietonală (posibilitate terasă + parcare + loc de joacă)
- food truck pentru amplasare stradală/parcare/ zona pietonală (posibilitate terasă)
- spatiu comercial existent/ centru comercial (posibilitate zona de mese servire la interior)
Unitati personalizate
13 unități proprii
Unitati in sistem de franciza
20 unități în sistem de franciză
Fotografie locatie
Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
- Acces garantat la know how și afacere la cheie.
- Timpul de recuperare a investiției între 12 si 18 luni.
- Asistența tehnică în alegerea spatiului, amenajarea și deschiderea locației.
- Consiliere financiară
- Promovarea inaugurarii locației, integrarea în strategia națională de marketing și publicitate și strategii personalizate.
- Franchise Manager Project dedicat pe toata durata francizei.
- Training gratuit în cadrul Academiei Bella Italia.
- Integrare rapidă în fluxul de aprovizionare cu materii prime.
- Prioritate în relația cu furnizorii de servicii și materii prime la prețuri negociate.
- Acces și integrare în aplicația de monitorizare a fluxulului tehnologic
- Acces și integrare în platformele de delivery
- Strategii centrate pe digitalizare
- Asigurarea unui perimetru optim de reprezentare teritorială exclusivă
Timp redus de deschidere - 45 de zile de la semnarea contractului.
Investitie totala, asteptari
Bella Italia – concept restaurant:
100.000 de euro + taxa intrare franciză de 12.000 de euro + TVA
Cheltuieli deschidere: Taxa intrare franciză, Signalistica, Colantare, Casete meniu tv, Mobilier, Sistem informatic, Echipamente + tăvi, Echipamente lucru + consumabile și materiale promoționale, Utilaje, Amenajare
* Suprafața necesară - minim 100 mp, pentru modulul Bella Italia Pizza Express, fară a lua în calcul o eventuală terasă.
* Cifra de afaceri estimată - 750.000 euro/an
* Rata estimată a profitului net - 15% din cifra de afaceri
* Redevența - 3% din cifra de afaceri, plătibilă lunar
* Contribuție la bugetul de marketing - 2% din cifra de afaceri.
Alte cheltuieli suplimentare:
• Cheltuieli cu chirie
• Cheltuieli cu utilități
• Cheltuieli cu angajații (minim 10 angajați în funcție de
locație)
• Cheltuieli materii prime (prețuri negociate la nivel național de către francizor)
INVESTIȚIA SE RECUPEREAZĂ ÎN 2 – 3 ANI
Bella Italia Drive Thru 24/24 – concept restaurant:
100.000 de euro + taxa intrare franciză de 12.000 de euro + TVA
Cheltuieli deschidere: Taxa intrare franciză, Signalistica, Colantare, Casete meniu tv, Mobilier, Sistem informatic, Echipamente + tăvi, Echipamente lucru + consumabile și materiale promoționale, Utilaje, Amenajare
* Suprafața necesară - minim 100 mp, pentru modulul Bella Italia Pizza Express, fară a lua în calcul o eventuală terasă.
* Cifra de afaceri estimată - 750.000 euro/an
* Rata estimată a profitului net - 15% din cifra de afaceri
* Redevența - 3% din cifra de afaceri, plătibilă lunar
* Contribuție la bugetul de marketing - 2% din cifra de afaceri.
Alte cheltuieli suplimentare:
• Cheltuieli cu chirie
• Cheltuieli cu utilități
• Cheltuieli cu angajații (minim 10 angajați în funcție de
locație)
• Cheltuieli materii prime (prețuri negociate la nivel național de către francizor)
INVESTIȚIA SE RECUPEREAZĂ ÎN 2 – 3 ANI
Bella Italia Pizza Express – centru comercial:
45.000 + taxa intrare franciză de 7.000 de euro + TVA
Proiect eligibil START UP NATION sau START UP PLUS
Cheltuieli deschidere: Taxa intrare franciză, Signalistica, Colantare, Casete meniu tv, Mobilier, Sistem informatic, Echipamente + tăvi, Echipamente lucru + consumabile și materiale promoționale, Utilaje, Amenajare
Pentru spațiile comerciale pe care franciza le oferă în galerii comerciale intervin taxe suplimentare din garanții de bună execuție, chirii avans, proiecte tehnice.
* Suprafața necesară minim - 30 mp, pentru modulul Bella Italia Pizza Express
* Cifra de afaceri estimată – 200.000 euro/an
* Rata estimată a profitului net - 15% din cifra de afaceri
* Redevența - 3% din cifra de afaceri, plătibilă lunar
* Contribuție la bugetul de marketing - 2% din cifra de afaceri.
Alte cheltuieli suplimentare:
• Cheltuieli cu chirie
• Cheltuieli cu utilități
• Cheltuieli cu angajații (4-5 angajați în funcție de locație)
• Cheltuieli materii prime (prețuri negociate la nivel național de francizor)
INVESTIȚIA SE RECUPEREAZĂ ÎN 12 – 18 LUNI
Bella Italia Pizza Express – modul stradal
55.000 de euro + taxa intrare franciză de 7.000 de euro + TVA
Proiect eligibil START UP NATION sau START UP PLUS
Cheltuieli deschidere: Taxa intrare franciză, Signalistica, Colantare, Casete meniu tv, Mobilier, Sistem informatic, Echipamente + tăvi, Echipamente lucru + consumabile și materiale promoționale, Utilaje, Amenajare, Modul
Pentru spațiile comerciale pe care franciza le oferă în galerii comerciale intervin taxe suplimentare din garanții de bună execuție, chirii avans, proiecte tehnice.
* Suprafața necesară - minim 30 mp, pentru modulul Bella Italia Pizza Express, fără a lua în calcul o eventuală terasă.
* Cifra de afaceri estimată - 200.000 euro/an
* Rata estimată a profitului net - 15% din cifra de afaceri
* Redevența - 3% din cifra de afaceri, plătibilă lunar
* Contribuție la bugetul de marketing de - 2% din cifra de afaceri.
Alte cheltuieli suplimentare:
• Cheltuieli cu chirie
• Cheltuieli cu utilități
• Cheltuieli cu angajații (4-5 angajați în funcție de locație)
• Cheltuieli materii prime (prețuri negociate la nivel național de către francizor)
INVESTIȚIA SE RECUPEREAZĂ ÎN 12 – 18 LUNI
Cerinte de baza
Căutăm oameni ca noi: ambițioși și creativi, cu spirit antreprenorial și competitivi, deschiși la inovație și hotărați să se implice în business full time.
Să simtă nevoia sentimentului de apartenență la un grup care funcționează ca o mare familie.
Informatii despre francizor
Persoana de contact pentru candidati
Iulian Zamfir
Fondator Bella Italia Pizza Express 0744.639.096 (de trimis SMS)
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite
Sistemul de franciză Bella Italia a dovedit că, prin concepte eficiente și versatile, dificultățile create de pandemie pot fi depășite cu succes.
Lanțul de pizzerii Bella Italia își dovedește din nou eficiența. De această dată este vorba de succesul imediat al unui tânăr, fără experiență antreprenorială, care a deschis o unitate în Ploiești și a avut profit după prima lună.
Franciza Bella Italia ar putea fi prima rețea de restaurante/pizzerie care să ofere clienților săi, în toate locațiile de pe teritoriul României, pizza din aluat fără gluten.
Rentabilitatea conceptului Bella Italia Pizza Express a determinat un francizat ca, într-o perioadă de doar câteva luni, să deschidă nu una, nu două, ci trei locații.
Experiența, seriozitatea și profitabilitatea francizei Bella Italia România, primul astfel de sistem integral autohton în domeniu, face ca noi locații și noi parteneri să apară în mai multe orașe ale țării
Imaginează-ți că deții propria cafenea, un loc unde fiecare ceașcă de cafea oferă un moment de bucurie și relaxare clienților tăi. Aceasta este povestea franciza First Cafe.
Franciza Crazy Bubble, cu zecile ei de puncte de desfacere pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Franciza Dogu a devenit o oportunitate semnificativă pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Ciorbe și Plăcinte, unul dintre cele mai îndrăgite lanțuri de restaurante din București, a deschis o nouă locație, ca parte a unei strategii de extindere în cadrul comunităților urbane.
5 to go a lansat o serie de noi produse care vin în sprijinul creșterii cifrei de afaceri a francizaților și corespund tendințelor consumatorilor.
Începând din această vară, 5 to go se află pe lista brandurilor prezente în incinta Aeroportului Internațional Henri Coandă, unde a inaugurat două cafenele.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Fornetti, una dintre cele mai cunoscute francize din România, care a confirmat calitatea produselor și profitabilitatea încă de la înființare, caută noi parteneri.
5 to go menține obiectivele de extindere setate pentru perioada următoare și deschide trei birouri regionale de franciză, la Iași, Cluj și Timișoara.
Cu un concept culinar reinterpretat cu multă măiestrie și care se bucură de succes, franciza Dogu este o oportunitate pentru antreprenorii care vor să intre în lumea fast-food.
Franciza 5 to go aduce sezonul estival în cele peste cele 550 de cafenele răspândite în întreaga țară.
Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.