SPARTAN
Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
Rețeaua SPARTAN oferă oportunitatea dezvoltării unei afaceri în franciză, punând la dispoziție toate informațiile și procedurile necesare pentru a deschide propriul dumneavoastră restaurant.
Sistemul de franciză SPARTAN este performant și flexibil, oferind următoarele avantaje:
- rețea puternică de restaurante,
- investiție inițială mică,
- produse diversificate și unice în lume,
- gestionarea simplificată a întregii afaceri și suport permanent.
SPARTAN deține cel mai mare lanț de restaurante de tip fast-food, cu specific grecesc, din România și vinde cu prioritate preparate ca: souvlaki și gyros.
Afacerea a început la Suceava, în data de 8 august 2012, când Ștefan Mandachi a deschis primul restaurant SPARTAN.
După al doilea restaurant propriu deschis în 2013, la Botoșani, Ștefan Mandachi a mizat pe prima locație în sistem de franciză, deschisă în 2014 la Timișoara, de către Remus Coșovanu.
Încă din momentul pornirii afacerii, viziunea care a condus și încă conduce activitatea lanțului de restaurante a fost împărtășirea experienței SPARTAN în cât mai multe orașe din țară, atât prin deschiderea de locații proprii, cât și în sistem de franciză. În medie, SPARTAN servește zilnic, la nivel național, un număr de 5.500 de clienți în restaurantele proprii și în restaurantele în sistem de franciză.
La nivel național, pentru brandul SPARTAN, lucrează un număr de 600 de angajați, atât în restaurantele proprii, cât și în restaurantele în sistem de franciză.
Sosurile folosite în rețeaua SPARTAN sunt marcă înregistrată și sunt folosite doar în condițiile standardelor de calitate: proaspete și reci.
Unități proprii
18 locații proprii (câte 2 în Suceava, 2 in Constanta, Pitesti și Botoșani și câte 1 în Baia Mare, Bistrița, Roman, Iași, Bacău, Focșani, Brașov, Brăila, Drobeta Turnu Severin, Târgu-Jiu, Piatra-Neamț)
Unități in sistem de franciză
22 de locații în franciză (7 în Timișoara, 4 în București, 2 în Craiova, 2 în Cluj-Napoca și câte 1 locație în Râmnicu Vâlcea, Arad, Deva, Oradea, Galați, Vaslui, Constanța)
Fotografie locatie
Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
Compania pune la dispoziția francizaților următoarele:
- Dreptul de utilizare al mărcii SPARTAN
- Manualul de operare SPARTAN
- Training pentru manageri și angajați
- Furnizori verificați și prețuri negociate cu noi, la nivel de grup
- Sprijin pe parcursul procesului de proiectare și amenajare a spațiului
- Strategia de marketing și dezvoltare
- Know-how
Investitie totala, asteptari
80.000 de Euro va reprezenta investiția în amenajarea restaurantului, în echipamente, semnalistică, stocuri, uniforme, decoruri.
- 15.000 Euro reprezintă taxa de franciză
- redevența lunară va fi de 3% din vânzări
- toate sumele sunt fără TVA
Locația trebuie să aibă o expunere stradală generoasă sau să fie poziționată foarte bine, într-un centru comercial. SPARTAN acceptă doar locații premium, plasate ultracentral, în zone intens circulate, în mall-uri sau la șoselele europene. Locația trebuie să aibă o deschidere de minimum 7 metri.
Dimensiunile unui restaurant SPARTAN:
- 70-110 m2 utili, în mall-uri, în zonele de Food Court (plus depozit 20 m2),
- 150- 250 m2 în zonele stradale intens circulate.
Cerinte de baza
Nu există un tipar al francizatului ideal, dar acesta trebuie sa aibă câteva calități pentru a reuși în acest domeniu:
- să fie ambițios și perseverent;
- să fie abil și agil în identificarea soluțiilor care apar în diverse situații
- să fie dispus să se implice direct în afacere și să fie prezent zilnic în zona de vânzare, printre clienți și angajați
Informatii despre francizor
S.C. STRONG MND CORPORATION S.R.L
Strada Dealul Crucii, Nr.64, Sat Sfantu Ilie, Com. Scheia, Jud. Suceava
+40.740.196.607
Persoana de contact pentru candidati
Gabriel Melniciuc
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite
Suport esențial pentru francizați
/20.08.2020
Lanțul de restaurante de tip fast-food Spartan a eliminat redevențele, în condițiile în care jumătate dintre locații funcționează în sistem de franciză
Primii speakeri și agenda Conferinței Francize la Raft promit un eveniment interesant, la care vă invităm să participați dacă aveți în plan lansarea unei afaceri proprii.
De ce să te alături francizei Latte Coffee To Go
/03.11.2025
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare
/04.08.2025
We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.
Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.
Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.