LEONIDAS
Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
Misiunea Leonidas a rămas identică cu cea stabilită de fondator în urmă cu peste o sută de ani. Noii parteneri se vor alătura unui brand care și-a împărtășit cu generozitate pasiunea de a oferi cele mai delicioase bomboane și produse din ciocolată. Pentru proprietarii celor peste 1400 de ciocolaterii Leonidas, pralinele înseamnă mult mai mult decât o rețetă: fiecare degustare este un moment de fericire pură pentru toată lumea. De două decenii, firma M’B Business continuă, în România, misiunea creatorului acestui brand, Leonidas Kestekides, și o face cu multă pasiune. Toate pralinele sunt fabricate în Belgia, iar maeștrii ciocolatieri respectă cu sfințenie tradiția și cunoștințele, așa că, fie că le deguști la București, Paris, Londra sau Tokyo, micile bucăți de savoare inegalabilă sunt aceleași. Francizații se pot baza pe această realitate, ca și pe celelalte modalități concrete de sprijin oferite de reprezentantul Leonidas în România.
În plus, noii parteneri trebuie să știe că, pe lângă pralinele de ciocolată care constituie baza afacerii, magazinele Leonidas mai oferă clienților și diferite sortimente de ciocolată, dulciuri (fructe confiate, bomboane, marțipan etc.), cafea și înghețată.
Unitati personalizate
1 în București (Str. Doamnei nr. 27, Sector 3)
Unitati in sistem de franciza
5 – București
1 – Timișoara
1 - Brașov
1 – Craiova
1 – Constanța
1 – Slatina
1 - Suceava
1 – Chișinău – Republica Moldova
Fotografie locatie
Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
Leonidas vine în întâmpinarea viitorilor francizați și le oferă:
- experiență și cunoștințe acumulate în cei 20 de ani de activitate;
- asistență în procesul de înființare a companiei;
- sprijin continuu în procesul de promovare;
- perioadă de instruire care va avea loc atât la sediul francizei, cât și la biroul reprezentativ, înainte de deschiderea magazinului;
- materiale promoționale pentru fiecare perioadă-cheie de vânzare.
Investitie totala, asteptari
Taxa de redevență a francizei Leonidas este zero.
Investiție estimate de start: 15.000-30.000 euro
Investiție necesară:
- amenajare spațiu
- stoc inițial de produse
- costuri administrative
- costuri de marketing
Cele 3 concepte de franciză sunt:
Leonidas Standard
Spațiul minim recomandat este de 30-50 m.p. și este potrivit pentru zonele din orașe cu nivel ridicat de trafic și cumpărături.
Leonidas Chocolate & Coffee
Spațiul minim recomandat este de 50-60 m.p. și este potrivit pentru zone cu trafic intens, amenajat cu terasă – posibilitatea de a servi băuturi Leonidas și cafea special, dar și praline de ciocolată belgiană.
Leonidas Shop in Shop
Spațiul minim recomandat este de 10 m.p., în incinta marilor magazine
Leonidas tip insula
Magazin 360 de grade, cu 15-30 m.p., potrivit pentru centrele comerciale
Cerinte de baza
Profilul francizatului:
- Spirit întreprinzător, motivat și implicat;
- Dispune de budget pentru investiția inițială;
- Să fie deschis spre cunoașterea afacerii, conceptul Leonidas și produsele;
- Să aibă capacitatea de a gestiona o afacere, de a coordona o echipă, de a administra spațiul și stocul de produse;
- Să aibă viziune pe termen lung și să își seteze obiective smart;
- Să fie interesat de calitate, să pună preț pe aceasta;
Informatii despre francizor
S.C. M’B BUSINESS SRL
Str. Doamnei nr. 27, Sector 3, București
0723180268
Persoana de contact pentru candidati
Dl. Jolyon Salvadore M'Bei
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite
Calitatea produselor celebrului lanț international Leonidas și profitabilitatea acestuia încurajează permanent extinderea numărului de francizați în România.
Binecunoscuta franciză Leonidas are un nou partener care, ca angajat al acesteia, s-a convins de profitabilitatea afacerii și a ales să deschidă o ciocolaterie la Timișoara.
România a intrat în topul țărilor cu cel mai mare consum de ciocolată premium din Europa, iar datele oferite de franciza Leonidas susțin această evidență.
O nouă ciocolaterie a celebrului lanț internațional Leonidas a fost inaugurată, cu puțin timp în urmă, la Oradea, unul dintre cele mai frumoase orașe ale României.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
LaDoiPași, franciza cu cea mai mare rețea de magazine independente din România, vrea să depășească 1600 de unități până la sfârșitul acestui an.
Leonidas, o afacere unică în lumea ciocolatei, se extinde la nivel național și caută noi parteneri de franciză
LaDoiPași vine în sprijinul francizaților din rețea, recurgând la o campanie de imagine care face trecerea de la atributul de proximitate și familiaritate la experiența consumatorilor în magazin.
Franciza LaDoiPași, un concept de magazine de proximitate, continuă să se extindă la nivel național și caută noi parteneri cărora să le pese de comunitate
Franciza Stația RomBeer, una dintre cele mai bune investiții din ultima vreme, a deschis, la Brașov, cea mai mare unitate de până acum și își continuă extinderea la nivel național.
Franciza Stația RomBeer, un concept nou și una dintre cele mai bune investiții dacă vrei să ai o afacere, a început anul în forță, cu deschiderea de noi locații
Leonidas este mai mult decât o franciză iar noii parteneri au parte de asocierea cu unul dintre celebrii producători de ciocolată din lume, și de o experiență de peste un secol
Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.