Cele mai citite
Schimbări de francize în AFI Palace Cotroceni
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Verbatoria, sau despre identificarea abilităților native
Operând în peste 20 de țări din întreaga lume, Verbatoria este o rețea globală de centre specializate în testarea neurometrică și identificarea talentelor umane înnăscute.
Afaceri rentabile din fitness
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Vitamix, pe piața francizelor
Brandul Vitamix, cunoscut deja la nivel național pe piața suplimentelor alimentare, oferă noi oportunități de parteneriat prin lansarea propriului sistem de franciză.
Pilates pe piața francizelor
Industria fitness înregistrează o creștere fără precedent, cea mai dinamică tehnică, Pilates, fiind cea mai reprezentativă și atractivă în sistemul de franciză.
Franciză rafinată și profitabilă
Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
De ce franciza Fibonacci Kids România?
Ce ai spune dacă ai avea ocazia să modelezi viitorul copiilor și, în același timp, să îți transformi viața într-un mod semnificativ?
Franciza bancară-metoda prin care poți să-ți deschizi propria bancă
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Limbajul culorilor în mediul de afaceri
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
De câți bani ai nevoie pentru o franciză
Când pleci la drum, știi cum se calculează valoarea reală a unei investiții în franciză? Aspiranții ar trebui să știe ceva mai mult despre verificarea sustenabilității costurilor.
McDonald’s de 17 ani în România
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Spălatul rufelor în franciză
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Un concept autohton, franciză profitabilă
Dogu este un concept care a devenit o franciză de success și are deja un nume pe piața din România.
La Plăcinte, înainte!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Business la minut
O reţea de magazine de proximitate oferă o afacere la cheie cu o investiţie începând de la 1.300 euro.
Love. Peace. Coffee.
Tucano Coffee este una dintre cele mai recente francize de cafenele, care s-a dezvoltat rapid în ultimii ani, promovând dragostea pentru cafeaua de înaltă calitate.
Investiția în franciză, cât costă și de ce?
Cum se calculează valoarea reală a unei investiții într-o franciză? Câteva sfaturi despre cum să verificați costurile inițiale și cele de pe parcursul derulării unei afaceri de acest fel.
Franciza iubitorilor de animale
Conceptul de franciză HUSSE este prezent în 46 de țări din Europa, America, Africa și Asia, având o rețea de peste 1000 de francizați care livrează produse Husse către aproximativ 300.000 de clienți.
Franciza pe care o căutai
MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Master Franciza – un rol asumat
A achiziționa o franciză master este ca și cum ai intra într-un joc la nivel înalt, încă de la început. Recompensele sunt mai mari decât pentru francizații individuali sau cu mai multe locații, dar și responsabilitățile sunt pe măsură.
Pe piața de curierat se câștigă bine
DPD România, companie de curierat care se dezvoltă în sistem de franciză, a anunțat afaceri în creștere pentru primul semestru al anului.
O afacere care cucerește piața
Franciza Crazy Bubble, cu multitudinea ei de puncte de desfacere de pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Educația viitorului, acum la îndemână
O franciză care pregătește copiii, prin joc, pentru ce îi așteaptă peste câțiva ani, caută parteneri în România. Conceptul Edukido este ascum deschis pentru antreprenorii din țara noastră.
Înghețata face bani
Sezonul cald care se apropie este cel mai propice moment pentru începerea unei afaceri cu înghețată, iar oferta Ice and Roll și Cake and Roll face toți banii.
Top 5 cele mai mari francize fast-food din lume
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Fibonacci Kids, educație și profitabilitate
Franciza Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este din ce în ce maii căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici. Așa că ai posibilitatea să tranformi pasiunea pentru educație într-un business profitabil și de impact.
Franciza RO, un concept autohton unic
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Cafenea in loc de masina!
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Românilor le plac brand-urile poloneze
Un brand polonez de încălţăminte a devenit principalul factor de expansiune pentru un grup care dezvoltă mai multe francize în România.