Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Fibonacci Kids, o franciză de succes

Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.

Un concept care reconstruiește educația

Știai că există o franciză profitabilă care pregătește copiii, prin joc, pentru provocările viitorului?

Schimbări de francize în AFI Palace Cotroceni

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.

Franciza bancară-metoda prin care poți să-ți deschizi propria bancă

Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.

Afaceri rentabile din fitness

Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.

Franciza RO, un concept autohton unic

Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.

Potcovitul, o afacere redescoperită

Deși este o meserie ancestrală, apariția tracțiunii mecanice i-a făcut pe oameni să renunțe, în mare măsură la cai. Cu toate acestea, pe fondul unui oarecare reveriment, se dezvoltă o nouă meserie: aceea de potcovar profesionist.

La Plăcinte, înainte!

Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.

Parteneriat de succes

Când pui alături o franciză cum este Fibonacci Kids și un partener cu o vastă experiență în lumea sistemelor de siguranță pentru copii și pasionat de cele de educație adaptate viitorului, nu poate fi vorba decât de succes.

McDonald’s de 17 ani în România

Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.

Oportunitate de afaceri ecologice

Cererea de alimente ecologice este în creștere în toată Europa, creând oportunități pentru inițierea de afaceri agricole durabile, prin intermediul francizei.

Francize născute pe TikTok

În doar câțiva ani, TikTok a reușit să dea lumea peste cap. De neconceput cu un deceniu în urmă, a intrat în forță în lumea reală și a devenit chiar o rampă de lansare pentru francize de succes.

Francizorul “la doi pași” de francizat

Retailerul METRO Cash & Carry a lansat recent o nouă campanie de brand pentru rețeaua de franciză LaDoiPași.

Jumbo crește

Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.

Spălatul rufelor în franciză

În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop

Cafenea in loc de masina!

La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină

Creativitate și distracție la pachet

Rețeaua de franciză JumpingClay este ca o familie, cu peste 5.000 de instructori și 650 de academii care operează în peste 40 de țări din întreaga lume.

Un nou brand vestimentar ajunge pe piaţa românească

Polonezii de la LPP au ales AFI Palace Ploieşti pentru introducerea brandului Mohito în România.

Succes rapid cu Fibonacci Kids

Într-o lume în care educația de calitate este tot mai căutată, programul inovator Fibonacci Kids – matematică mentală vedică, dedicat copiilor între 4 și 14 ani, și-a găsit rapid locul în inimile părinților și copiilor din Bacău.

Afaceri simple și câștiguri rapide

Ice and Roll și Cake and Roll este o afacere care garantează francizatului un pachet complet de instrumente ce îi permit să obțină o rentabilizare rapidă a investiției și să câștige bani rapid.

Contractul de franciză în legislația românească

O analiză din perspectiva juridică a cadrului legislativ ce reglementează franciza în România poate fi foarte utilă în ceea ce privește prevenirea problemelor de drept ce se pot ivi pe parcursul derulării raporturilor de franciză.

Evoluția francizei în România

Franciza a fost recunoscută în multe țări ca o modalitate de succes pentru dezvoltarea afacerilor. Franciza și-a câștigat un renume și în România după ce mulți investitori au folosit această metodă pentru a-și deschide afaceri sigure și profitabile.

Franciză apreciată caută noi parteneri

Fornetti, una dintre cele mai cunoscute francize din România, care a confirmat calitatea produselor și profitabilitatea încă de la înființare, caută noi parteneri.

De câți bani ai nevoie pentru o franciză

Când pleci la drum, știi cum se calculează valoarea reală a unei investiții în franciză? Aspiranții ar trebui să știe ceva mai mult despre verificarea sustenabilității costurilor.

Franciza în România

Francizarea, o modalitate de dezvoltare a afacerilor folosită în diverse domenii din întreaga lume, a devenit în timp o operațiune de succes și pe piața din România. Succesul afacerilor în franciză în țara noastră se datorează în principal ajutorului care vine din partea grupului mamă, respectiv a francizorului.

Deschide-ți propria afacere cu fonduri europene!

Ai visat vreodată să-ți creezi propriul sanctuar al frumuseții? Cu fondurile europene și franciza Nomasvello, acest vis poate deveni realitate.

Cafeneaua care deschide drum în cariera de business

Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!

Smith & Smith la vedere

Smith&Smith este prima companie românească specializată în transfer internațional de bani, înființată în 1999 și autorizată ca instituție de plată de către Banca Națională a României.

Ce profit poţi face din flori

FlorideLux.ro şi-a depăşit cifra de afaceri propusă pentru anul 2012, în principal datorită investițiilor făcute de companie în business-urile sale.