Cele mai citite

Extindere națională în industria floristică
Floria, lanțul de florării premium fondat de antreprenori români, anunță cel mai ambițios plan de dezvoltare din istoria brandului: dublarea numărului de francize la nivel național în următoarele 12 luni.
Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Schimbări de francize în AFI Palace Cotroceni
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Jumbo crește
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Franciza intră în domenii netradiționale
„Flexibilitatea, o abordare inovatoare și capacitatea de a răspunde la schimbări vor fi esențiale pentru a avea succes”, le-a spus unor viitori francizați Marek Halfar, de la compania de consultanță în franciză PROFIT system.
Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Franciza RO, un concept autohton unic
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Cooperare francizor - influencer
O înțelegere corectă între o franciză și o celebritate din lumea internetului este posibilă, cu condiția ca ambele părți să abordeze subiectul cu profesionalism și să își protejeze interesele.
Tradiție la superlativ
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
La Plăcinte, înainte!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Franciza RITTER Broker versus propria firmă de brokeraj
De ce franciza RITTER Broker? Nu este mai simplu să îți înființezi singur o companie de brokeraj în asigurări?
Skiby Kids - franciza cu îmbrăcăminte pentru copii
Skiby Kids este un brand de îmbrăcăminte pentru copii de toate vârstele și pentru toate anotimpurile, care poate fi găsit prin intermediul magazinului on-line sau e-shop-ului.
Franciza bancară-metoda prin care poți să-ți deschizi propria bancă
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Cinci mituri despre franciză
Există multe mituri legate de franciză, iar dacă vreți să cumpărați o afacere de acest fel, este bine să le recunoașteți pe primele cinci cel mai des invocate.
O afacere cu dezvoltare express
Rețeaua de pizzerii Bella Italia, primul sistem de franciză integral românesc pentru un restaurant/pizzerie, continuă să deschidă noi locații proprii și în franciză
Fibonacci Kids, o franciză de succes
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Un nou concept echilibrat
După ce ne-au uimit cu viteza cu care deschid magazine, belgienii de la Mega Image promovează un stil de viață sănătos.
Cafeneaua care deschide drum în cariera de business
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
De la un simplu vis, la succes
Imaginează-ți că deții propria cafenea, un loc unde fiecare ceașcă de cafea oferă un moment de bucurie și relaxare clienților tăi. Aceasta este povestea franciza First Cafe.
Magic în franciză
Saloanele Magic, un concept de franciză bazat pe o experiență consolidată, inovație și produse premium, își dovedește în fiecare zi profitabilitatea
Petale de viaţă în afaceri
„Business-ul cu flori este foarte greu, dar excepţional de frumos”, ne transmit Andreea Plăiaşu şi Adriana Zeck, tinerele care au deschis prima franciză FlorideLux.
Mutare strategică pe piața asigurărilor
Ritter Broker a încheiat recent un parteneriat strategic cu Niro Investment. Care este următoare mutare?
McDonald’s de 17 ani în România
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Fair-play-ul în francize prezentat la IFBE
Michał Wiśniewski, director consultanță PROFIT system, își împărtășește experiența din afacerile în franciză din Europa Centrală și de Est.
Noi parteneri, noi tehnologii
Franciza Imprinto, cea mai importantă din România în domeniul ei de activitate, își continuă expansiunea și pune la dispoziția partenerilor echipamente de ultimă oră.
Parteneriat de succes
Când pui alături o franciză cum este Fibonacci Kids și un partener cu o vastă experiență în lumea sistemelor de siguranță pentru copii și pasionat de cele de educație adaptate viitorului, nu poate fi vorba decât de succes.
Retailerul 4F este în creștere rapidă
Proprietarul lanţului de magazine de produse sportive vrea extinderea showroom-urilor
Drogheria Natura se remodelează
Rețeaua de drogherii a fost adaptată la nevoile fiecărui client. Care este strategia?
Creativitate și distracție la pachet
Rețeaua de franciză JumpingClay este ca o familie, cu peste 5.000 de instructori și 650 de academii care operează în peste 40 de țări din întreaga lume.