Cele mai citite

Un concept românesc, franciză de succes
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Floria, o franciză care transformă pasiunea într-o afacere prosperă
Franciza Floria s-a impus ca un model de succes într-o piață în plină expansiune în care florile nu sunt doar decorațiuni efemere, ci o parte integrantă a culturii noastre.
Franciză rafinată și profitabilă
Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Târgul de francize de la Varșovia, o oportunitate pentru francizorii români
Varșovia va redeveni, la sfârșitul lunii octombrie, capitala europeană a sistemelor de franciză. Cu o existență de peste două decenii, cel mai mare târg de franciză din Europa Centrală și de Est va avea loc în perioada 23-24 octombrie a.c., la Palatul Culturii și Științei din capitala Poloniei.
Afaceri rentabile din fitness
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare
We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.
Francizele pentru animale înfruntă criza
Rețeaua Animax este un alt exemplu care ne arată că piața îngrijirii animalelor de companie reușește să doboare obstacolele economice actuale.
Spălatul rufelor în franciză
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Bella Italia de România
Povestea afacerii Bella Italia, demarată la Brăila, în urmă cu aproape 20 de ani, continuă cu a doua parte a interviului acordat de Iulian Zamfir, fondatorul afacerii.
La Plăcinte, înainte!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Limbajul culorilor în mediul de afaceri
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
De la atelier specializat, la o franciză în expansiune
Wash Shoes este o soluție viabilă și la îndemână dacă ești în căutarea unei francize cu o investiție mică, cu rezultate demonstrate și cu viitor sigur, datorită cerinței permanente de piață.
Serviciile de transport urgent sunt la mare căutare
Flash Europe, lider european în domeniul serviciilor profesionale de transport urgent lansează un program de franciză în această regiune. Cine poate deveni francizat și ce se așteaptă de la parteneri, ne spune managerul de franciză Frank van Doorn.
Rompetrol își extinde rețeaua în franciză
Grupul Petrolier Rompetrol a inaugurat recent două stații de carburanți în Republica Moldova.
Tendințe de primăvară
H&M continuă cursa pentru câștigarea titlului de lider al pieței de fashion din România.
25 de ani de experienţă în turism
Una dintre cele mai cunoscute agenţii de turism este „un vis devenit realitate al unui absolvent al Facultății de Turism”.
Master Franciza – un rol asumat
A achiziționa o franciză master este ca și cum ai intra într-un joc la nivel înalt, încă de la început. Recompensele sunt mai mari decât pentru francizații individuali sau cu mai multe locații, dar și responsabilitățile sunt pe măsură.
Românilor le plac brand-urile poloneze
Un brand polonez de încălţăminte a devenit principalul factor de expansiune pentru un grup care dezvoltă mai multe francize în România.
Love. Peace. Coffee.
Tucano Coffee este una dintre cele mai recente francize de cafenele, care s-a dezvoltat rapid în ultimii ani, promovând dragostea pentru cafeaua de înaltă calitate.
Pe piața de curierat se câștigă bine
DPD România, companie de curierat care se dezvoltă în sistem de franciză, a anunțat afaceri în creștere pentru primul semestru al anului.
Grupul Sphera - un nou management, o nouă strategie
Compania și-a consolidat recent echipa de management.
Jumbo crește
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Fornetti îndulcește IFBE
Compania îți oferă posibilitatea să afli ”direct de la sursă” informații despre sistemul de franciză Fornetti.
Mini-amandinele şi cozonacii zburători la mare căutare
Rețeaua de cofetării Ana Pan dezvoltă un nou format de magazin.
Educația viitorului, acum la îndemână
O franciză care pregătește copiii, prin joc, pentru ce îi așteaptă peste câțiva ani, caută parteneri în România. Conceptul Edukido este ascum deschis pentru antreprenorii din țara noastră.
Schimbări de francize în AFI Palace Cotroceni
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
De ce franciza Fibonacci Kids România?
Ce ai spune dacă ai avea ocazia să modelezi viitorul copiilor și, în același timp, să îți transformi viața într-un mod semnificativ?
De câți bani ai nevoie pentru o franciză
Când pleci la drum, știi cum se calculează valoarea reală a unei investiții în franciză? Aspiranții ar trebui să știe ceva mai mult despre verificarea sustenabilității costurilor.
McDonald’s de 17 ani în România
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.