2017-01-17

Franciza care pregătește automobilul de vânzare

DetailKing este un concept dezvoltat pentru industria auto Premium și este axat pe retușuri și detalii necesare în pregătirea automobilului pentru vânzare

Brandul polonez DetailKing furnizează servicii auto de detaliu care includ curățarea specifică autovehiculului, eliminând zgârieturi minore și prin adăugare strat de lac protector. Specialiștii DetailKing elimină urme de lovituri fără vopsea, repară tapițerie, sticlă, completează componente lipsă sau remediază defecte în roți. În prezent, rețeaua are un singur punct propriu și 30 de francize și a planificat pentru anul 2017 expansiunea în acest sistem. Puncte DetailKing sunt deschise și în afara granițelor poloneze, expansiunea în regiune fiind parte din strategia de dezvoltare a companiei.

detailking Fot. detailking

Potențialul francizat trebuie sa aiba 40-100.000 lei pentru inveștiții. Această valoare poate oscila în jurul valorii inferioare în cazul în care punctul DetailKing face parte dintr-o altă afacere din industria de automobile - un service auto.

”Ne-am specializat în pregătirea completă a mașinii de vânzare. De asemenea, beneficiind de avantajul oferit de serviciile noastre, proprietarul mașinii are șansa de a vinde mai repede și pentru un preț mai mare automobilul”, spune Michał Borkowski de la DetailKing. ”Clienții noștri sunt oameni cărora le pasă cu adevărat de mașinile lor sau dealerii de auto folosite, companiile de închirieri de mașini, vânzătorii de vehicule și de gestionare a flotei auto corporativă”, a adăugat el.

Francizorul nu percepe o taxă pentru intrarea în rețea. Pe parcursul contractului de cooperare francizatul trebuie să plătească o redevență lunară pentru fiecare stație de reparații. Pentru a efectua acest tip de serviciu este nevoie de suma necesară pentru investiții și de spațiu. La o stație sunt necesari aproximativ 30 metri pătrați. Pentru a deschide o locație complet utilată pe modelul DetailKing este necesar un minim de 100 metri pătrați. Francizorul oferă servicii de marketing (pliante, haine etichetate de lucru) și cursuri de formare care durează de la cinci până la 15 zile. La aceste cursuri participă atât francizatul cât și angajații săi.

Distribuie articolul

Comentează pe forum

0

Carol Popa

ziarist
Trimite pe autor

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank