Știai că Zing Burger își extinde rețeaua de franciză în România?

Zing Burger a început în 2013 cu o rulotă și până în 2016 a realizat o cifră de afaceri de 1.944.000 de euro.
Vineri
13.10.2017
Descoperă o idee de afacere care merită studiată și ar putea fi un model de succes și pentru piața românească! Fii tu primul francizat pentru rețeaua Zing Burger din România!
 

Brandul maghiar specializat în hamburgeri premium vede cheia succesului în extinderea rețelei de franciză.

Zing Burger este un brand unguresc, înființat în 2013. Mai precis, este o rețea de fast-food specializată în hamburgeri și street food (produse care se consumă pe stradă). Compania de burgeri premium își desfășoară activitatea și în rulote care se deplaseaza în locurile clasice în care se consumă fast-food. Reputația rețelei se datorează și acestei din urmă forme de comercializare - în vecinătatea clădirilor de birouri, a centrelor comerciale și a locurilor strategice din piețe sau din zonele aglomerate, precum și la festivaluri. Rețeaua de francize care s-a dezvoltat permanent și este în continuare în creștere, a decis că este momentul să francizeze afacerea.

Astăzi, rețeaua Zing Burger își concentrează activitatea în patru restaurante din Budapesta, în câteva locații unde funcționează în rulote și promovează un meniu bazat pe specialități alimentare și pe meniul săptămânii în locația Kitchen & Co. Cei doi fondatori ai companiei, Esther Csanda și Adam Susánszky intenționează să transforme lanțul de restaurante de succes într-o rețea de francize în toată Europa Centrală; primul sistem de franciză este planificat să fie lansat până la sfârșitul acestui an.

"Suntem dincolo de prima rundă de interviuri, unde am discutat cu zece francizați potențiali. Pe baza rezultatelor, intenționăm să continuăm cu doi sau trei parteneri", a declarat Ádám Susánszky. În plus față de Budapesta, compania vede potențial în zona rurală din Ungaria, precum și în Polonia, Austria, România și Croația.

Conform planurilor, conceptul de franciză Zing Burger va stabili în mare parte elementele care țin de imaginea mărcii și de standardele de calitate, punând accent pe livrarea materialelor. În ceea ce privește portofoliul de băuturi și designul interioarelor, francizorul dorește să dea mână liberă partenerilor.

"Conceptul a fost dezvoltat și toate aspectele au fost finalizate. Vom avea cerințe stricte pentru partenerii noștri de franciză, dar considerăm că acest lucru este necesar pentru a putea dezvolta în mod corespunzător brand-ul Zing Burger a mai spus Susánszky Ádám.

Francizorul se așteaptă ca viitorii parteneri să investească nu doar în capitalul afacerii, ci să și participe activ în primul an ca lideri în activitățile din locații, pentru a rezolva toate eventualele probleme apărute și pentru a reprezenta cât mai bine marca.

„Deși acestea sunt aspectele pe care le considerăm în procesul de selecție a francizaților, acest lucru nu face decât să ne îngreuneze căutarea întrucât nu toți investitorii cu capital vor sa se implice în afacere zilnic, ci preferă să-și administreze prin personal executiv de conducere extern. Cu toate acestea, credem că va fi în beneficiul brand-ului să alegem doar investitorii dedicați zilnic afacerii. Co-fondatorul a adăugat că planul prevede acordarea priorității partenerilor care doresc să opereze mai mult de o unitate.

În stabilirea condițiilor de franciză, Zing Burger pune un accent deosebit pe menținerea taxei de intrare în franciză la un nivel redus. Valoarea totală a investițiilor necesare pentru a începe propriul restaurant Zing Burger implică o perioadă de rambursare de un an și jumătate - doi ani, dar francizorul garantează pentru o perioadă de rambursare de trei ani.

Înscrie-te acum la newsletter pe site-ul franchising.info.ro și ai acces la diverse modele de francize!


MC
Franchise Consultant