De ce Banca de Joburi®?

Decizia de a deschide o afacere pe cont propriu sau o afacere în regim de franciză este un moment strategic în viața unui antreprenor. În vreme ce multe persoane rămân strict la stadiul de idee, sunt câțiva care pun în practică acea idee și acționează. Dacă decizia este favorabilă lansării unei afaceri în franciză, urmează un alt pas important și anume alegerea francizei potrivite.
Una dintre opțiuni ar putea fi franciza Banca de Joburi®, dacă domeniul resurselor umane prezintă interes pentru potențialul francizat. Așa cum menționam și într-unul din articolele anterioare, Banca de Joburi® este o agenţie de recrutare şi ocupare a forţei de muncă în tară și în străinătate, cu sediul central în Braşov şi cu experiență în domeniu de peste 15 ani.
”Începând cu anul 2001, anul înființării Banca de Joburi®, ne-am propus dezvoltarea continuă, pe orizontală și pe verticală a acestei companii. Așa au apărut în cadrul Banca de Joburi numeroase idei îndrăznețe care au revoluționat piața forței de muncă de-a lungul timpului. Nu degeaba suntem numiți ca fiind cei mai bună agenție de recrutare din România. Ca și deschizători de drumuri, ne-am poziționat pe piață în acest fel și ne-am luat rolul în serios.
Francizarea afacerii a venit natural, din dorința puternică ca și alți antreprenori să demareze o afacere ”la cheie” și să ofere aceleași servicii de calitate cu care ne-am obișnuit clienții.
De ce să alegi franciza Banca de Joburi? Răspunsul vine din sufletul tău. Dacă ai inspirația necesară și poți vedea potențialul enorm al unei astfel de afaceri, atunci ești persoana potrivită pentru noi” – declară Bogdan Filip, Director General Banca de Joburi.
Pe lângă îndeplinirea obligațiilor legale specifice, Banca de Joburi pune la dispoziția francizaților soluții testate și implementate cu succes în decursul celor peste 15 ani de afacere, care să îi ajute să aibă venituri încă din prima lună de activitate.
Pachetul de franciză cuprinde numeroase beneficii pentru francizați, oferindu-le posibilitatea de a demara o afacere fără a trece prin impedimentele de început de drum.
“Contextul socio-economic joacă un rol foarte important în luarea deciziei finale. Analizarea pieței, a concurenței și a publicului țintă reprezintă câteva repere pe care orice viitor antreprenor trebuie să le cunoască. Pentru cei lipsiți de experiență, elaborarea unui plan de afaceri, fie el și minimalist, reprezintă punctul în care se blochează. La fel se întâmplă și în lipsa susținerii din partea unor persoane specializate și a know-how-ului relevant. Acesta este momentul în care realizează că nu este suficientă dorința de a deschide o afacere, ci este nevoie de acțiune, de raportare la mediul extern și la dificultățile care sunt întâmpinate în practică. Concret, cei care au dorința de a acționa în sensul deschiderii unei afaceri, dar au și tăria de a persevera în această direcție, ating rapid succesul prin intermediul francizei Banca de Joburi” – mai spune Bogdan Filip.
Raportându-ne strict la cei care perseverează în atingerea succesului în afaceri, deschiderea unei francize reprezintă o trecere lină peste o serie de impedimente pe care cei la început de drum le întâmpină.
Alături de specialiștii Banca de Joburi, viitorul francizat va învăța cum să pună bazele unei afaceri de succes în domeniul resurselor umane, fiind conștienți de contextul socio-economic care este prielnic în acest moment, precum și de faptul că este un domeniu în plină dezvoltare, iar modelul de franciză dă posibilitatea obținerii de venituri din prima lună de activitate.
Printre instrumentele de care beneficiază viitorul francizat Banca de Joburi, enumerăm:
-
dreptul de utilizare a mărcii Banca de Joburi®,
-
cedarea know-how-ului,
-
consultanță dedicată și continuă din partea tuturor departamentelor francizorului, anterior și ulterior semnării contractului de franciză,
-
training inițial specializat,
-
acces nelimitat la toate proiectele de recrutare ale francizorului,
-
site web profesional, cu interfață de administrare și platformă software integrate.
“Francizatul care va implementa corect și complet conceptul nostru de franciză va amortiza investiția inițială foarte repede și va avea posibilitatea să obțină profit într-un interval de timp foarte scurt. Acest lucru se datorează tendinței tot mai accelerate în evoluția pieței forței de muncă și notorietății mărcii Banca de Joburi. Avem peste 1.200 de parteneriate încheiate cu angajatori și agenții de recrutare din țară și din străinătate, am organizat peste 60 de Târguri de Joburi în ultimii 5 ani și am facilitat plasarea a peste 10.000 de candidați în aproape 20 de țări, în peste 120 de domenii de recrutare ” – spune Bogdan Filip.
Deopotrivă angajatori, cât și candidați sunt atrași de brandul Banca de Joburi și apelează cu încredere la serviciile puse la dispoziție de către aceasta. În acest fel, viitorul francizat va beneficia în mod direct de prerogativele oferite de calitatea sa de francizat Banca de Joburi.
Cei care se identifică cu profilul viitorului francizat și dispun de suma necesară investiției inițiale, pot afla mai multe detalii pe www.bancadejoburi.ro sau accesând formularul de inscriere
Articole citite

Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Cele mai citite

Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Într-o lume în care educația de calitate este tot mai căutată, programul inovator Fibonacci Kids – matematică mentală vedică, dedicat copiilor între 4 și 14 ani, și-a găsit rapid locul în inimile părinților și copiilor din Bacău.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Dacă vrei să ai șansa preluării unei francize cu o expansiune accelerată în statele europene, deosebit de atractivă și profitabilă, atunci vezi ce îți oferă Blue Elephant.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...