2012-07-03

De la spălare în parcare la lumânări eco

Andrei Popa, directorul rețelei Spălare în Parcare, vrea să-și dezvolte prin franciză o afacere cu lumânări electronice.

După ce a dezvoltat pe piața locală Spălarea în Parcare, concept care a câștigat titlul de ”Franciza Verde” în anul 2010, Andrei Popa plănuiește să-și extindă o altă afacere ecologică prin franciză: lumânările electronice EcoFlame. Întrucât Spălare în Parcare este mai mult un business sezonier, care funcționează în perioada primăvară-toamnă, aveam nevoie de o afacere și pentru perioadele cu temperaturi scăzute. Am văzut conceptul EcoFlame în timpul unei excursii în Malta, mi-a plăcut și mi-am deschis propriul magazin online cu lumânări electronice, spune Andrei Popa, directorul EcoFlame.

EcoFlame

Clienții magazinului online EcoFlame au și posibilitatea să închirieze lumânările electronice pentru diferite evenimente.

Lumânările electronice EcoFlame sunt importate din China și reprezintă o alternativă la tradiționalele lumânări din ceară. Acestea funcționează pe bază de baterii, nu degajă fum sau căldură și nu poluează atmosfera cu dioxid de carbon.

Principalii clienți ai lumânărilor electronice sunt restaurantele, hotelurile, barurile, cluburile, saloanele de înfrumusețare. Avem chiar și un parteneriat cu un teatru prin care asigurăm o parte din recuzita necesară spectacolelor, afirmă Andrei Popa, directorul EcoFlame.

Lumânările electronice sunt disponibile în 4 variante: dEcoflame, FunnyFlame, PersoFlame și SensorFlame. Prețul unei lumânări pornește de la 10 RON pentru un produs din categoria FunnyFlame și poate ajunge până la 135 RON pentru un set de 3 lumânări cu telecomandă din colecția SensorFlame.

Principalul competitor EcoFlame de pe piața locală este Smart Candle.

(Elena Cărăușu)

Distribuie articolul

Comentează pe forum

0

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank