CRAMA MURFATLAR
CRAMA MURFATLAR / CRAMA MURFATLAR reprezintă marca comercială sub care funcționează rețeaua de magazine de tip franciză, care are la bază conceptul de vânzare asistată a vinurilor.
Luni
09.07.2018
Planul noului management al francizei CRAMA MURFATLAR vizează deschiderea a 100 de locații până în anul 2020.
 

CRAMA MURFATLAR, unul dintre cele mai cunoscute brand-uri în franciză din România, a fost preluat, începând cu anul 2018, de către un nou management. Planul noului management vizează deschiderea a 100 de locații până în anul 2020 și rebranduirea magazinelor existente, din dorința de a oferi o experiență de cumpărare și o ambianță plăcute pentru cumpărător. Momentan, franciza CRAMA MURFATLAR poate fi gasită în 50 de locații din toată țara.

CONCEPT

Proiectul de design propus pleacă de la un concept creat pe baza identității bine definite a locului și este pliat pe ceea ce s-a dorit să (re)devină CRAMA MURFATLAR: un magazin de vinuri care să le ofere clienților săi o atmosferă caldă, primitoare, în care vechiul și noul coexistă, iar degustarea vinului să devină facilă și să ușureze alegerile clienților. Astfel, se merge pe principiul că design-ul ar trebui să fie fără întrerupere, să raspundă nevoilor și să mențină o înaltă calitate în toate aspectele, rezistând și testului timpului.

ELEMENTE DEFINITORII

Elementele definitorii care caracterizează noul design sunt:

1. Păstrarea materialelor de bază - lemn și cărămidă (elemente caracteristice cramelor).

2. Expunerea unor elemente specifice vinului - butoaie, lădițe, damigene, etc.

3. Iluminatul din punct de vedere al funcționalității și al ambianței.

4. Implementarea unor elemente din istoria Cramelor Murfatlar - ex: galerie foto cu temă istorică.

CROMATICĂ

Pentru obținerea unui efect de luminozitate se folosesc nuanțe de alb, cu accente de lemn solid care conferă caracter și contrastează plăcut cu negrul, alături de câteva accente de culoare date de galben și turcoaz, culori care echilibrează cromatic decorul, fiind întotdeauna o combinație câștigătoare care contrastează foarte bine cu nuanțele lemnului.

MOBILIER

Mobilarea este minimală, fiind axată pe piesele de bază precum desk-ul, vitrina și spațiile de depozitare, păstrându-se astfel spațiul aerisit și facilitând traficul în locație.

Scopul principal al acestei afaceri este obținerea de profit, cu riscuri minime. Modelul de franciză CRAMA MURFATLAR permite oricărui partener să investeasca timp și pasiune pentru a începe o afacere nouă profitabilă.

Acest tip de afacere poate fi o afacere de familie, cu risc mic și venituri decente. Francizații vor beneficia de sprijin privind alegerea și validarea locației, aspect foarte important, deoarece spațiul trebuie să fie într-o zonă populată. De asemenea, vor beneficia de consultanță pentru amenajarea spațiului, training vânzări atât pentru francizat, cât și pentru angajații săi, planul de afacere, alegerea sortimentului. Gama de vinuri va cuprinde minimum 75% vinuri românești, vinuri în sistemul BIB, vinuri la sticlă și produse spirtoase pe bază de vinuri. Francizatul are asigurată aprovizionarea la ușa magazinului, campanii de marketing și promovarea cramelor și a produselor pe toată perioada contractului.

Investiția totală într-un magazin CRAMA MURFATLAR în franciză începe de la 10.000 de euro, în funcție de suprafața locației. Suma include și taxa de franciză, în valoare de 3.500 de Euro+TVA. Pentru urmatoarele locații sunt vizate orașele cu peste 30.000 de locuitori, unde magazinul ideal va avea o suprafață cuprinsă între 20 mp și 50 mp.

Mai multe detalii sunt menționate în catalogul de franciză, disponibil pe portalul nostru. Dacă te-ai hotărât să ai propria Cramă Murfatlar, așteptăm mesajul tău pe adresa mcoman@profitsystem.ro.


Cipele, Kristijano Ronaldo
Florentina Pene
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Diverta merge la ASE

DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Storcătorul de bani

La cum arata paharul de suc din imagine...sigur o sa le mearga bine...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Storcătorul de bani

De ce nu storcator de fructe romanesti si legume a caror gust este unic.Portocalele le importam si sunt tratate sa reziate transportului , diferentelor de temperatura,costuri...

3 Declaratii
Final 12.05.2015