Franciza ca oportunitate pentru mileniali
Mulți mileniali spun că vor să-și înceapă propria afacere și, după cum știm deja, franciza poate oferi acestor tineri libertatea de a-și deține propriile afaceri, precum și instrumentele necesare pentru a avea succes. Provocarea pentru francizori este de a comunica cu milenialii și de a-i convinge de acest lucru. Folosind recomandările noastre, puteți atrage francizați potențiali, le puteți împărtăși avantajele francizei și modul în care aceștia pot profita de oportunitatea de a lucra cu o marcă comercială și un model dovedit de afacere.
Membrii generației milenialilor, deși sunt relativ novice în lumea afacerilor, posedă multe calități care îi fac să fie apreciați ca francizați. Se spune despre ei că au ambiția de a-și urma visurile indiferent de situație. Renumiți pentru a fi “multi-taskers” (capabili să îndeplinească mai multe sarcini în același timp) și gânditori inovativi, Generația Y, așa cum se mai numește generația milenialilor, aduce o nouă perspectivă în lumea francizelor. Din moment ce proprietarii de afaceri de regulă trebuie să “jongleze” cu mai multe responsabilități simultan, capacitatea de a fi multi-tasking este imperativă. Un alt motiv pentru care franciza este ideală pentru mileniali este pentru că această generație, poate mai mult decât oricare alta, dorește echilibrul între viața profesională și cea privată. Iar a fi proprietarul unei afaceri în franciză le oferă premisele perfecte pentru a-și stabili propriile limite și programul de lucru.
Milenialilor care se gândesc la franciză ca la o oportunitate de afaceri le recomandăm să aibă în vedere că cele mai multe sisteme de franciză le pun la dispoziție modele de afaceri de succes, susținute de un program de instruire intensiv și de resursele necesare care îi vor ajuta să-și pregătească intrarea cu încredere în lumea antreprenoriatului. Ei vor beneficia de experiența și de sfaturile valoroase ale francizorilor, care pot juca chiar rol de mentori în călătoria antreprenorială a milenialilor.
Atragerea de noi francizați
Ca francizor, ai mai multe strategii de recrutare a milenialilor ca aspiranți la rolul de francizat, dar ne rezumăm astăzi la următoarea strategie care presupune 4 acțiuni tactice foarte importante:
1. Construirea unei liste de prospecți
Trebuie să începeți să “construiți” o listă cu adresele de e-mail ale tinerilor mileniali care considerați că au profilul francizatului adecvat modelului vostru de franciză. Prin intermediul anunțurilor promo care duc la conținutul de pe site-ul afacerii voastre, cum ar fi spre exemplu seminarii web, le puteți solicita să introducă adresa lor de e-mail pentru înregistrare la webinar-ii. Ideal este să trimiteți un material despre franciză către cei care se înscriu la webinar, pentru a anticipa ideea parteneriatului în franciză.
2. Elaborarea de conținut relevant
Nu este suficient să lucrați la dezvoltarea rețelei de franciză doar prin construirea unui portal și prin organizarea unor campanii pay-per-click, ci trebuie să vă adresați prospecților potriviți prin elaborarea unui conținut relevant pentru ei. Puteți transmite același mesaj atât pe platformele social media, cât și pe website-ul sau pe blogul vostru sau pe oricare alte canale online pe care milenialii își petrec timpul. Ideal este să faceți acest lucru pentru a realiza o campanie promoțională unitară, cu același mesaj, clar și de impact, care să fie susținut pe mai multe canale de comunicare pentru a obține un mesaj memorabil. Este bine să apelați, de asemenea, la conținut personalizat pentru a crește gradul de conștientizare a mărcii și a reține cât mai mulți potențiali candidați la franciză.
3. Campanii PR și recunoașterea mass-media
Lansarea unei campanii de PR este pasul ideal pentru a câștiga acoperirea mediatică. Încercați să mediatizați atât propria imagine de francizor, cât și pe cea a francizaților de succes, în publicațiile din industria în care activați, pentru a vă crește notorietatea mărcii și pentru a atrage atenția pozitivă. Creați conținut educațional unic, apoi distribuiți-l în mediile de socializare, postând și link-uri către pagini de pe website, blog, portal. Millenialii sunt captivi în on-line și pentru a ajunge la ei, trebuie doar să fii prezent în online.
4. Fiți transparenți cu detaliile
Millenialii sunt adepții căutărilor on-line și vă vor investiga cu mare atenție înainte de a lua decizia de a se alătura rețelei de franciză. Furnizați-le cât mai multe informații pentru a-i asigura că vor avea succes dacă s-au alăturat sistemului vostru în calitate de francizați și că le veți acorda permanent sprijin când au nevoie. Asigurați-vă că materialele de informare privind franciza sunt ușor accesibile și că pot găsi pe site-ul vostru testimoniale privind franciza, în special de la francizați mai tineri, dacă este posibil. Millenialii apreciază transparența și oferindu-le aceste informații, îi veți determina să investigheze în continuare sistemul de franciză și să ia probabil mult mai ușor decizia de a se alătura rețelei de franciză.
Articole citite
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
First Cafe este locul unde pasiunea, emoția și dragostea de viață se regăsesc de la prima ceașcă de cafea, iar fondatorul francizei așteaptă, cu bucurie și dedicare, noi parteneri.
Cea mai apreciată franciză europeană în educație și divertisment științific pentru copii, Fun Science-Profesorii Trăsniți, a deschis primul centru de edutainment “The Lab”.
O tradiție reinventată prin franciza Wash Shoes, un business exclusiv românesc început în pandemie, care are creșteri financiare și operaționale an de an, își așteaptă noii parteneri.
În cazul francizei Ciorbe și Plăcinte, tradiția gastronomică românească constituie o garanție că afacerea are viitorul asigurat.
Cele mai citite
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Sezonul cald care se apropie este cel mai propice moment pentru începerea unei afaceri cu înghețată, iar oferta Ice and Roll și Cake and Roll face toți banii.
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Iată că precedentul a fost creat pentru franciza Bella Italia Pizza Express! Ce mai rămâne de făcut? Nimic mai simplu ...
Subiecte populare in Forum
Alocații pentru copii
Spune-mi, cu pașaport românesc pot primi alocații pentru copii până la 18 ani? Am citit informatiile de pe site https://cetatenie.md/detskie-posobiya/
Reputația francizei, un aspect esențial
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Afacere pusă la cale într-o cafenea
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Starbucks vine în biroul companiilor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
KFC preferă mall-urile
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Afacerile Safety Broker au crescut în timpul crizei
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Profi ia locul Rapidului din Brașov
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Franciza de provincie: un business cu suflet
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...