Hai să “biciclim” în franciză

PEGAS la Festivalul Untold
Marţi
07.08.2018
Lansarea oficială a francizei Pegas în data de 16 iulie a.c. a dat curs unui val impresionant de cereri din partea a numeroși candidați care doresc să se alăture renumitului brand și să-și dezvolte o afacere cu biciclete.
 

Dar nu cu orice fel de biciclete, căci bicicletele Pegas au personalitate, au istorie și, cu siguranță, au viitor. Personalitatea este pusă în evidență de formele deosebite ale bicicletelor, de liniile atipice, dar plăcute ochiului, precum și de paleta coloristică variată.

Istoria Pegas s-a scris din 1972. Silueta Pegas-ului, cu șa lungă și coarne, a patentat pentru mii de copii din România acelor vremuri definiția cuvântului „bicicletă”. Și putem spune că a devenit un obiect cu tradiție, care se identifică cu copilăria tuturor celor care au învățat să meargă pe bicicletă între anii ’70 și ’80. Astfel că, atunci când spui Pegas, nu te referi doar la o bicicletă.

În acest context, viitorul Pegas este ușor de ghicit. Reinventat în 2012, de către tânărul antreprenor Andrei Botescu, acest proiect independent a readus la viață marca Pegas și vechea bicicletă, reinterpretată, cu un design modern și o colecție generoasă de modele, care pleacă de la clasicul urban, fatbike și bicicletele montane și ajunge până la variantele electrice, pliabile, cargo sau halfbike. PEGAS are în portofoliu modele de biciclete pentru adulți și copii, dar și o gamă variată de produse pe roți, pentru timp liber, precum role, trotinete, pennyboarduri, longboarduri sau skateboarduri. Un magazin în sistem de franciză PEGAS va putea oferi clienților și fanilor PEGAS o experiență completă în alegerea bicicletei potrivite, a accesoriilor cu care aceasta poate fi dotată, precum și a hainelor cu care poate fi purtată.

Pegas oferă viitorilor francizați un pachet de franciză complex care include multe avantaje, dintre care putem menționa: un sortiment variat de produse, sprijin în găsirea locaţiei potrivite, garanţia produselor şi un plan susţinut de marketing pentru promovarea brandului. De asemenea, echipa de suport Pegas oferă ajutor în gestionarea comenzilor, inventariere, achiziţii și vânzări.

Francizatul va avea posibilitatea să dezvolte paleta de servicii din magazin în funcţie de tipul de clienţi cărora li se adresează, poate apela la partea de gaming, la vânzări online, poate organiza evenimente Pegas sau poate gestiona flote de biciclete pentru închiriat. 

Notorietatea brand-ului Pegas în piață devine pe zi ce trece tot mai mare și datorită activităților de marketing complexe și implicării în diverse proiecte și evenimente de anvergură, fapt de care vor beneficia și viitorii francizați care se vor alătura rețelei de 7 magazine proprii deja deschise de francizor.

Weekend-ul trecut, Pegas a participat la renumitul festival Untold unde, în paralel cu organizarea de concursuri și de sesiuni de testare a bicicletelor, a oferit diverse premii și vouchere de 500 de lei. Vizitatorii au avut ocazia să testeze o gamă variată de modele de biciclete, printre care vedetele au fost bicicletele electrice și skateboard-ul electric.

Pe portalul nostru https://franchising.info.ro/ , puteți găsi informații privind profilul francizatului, costurile pentru deschiderea unui magazin PEGAS, avantajele francizatului, sprijinul oferit de francizor, detaliate în catalogul de franciză PEGAS. Dacă vă sunt necesare mai multe informații, ne puteți trimite un mesaj pe adresa de email mcoman@profitsystem.ro .


Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Franciza iubitorilor de animale

M-ar interesa detalii pentru județul Gorj. Mulțumesc!

1 Declaratii
Final 25.03.2021
Grupul Floria atacă piața B2B

Bună. Ma numesc Emilia. Am 44 de ani. Ma interesează o franciza ptr o florărie. Am avut o florărie deschisa în Rm Vilcea. Pe care am închis-o temporar... Vreau sa...

1 Declaratii
Final 14.12.2019
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Diverta merge la ASE

DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.

3 Declaratii
Final 14.05.2015