Metro își extinde rețeaua în franciză

În Romania, primul francizat "La Doi Pași" este un retailer din Galați, intrat în acest program la începutul anului 2011.
Marți
07.08.2012
Rețeaua de magazine "La Doi Pași" a ajuns la un număr de peste 300 de unități.
 

Lanțul de retail Metro Cash&Carry a ajuns la o rețea de peste 300 de magazine în franciză, deschise sub sigla "La Doi Pași". Metro și-a făcut în acest fel intrarea și în zona rurală, jumătate dintre magazine fiind deschise în comune și sate. De exemplu, în județul Bacău sunt deschise 14 astfel de magazine, dintre care unul se află în orașul Bacău, iar restul în localități mai mici, comune și sate precum Căiuți și Hermeiuș. Alte 250 de unități "La Doi Pași" sunt în proces de amenajare.

Metro a lansat franciza "La Doi Pași" în martie 2012. În două luni de la startul oficial al programului, rețeaua cuprindea 200 de magazine deschise. Programul este destinat micilor comercianți independenți din comerțul tradițional care dețin magazine cu o suprafață de vânzare de minimum 40 de metri pătrați și maximum 200 de metri pătrați.

Francizații primesc cursuri de instruire, consultanţă pe toată perioada desfăşurării parteneriatului şi asistenţă în programele de marketing. Franciza "La Doi Paşi" le permite proprietarilor de magazine să-şi păstreze independenţa financiară şi operaţională pe durata colaborării.

Proiectul "La Doi Paşi" este al doilea lansat de germanii de la METRO Cash&Carry în ultimii doi ani, odată cu revenirea lui Dusan Wilms la conducerea companiei. Acesta a lansat şi proiectul METRO Punct - magazine cu o suprafaţă de circa 2.000-3.000 metri pătraţi, de câteva ori mai mici decât cele clasice.

Retailerul METRO Cash&Carry, parte a grupului METRO AG, este prezent în 30 de ţări cu peste 700 de magazine cash&carry (cu vânzare en-gros, pe baza unei legitimaţii de client). Retailerul german controlează în România o reţea formată din 32 de magazine – 26 clasice şi 6 Punct.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Diverta merge la ASE

DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Storcătorul de bani

La cum arata paharul de suc din imagine...sigur o sa le mearga bine...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Storcătorul de bani

De ce nu storcator de fructe romanesti si legume a caror gust este unic.Portocalele le importam si sunt tratate sa reziate transportului , diferentelor de temperatura,costuri...

3 Declaratii
Final 12.05.2015