Burger King vrea mai mulţi clienţi

Sute de restaurante Burger King au fost renovate şi beneficiază în prezent de meniuri digitale, uniforme şi ambalaje noi.
Marți
14.08.2012
Lanţul american de fast-food a investit 750 milioane de dolari într-o nouă strategie de dezoltare.
 

Steve Wiborg, preşedintele Burger King din America de Nord, a dezvoltat împreună cu echipa sa o nouă strategie de marketing. Timp de nouă luni, aceştia au gândit modificări atât pentru meniurile lanţului fast-food cât şi pentru fiecăre restaurant în parte, inclusiv pentru angajaţii acestora. Pentru punerea în aplicare a acestei strategii, al cărei scop este atragerea de noi clienţi, compania a investit 750 de milioane de dolari, scrie Business Insider.

Meniurile Burger King au fost îmbogăţite cu noi ingrediente şi diferite tipuri de salate. Instruirea angajaţilor s-a axat pe perfecţionarea muncii în echipă. Sute de restaurante Burger King au fost renovate şi beneficiază în prezent de meniuri digitale, uniforme şi ambalaje noi. Mascota lanţului fast-food a fost înlocuită cu celebrităţi precum Salma Hayek şi Sofia Vergara. Compania a retras de anul trecut mascota “The King” în încercarea de a se poziţiona ca lanţ alimentar ce oferă clienţilor produse proaspete şi sănătoase.

Mascota „The King” a apărut pentru prima oară la restaurantul din Miami în anul 1995. Mascota a fost retrasă de pe piaţă în 1989 şi readusă în anul 2004 de agenţia Crispin Porter + Bogusky.

Burger King Corp este al doilea lanţ de restaurante fast food ca mărime din lume, având aproape 12.000 de restaurante în 75 de țări. Aproximativ 90 % din restaurantele Burger King sunt operate în franciză.

Ideea Burger King le aparține lui James W. McLamore şi David Edgerton care au fondat acest concept în anul 1954, în Miami, Florida. Cei doi antreprenori au achiziționat dreptul de franciză pe plan mondial pentru compania lor.

Burger King a ieşit în acest de pe piaţa din România. Atlantic Restaurant System, operatorul francizei Burger King în România, a intrat în insolvenţă şi a închis în luna iunie toate unităţile pe care le avea pe piaţa locală. Specialiştii în retail au considerat că fast-food-ul nu şi-a adaptat meniurile şi preţurile la piaţa românească şi nu a investit suficient în promovare.

(L.N.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Fornetti Food & Beverage, un nou concept street-food premium

Buna seara, sunt Ana-Maria as dori mai multe informatii pentru deschiderea noului concept Fornetti Food&Beverange in franchising, acest concept ma intereseaza mult deoarece...

1 Declaratii
Final 10.11.2017
De la conceptul “5 to go” la cel de “social bar”

Daca ar fi si putin controlate, eventual sa emita si bon fiscal ar fi fost cu totul altfel. Speram pe viitor sa vedem si cafea buna la 5 to go. Succes!

1 Declaratii
Final 31.01.2017
Franciza Star Kebab trece Prutul

Vrei sa ști despre francize

1 Declaratii
Final 07.10.2016
Cafenea in loc de masina!

Ma mandresc cu acest copil. Impresionant articolul din pundtul lui de gandire. Multumesc celui ce l-a scris pentru ca in fraze scurte si concise a reusit sa exprime cum acest...

1 Declaratii
Final 01.09.2016
Fornetti încheie cu succes reorganizarea

Ai revenit si ma bucur caci imi lipseau articolele tale...mult succes

2 Declaratii
Final 19.06.2015
Fornetti încheie cu succes reorganizarea

In sfarsit un nou articol ,asteptam si ma bucur mult de tot...mult succes FORNETTI

2 Declaratii
Final 18.06.2015
McDonald’s România, preluat de un rus

Cu noul patron o sa le mearga la fel de bine...renumele e deja.

3 Declaratii
Final 12.05.2015
McDonald’s România, preluat de un rus

Premiile pentru studenti este un obicei care ar trebui pastrat si urmat de toti angajatorii.Nu pot trece cu vederea originea noului  angajator si nu as vrea sa am dreptate dar...

3 Declaratii
Final 11.05.2015