2013-02-20

Franciza - alegerea marilor retaileri?

La începutul lunii februarie Carrefour România a anunţat remodelarea unui magazin în franciză.

Metro Cash&Carry România a anunţat recent că vrea să-şi dubleze reţeaua de magazine în franciză „La Doi Paşi”, la 1.000 de unităţi. Iată că şi Carrefour continuă expansiunea pe segmentul de proximitate. Retailerul francez a anunţat la începutul lunii februarie remodelarea unui fost magazin Angst. Magazinul situat pe Şoseaua Giurgiului, sector 4 Bucureşti, este cel de-al 20-lea magazin de proximitate Express.

Carrefour Express

Carrefour a ajuns la un număr de 20 magazine de proximitate.

”Magazinul Express combină tradiția și calitatea Angst cu experiența și inovația Carrefour și îndeplinește dorința Carrefour de a fi mai aproape de clienți”, se arată într-un comunicat al retailerului.

Carrefour a lansat franciza Carrefour Express Angst în octombrie 2011, prin încheierea parteneriatului cu Angst, un brand de succes din România. Parteneriatul corespunde strategiei Carrefour de dezvoltare pe formatul de proximitate.

Retailerul francez operează în prezent în România trei formate de magazine, cu un total de 109 unități: 24 hipermarketuri Carrefour, 65 supermarketuri Carrefour Market, 20 magazin de proximitate Express.

Toate cele 20 de magazine Carrefour Express se află în Capitală. Principalul concurent al francezilor este Mega Image, cel mai mare lanţ de supermarketuri din România, care deschide în mod accelerat unităţi Shop&Go în Bucureşti. Alţi retaileri care au anunţat că vor să-şi mărească reţeaua de magazine în acest an sunt Lidl şi Profi.

(E.C.)

Distribuie articolul

Comentează pe forum

2

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank