2013-04-15

O franciză bine ”programată”

RoboCamp organizează programe educaționale și interactive pentru copii, cu scopul de a le dezvolta pasiunea pentru știință.

RoboCamp este un concept bine cunoscut printre copiii curioși și cu imaginație bogată din Polonia, încă din anul 2006. RoboNet company, deținătorul conceptului, organizează workshop-uri din domeniul științei, adaptate pentru copii. Compania a deschis până în prezent două centre educaționale proprii și opt francize.

RoboCamp Fot. RoboCamp

Jocul este cea mai bună modalitate prin care copiii încep să considere știința distractivă.

”Accentul este pus pe dezvoltarea creativității și imaginației copiilor, care învață să observe și să înțeleagă lumea înconjurătoare. Folosim cele mai moderne seturi Lego și cuburi Lego, care sunt create în colaborare cu cercetări de la prestigiosul Centru de Tehnologie din Massachusetts. Să construiești din piese Lego este distractiv și simplu și poți folosi această metodă pentru copiii de șase ani”, spune Adam Barzovski, reprezentant al companiei RoboNet.

”Învățarea prin joacă este de fapt cea mai bună modalitate prin care copiii pot să-și depășească teama de a învăța la școală și le arată acestora că știința poate fi distractivă”, adaugă Barzovski.

Cei interesați să-și deschidă o franciză RoboCamp trebuie să dețină un capital de circa 7.000 de euro (30.000 zloți). Taxa de franciză este de 2.400 de euro,iar redevențele reprezintă 10% din cifra de afaceri. Mai multe infomații despre franciza RoboCamp găsiți în Catalogul de franciză al portalului Franchising.pl.

(E.C.)

Distribuie articolul

Comentează pe forum

4

Elena Cărăușu

ziarist

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank